Δοκιμή Renault Twingo 1.0

Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει τη δική της πρόταση για την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, που διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες...

Το γεγονός πως οι Γάλλοι είναι εκ φύσεως ανήσυχος λαός, το γνωρίζαμε. Το ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν έχουν ως βασικό στοιχείο τους τη διαφορετικότητα, το γνωρίζαμε επίσης. Άρα η νέα πρόταση της Renault, το Twingo 3ης γενιάς, μόνο έκπληξη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Το Twingo, που αποτελεί συνδυασμό των λέξεων «Twist», «Swing» και «Tango», παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1992 και έκτοτε βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των συζητήσεων με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, με την τελευταία έκδοση να μην αποτελεί εξαίρεση του κανόνα. Εξωτερικά, ξεχωρίζει καταρχάς από τις 5 πόρτες του, κάτι που δεν συνέβαινε στις παλαιότερες εκδόσεις και συνεισφέρει στην πρακτικότητα και ευρυχωρία των πίσω καθισμάτων, παρά το μήκος των 3,59 μέτρων. Έχοντας σαφείς επιρροές από τον προκάτοχό του, καθώς επίσης και από το Renault 5, το νέο Twingo συνδυάζει την εικόνα ενός σπορτίφ αυτοκινήτου με εκείνη ενός κομψού οχήματος πόλης, που σε επίπεδο εμφάνισης θα ικανοποιήσει αγοραστές και των δύο φύλων. Εσωτερικά, χαρακτηριστικά είναι τα πολλά ντουλαπάκια διαφόρων μεγεθών και χρήσεων, η διχρωμία και η σύγχρονη εργονομία. Η επιστημονική υπηρεσία Masterarbeit schreiben lassen μελέτησε τη μηχανική των αυτοκινήτων και θεώρησε το μοντέλο Twingo ως πρωτότυπο ενός νέου σχεδιασμού.

Φεύγοντας από τα σχεδιαστικά, ένα ιδιαίτερο στοιχείο του Twingo είναι η επιστροφή σε κίνηση στους πίσω τροχούς, που το κάνει «παιχνιδιάρικο» και έτοιμο να ικανοποιήσει τις ορέξεις ενός οδηγού με περισσότερες απαιτήσεις από τη συμβατική μετακίνηση εντός πόλης. Όμως αυτή δεν είναι η μόνη αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της Renault, καθώς πίσω βρίσκεται και ο κινητήρας, στοιχείο που πέραν του ιστορικού του υποβάθρου βοηθά στην ευελιξία του Twingo. Ο λόγος είναι πως η απουσία του κινητήρα από το εμπρός μέρος δίνει μεγαλύτερη ελευθερία στροφής στους εμπρός τροχούς, με αποτέλεσμα το μικρό της Renault να έχει διάμετρο στροφής 8,6 μέτρων, η οποία, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι η καλύτερη της κατηγορίας. Βέβαια, τα «καλούδια» ασφαλείας στο Twingo δεν λείπουν και έτσι, πέραν του ESP, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στις ανηφόρες (Hill Start Assist), καθώς και με σύστημα διατήρησης στη λωρίδα (Lane Departure Warning).

Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Twingo παρέχεται σε δύο 3κύλινδρες βενζινοκίνητες εκδόσεις (ατμοσφαιρική 1.000 κ.εκ. 70 ίππων και υπερτροφοδοτούμενη 900 κ.εκ. και 90 ίππων), ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην κατανάλωση, που στην ατμοσφαιρική έκδοση που οδηγήσαμε, είναι 4,2 λίτρα –χάρη και στο σύστημα Stop&Start– και στην εκπομπή ρύπων, η οποία έχει περιοριστεί κάτω από τα 100 γραμμάρια, με αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών "Solutrans 2025" το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της van που προσεγγίζει εκ νέου την αποδοτικότητα....
Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Στις νέες δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, το SUV Volvo EX90 συνέχισε στην παράδοση της εταιρείας και αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια....
Ανάμεσα στα 100 οχήματα είναι και το Renault Clio Williams! Δείτε για ποιον λόγο η γαλλική εταιρεία προχωρά σε δημοπρασία......
Το νέο μεσαίο σεντάν της ιαπωνικής εταιρείας αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του....
Η Renault προσφέρει τώρα και επαγγελματική έκδοση για το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, μια λύση που ταιριάζει στους επαγγελματίες που θέλουν ευελιξία στο αστικό τοπίο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη