Δοκιμή Renault Captur 0.9 TCe 90 PS (+videos)

Το Renault Captur είναι ο εκπρόσωπος της γαλλικής μάρκας στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV. Εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 0.9 λτ. TCe βενζινοκινητήρα των 90 PS.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η κατηγορία των SUV ήταν και το 2018 η δημοφιλέστερη στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου και ήδη έχει ξεκινήσει δυναμικά και το 2019. Φυσικά είναι περιττό να πούμε πως πρόκειται για μία κατηγορία με συνεχώς ανοδική τάση, στοιχείο που κάνει τις εταιρείες αυτοκινήτου να δημιουργούν μοντέλα SUV, προκειμένου να αποσπάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων. Η Renault εδώ και καιρό έχει τα δικά της SUV με το Captur να είναι άκρως επιτυχημένο καθώς αποτελεί best seller στα μικρά SUV. Όπως ήταν λογικό όμως η Renault το υπέβαλλε σε μία ανανέωση προκειμένου να το επαναφέρει στο προσκήνιο και να του δώσει τη δυνατότητα να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία. Εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με το μοτέρ βενζίνης 0.9 λτ. TCe 90 ίππων.

Αισθητικό φρεσκάρισμα

Όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις με τις ανανεώσεις μοντέλων, οι αισθητικές αλλαγές δεν είναι έντονες, είναι όμως αρκετές για να προσδώσουν στο εκάστοτε μοντέλο μια πιο φρέσκια αισθητική προσέγγιση. Αυτό έκανε και η Renault με την ανανέωση του Captur. Έτσι, το μικρό γαλλικό SUV διατηρεί το αρχικό του σχήμα, το οποίο είναι αρκετά δυναμικό χάρη στις καμπύλες του και τα τονισμένα φτερά εμπρός και πίσω που το κάνουν πιο… μυώδες. Το μεγαλύτερο Renault Kadjar αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το ανανεωμένο Captur, καθώς από εκεί προέρχεται ο σχεδιασμός της μάσκας, το καπό και τα νέα φώτα ημέρα LED σε σχήμα “C” χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα. Άλλα στοιχεία που σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητα είναι οι αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω, το χρώμιο στη μάσκα εμπρός, στις πόρτες χαμηλά και στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, οι ζάντες αλουμινίου νέου σχεδιασμού (17 ιντσών Diamond Black είναι αυτές του μοντέλου της δοκιμής μας και είναι στάνταρ στην έκδοση Dynamic) και φυσικά η διχρωμία της οροφής, η οποία ξεκινά από τις εμπρός κολόνες και καταλήγει στις πίσω (συνολικά υπάρχουν 30 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί). Όσον αφορά τις διαστάσεις του Captur, το μήκος του είναι στα 4.122 χλστ. το πλάτος στα 1.778 χλστ. και το ύψος στα 1.566 χλστ.


Αναβαθμισμένο τεχνολογικά και ποιοτικά

Ανοίγοντας την πόρτα του Renault Captur έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα σύγχρονο σχεδιαστικά εσωτερικό. Τα υλικά είναι καλής ποιότητας και η συναρμογή τους σε πείθει για την αντοχή τους στο χρόνο, ενώ το άνω μέρος του ταμπλό και των πάνελ των θυρών είναι πλέον από μαλακό υλικό. Η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων R-Link Evolution (στάνταρ στην έκδοση Dynamic) δίνει την απαραίτητη τεχνολογική αναβάθμιση στο αυτοκίνητο. Το R-Link Evolution είναι συμβατό με Android Auto, διαθέτει σύστημα πλοήγησης με χαρτογράφηση όλης της Ευρώπης και προβάλει φυσικά εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας. Ο πίνακας οργάνων είναι λυτός και ευκρινής, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και ευρύχωρες. Στην κονσόλα δαπέδου υπάρχουν θήκες και δύο ποτηροθήκες, ενώ στην πλευρά του συνοδηγού το παραδοσιακό ντουλαπάκι είναι συρταρωτό και σίγουρα πολύ ευρύχωρο. Εργονομικά το αυτοκίνητο είναι καλά μελετημένο με μοναδική ατέλεια τη θέση της κάρτας SD (για τους χάρτες της Ευρώπης) η οποία είναι στην πλάτη της θήκης εμπρός από τον επιλογέα ταχυτήτων και πολλές φορές βγαίνει από τη θέση της, όταν έρθει σε επαφή με κάποιο αντικείμενο (πχ. πορτοφόλι, κινητό κλπ.) με αποτέλεσμα να εξαφανίζεται ο χάρτης και η πλοήγηση. Ο χειρισμός του κλιματισμού είναι εύκολος και τα χειριστήριά του βρίσκονται σε περίοπτη θέση κάτω από την οθόνη αφής. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων υπάρχουν σχοινιά τα οποία συγκρατούν αντικείμενα. Το πλάτος είναι αρκετό για δύο ενήλικες, ενώ το κάθισμα είναι συρόμενο. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 377-455 λίτρα (αναλόγως της θέσης του πίσω καθίσματος) και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.235 λίτρα.

