Όσοι έχουμε βρεθεί σε πίστα και έχουμε οδηγήσει το αυτοκίνητό μας στα όριά του (τα δικά μας και τα δικά του) ξέρουμε πολύ καλά πως ο χειρότερος εφιάλτης, μετά από μια έξοδο ή ένα τρακάρισμα, είναι η λάθος αλλαγή σχέσης. Και αυτό γιατί όταν το μοτέρ γυρνά κοντά στον κόφτη και εσύ κάνεις λάθος “κατέβασμα”, το πιθανότερο είναι να προκαλέσεις μια βλάβη στο μοτέρ, η οποία θα είναι και αρκετά ακριβή… (και αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τι συμβαίνει και γιατί δεν μας… σώζει ο κόφτης, μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό κείμενο).
Δυστυχώς, αυτό ακριβώς έπαθε ο Robert Mitchell κατά την διάρκεια της οδήγησης του Toyota GR Yaris, που αγόρασε πριν λίγο καιρό για τον στόλο του, στην πίστα του Nurburgring. Ο ίδιος, όταν πήγε από 5η να κατεβάσει σε 4η τελικά κούμπωσε 2α και… αυτό ήταν. Αν και όπως είπε ο ίδιος πάτησε αμέσως το συμπλέκτη για να εκτονώση την ενέργεια, ήταν ήδη αργά…
Μετά από μερικούς γύρους και αφού επέστρεψε την επόμενη στην πίστα, το μοτέρ του Toyota GR Yaris, άρχισε να χάνει απόδοση και έτσι ο Mitchell ακινητοποίησε το αυτοκίνητο. Η διάγνωση έδειξε πως ένα «κοκοράκι» βαλβίδας έσπασε, με αποτέλεσμα να χάνει συμπίεση ένας κύλινδρος.
Δείτε πιο κάτω το video στο οποίο ο Robert μας εξιστορεί την ασχημη αυτή εμπειρία του.