Η εξελικτική πορεία της αυτοκίνησης περιλαμβάνει διαρκώς νέους στόχους, οι οποίοι καταρρίπτονται λίγο πριν εμφανιστούν οι επόμενοι. Μια τέτοια περίπτωση ήταν το πρόσφατο εγχείρημα της Audi, η οποία σε συνεργασία με την Red Bull, εξόπλισε ένα e-tron με ειδικό σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης των μονάδων κίνησης, ώστε να ανέβει το “Mausefalle” του θρυλικού “Streif“, μια από τις πιο διάσημες πίστες σκι στον κόσμο.
Το Mausefalle αποτελεί το πιο ανηφορικό σημείο της πίστας, που φιλοξενεί τους καλύτερους σκιέρ του κόσμου, κατά τη διάρκεια του αγώνα Hahnenkamm Race. Το εγχείρημα της ανάβασης, ακόμη και για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με θηριώδη ροπή, δεν ήταν εύκολο, καθώς η κλίση έφτανε το 85%, απαιτώντας σχεδόν κάθετη ανάβαση. Πίσω από το τιμόνι του ειδικά διαμορφωμένου Audi e-tron βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rallycross και Πρωταθλητής DTM με την Audi, Mattias Ekstrom.
Το αυτοκίνητο διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα και έναν εμπρός, αποδίδοντας συνολικά σχεδόν 503 ίππους, με τη ροπή να φτάνει στα 8920 Nm (σ.σ. δεν είναι τυπογραφικό λάθος), δηλαδή να αγγίζει τα 910 κιλά! Έχοντας επιπλέον τροχούς 19 ιντσών με καρφιά, που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτή την προσπάθεια, roll cage και αγωνιστικό κάθισμα με ζώνη 6 σημείων, γίνεται κατανοητό πως η διαδικασία αντιμετωπίστηκε από τους ανθρώπους της Audi περισσότερο σαν αγώνας, παρά σαν μια απλή δοκιμή.
“Να ανέβεις σε κλίση 85% ακούγεται αδύνατο στην αρχή,” δήλωσε ο Mattias Ekstrom. “Εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε σε ένα τόσο δύσκολο έδαφος,” πρόσθεσε ο Σουηδός οδηγός, που χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη ως μια από τις πιο αξιοσημείωτες εμπειρίες της καριέρας του.