Μικρό αλλά θαυματουργό

Το μοτέρ με το οποίο εφοδιάζεται το Renault Captur της δοκιμής μας είναι το 0.9 TCe. Πρόκειται για το λιλιπούτειο μοτέρ της γαλλικής μάρκας, που αποδίδει 90 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 140 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ. Τιμές που σίγουρα δεν σε προϊδεάζουν για ακαριαίες επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κάνουν τις προσπεράσεις παιχνιδάκι, είναι όμως αρκετές προκειμένου να κάνουν το Captur των 1.195 κιλών σβέλτο αλλά και οικονομικό. Σε απόλυτα νούμερα αυτό σημαίνει 13,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα με μέση επίσημη κατανάλωση στα 5,4-5,6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 123-128 γρ. CO2/χλμ. Στην πράξη το Captur ακολουθεί χωρίς πρόβλημα τους ρυθμούς του αυτοκινητόδρομου, ενώ στην πόλη είναι σβέλτο. Στο οδηγικό πρόγραμμα Eco πάντως (το οποίο βελτιστοποιεί την κατανάλωση), η διαφορά στην απόκριση του γκαζιού είναι αισθητή.

Clio + Kadjar = Captur

Το βασικό χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Renault Captur και στη συγκεκριμένη έκδοση είναι πως μπορείς να το χαρακτηρίσεις ευκολοδήγητο σαν ένα Clio και άνετο σαν ένα Kadjar. Και δεν σου παίρνει παρά μόνο λίγα χιλιόμετρα για να καταλάβεις πως η οδική συμπεριφορά του Captur συνδυάζει επιτυχημένα χαρακτηριστικά από διαφορετικές κατηγορίες. Το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης προσφέρει καλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης, ενώ το τιμόνι του είναι γρήγορο και με καλή αίσθηση. Στον αυτοκινητόδρομο αποδεικνύεται αρκούντως στιβαρό, ενώ σε γρήγορες καμπές οι κλίσεις είναι περιορισμένες και σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν οδηγό και επιβάτες. Τα φρένα του είναι ικανοποιητικά σε απόδοση και αίσθηση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αγαστή συνεργασία με το μοτέρ. Όσον αφορά τις… εκτός δρόμου ανησυχίες του Captur, αυτές εκφράζονται αποκλειστικά από την ελαφρώς αυξημένη (σε σχέση με ένα Cliο) απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος που είναι στα 170 χλστ. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως ένας βατός χωματόδρομος είναι εύκολα προσπελάσιμος για τον οδηγό του μικρού SUV.

Το Renault Captur με τον βενζινοκινητήρα 0.9 TCe διατίθεται στη χώρα μας με τιμή αφετηρίας τα 14.380 για την έκδοση Authentic. Όσον αφορά την έκδοση της δοκιμής μας, αυτή είναι η Dynamic και κοστίζει 16.490 ευρώ. Ο εξοπλισμός της είναι πλούσιος, καθώς εκτός από τα καθιερωμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων cruise control, Hill Start Assist, Strat/stop, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες βροχής και φώτων, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί και διχρωμία αμαξώματος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]