Έρευνα: Πως και γιατί επιλέγουμε νέο αυτοκίνητο

Μεγάλη έρευνα διεξήγαγε η Seat προκειμένου να καταλάβει πως αποφασίζει ο μέσος Ευρωπαίος αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου και τα ευρήματα είναι άκρως ενδιαφέροντα.

Όπως είναι λογικό, οι εταιρείες αυτοκινήτου δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη και τα τμήματα έρευνας και ανάλυσης αγοράς διεξάγουν μεγάλες έρευνες ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται και αποφασίζει να επιλέξει κάποιος το νέο του αυτοκίνητο.

Μία τέτοια έρευνα έκανε και η Seat η οποία έδωσε στη δημοσιότητα και τα άκρως ενδιαφέροντα ευρήματά της. Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της έρευνας του τμήματος “έρευνας αγοράς” της ισπανικής μάρκας, ο μέσος Ευρωπαίος αγοραστής καινούργιου αυτοκινήτου είναι 53 ετών (ο μέσος αγοραστής της Seat είναι 44 ετών), ενώ χρειάζεται συνολικά δύο μήνες (οκτώμισι εβδομάδες για την ακρίβεια), μέχρι να αποφασίσει ποιο αυτοκίνητο τελικά θα αγοράσει. Αγαπημένη του κατηγορία είναι αυτή των SUV, ενώ θα συμβουλευτεί συνολικά οκτώ άτομα (κατά μέσο όρο) πριν κάνει το μεγάλο βήμα.

Το 45% των αγοραστών νέων αυτοκινήτων αποφασίζουν πρώτα το είδος του αμαξώματος και το μέγεθος που τους ενδιαφέρει, ενώ το 24% ξεκινά την αναζήτηση νέου αυτοκινήτου από τον κινητήρα. Το 17% έχει το συνολικό ποσό που θα δαπανήσει ως βασικό κριτήριο αγοράς, ενώ το 14% επιλέγουν σύμφωνα με τη μάρκα. Το ενδιαφέρον στατιστικό εδώ είναι πως από το αυτό 14% που έχει στο μυαλό του μια συγκεκριμένη μάρκα, το 55% τελικά αλλάζει στην πορεία την επιλογή του…

Από τους αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων οι 9 στους 10 παίρνουν γνώμες από άτομα του στενού τους κύκλου. Το 56% επισκέπτεται τα site των εταιρειών για περισσότερες πληροφορίες, ενώ κατά 55% επιλέγουν να επισκεφθούν μία αντιπροσωπεία προκειμένου να πάρουν μία καλύτερη προσφορά και να συζητήσουν για το χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Όσον αφορά τους λόγους που ωθούν τους υποψήφιους αγοραστές στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, αυτοί είναι κατά 55% η φθορά του παλιού τους αυτοκινήτου, ενώ κατά 20% επιζητούν περισσότερη ασφάλεια, καλύτερο εξοπλισμό, καλύτερη οικονομία και μεγαλύτερη ευρυχωρία. Άλλοι λόγοι αγοράς νέου αυτοκινήτου είναι η άφιξη νέου μέλους στην οικογένεια, ο χωρισμός η αλλαγή δουλειάς και το τέλος των σπουδών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

SEAT Days – “Black Friday Edition” με μειώσεις που αγγίζουν τα 1.500 ευρώ! Η έκδοση με χαμηλότερη τιμή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων......
Διψήφια ήταν η αύξηση στις πωλήσεις αυτού του κατασκευαστή στην Ευρώπη και στο 9μηνο της χρονιάς, που ισχυροποιούν την 3η θέση που κατέχει μεταξύ των...
Με τέσσερις επιλογές κινητήρων και ισχύ έως 150 ίππους έρχονται τα ανανεωμένα μοντέλα της SEAT. Δείτε που διαφοροποιούνται......
Η αγορά αυτοκινήτου είναι δύσκολη υπόθεση έως και... σπαζοκεφαλιά. Πάμε να δούμε λοιπόν όλα τα best seller και όσα πρέπει να γνωρίζουμε πριν την αγορά,...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Δύσκολα τα πράγματα στους κυκλικούς κόμβους, καθώς μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν γνωρίζει πως να κινηθεί, σύμφωνα με έρευνα. Δείτε τα ευρήματά της....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής