Η Renault είναι από εκείνους τους κατασκευαστές που έχουν ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα σήματα των τεσσάρων τροχών με τον ρόμβο των Γάλλων, ή διαμάντι αν προτιμάτε, να βρίσκεται κοντά μας σε διαφορετικές μορφές από το 1925!
Με την γαλλική εταιρία να μπαίνει σιγά-σιγά σε αυτό το νέο εξηλεκτρισμένο κόσμο έρχεται και η αισθητική ανανέωση του διάσημου σήματος της, μια διαδικασία που κράτησε αρκετό καιρό σύμφωνα με τη Renault.
Διαβάστε επίσης – Renault Captur R.S. Line: Νέα έκδοση για το SUV των Γάλλων
Το ένα διαμάντι γίνονται δύο σε αυτή τη νέα σχεδίαση με την επίπεδη απόδοση του (όχι τρισδιάστατη) να συμβαδίζει και με τις τάσεις τις ψηφιακής εποχής: Ένα σήμα “για όλα”, τόσο για τα μοντέλα της γαλλικής εταιρίας όσο και για όλες τις μορφές ψηφιακής επικοινωνίας της με το κοινό και όχι μόνο.
Το νέο πρωτότυπο και αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 ήταν το πρώτο μοντέλο με το νέο διαμάντι της Renault στη μάσκα του. Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Renault με το νέο σήμα θα κάνει την εμφάνιση το 2022, ενώ έως και το 2024 όλη η γκάμα της γαλλικής εταιρίας θα χρησιμοποιεί τη νέα απόδοση του ρόμβου.
Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η Renault άλλαξε την εταιρική της ταυτότητα αρκετές φορές κάτι που ισχύει και για το σήμα της, άμεσα αναγνωρίσιμο, ωστόσο σε κάθε εποχή και παρά τις αλλαγές.
Διαβάστε επίσης – Renault: Ρευστοποιεί το μερίδιο της στην Daimler AG
Σύμφωνα με τους Γάλλους, το διαμάντι της Renault έχει ανασχεδιαστεί οκτώ φορές. Η τελευταία εκδοχή του είναι η ένατη. Η προηγούμενη εκδοχή δημιουργήθηκε το 1992 και αναθεωρήθηκε το 2015. To 2019 ξεκίνησε η διαδικασία σχεδιασμού νέου εμβλήματος της Renault, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις μιας σύγχρονης, διεθνούς μάρκας, αλλά και να αποτυπώσει με ευστοχία τις πολυποίκιλες ανάγκες έκφρασής της σε διάφορα πεδία, ειδικά σε αυτά που συνδέονται με την νέα, ψηφιακή εποχή.
Ο διευθυντής σχεδιασμού των Γάλλων Gilles Vidal εξηγεί: “Η ισορροπία ανάμεσα στην διατήρηση της παράδοσης της μάρκας και στην μετάβασή της σε μία νέα εποχή, αποτελεί το σύμβολο του μέλλοντος. Tο έμβλημα που μόλις παρουσιάστηκε, πιο μοντέρνο και ζωηρό από πριν, έχει στοχεύει να ξεπεράσει ακόμα και την προηγούμενη φήμη του. Σκοπός: ‘να κινηθεί παράλληλα με τις σύγχρονες εξελίξεις’ και να καταστήσει τη Renault μία πιο ‘ανοιχτή’ μάρκα που δημιουργεί ανθρώπινες αξίες.”
“Σε αρμονία με τις τάσεις της εποχής και απόλυτα μοντέρνο, το ανασχεδιασμένο διαμάντι αποτελεί την απόλυτη ενσάρκωση της Νέας Εποχής στην οποία έχει εισέλθει η Renault”, συνεχίζει ο Gilles Vidal και προσθέτει: “Με την αξιοποίηση της γραμμής αυτό που επιτυγχάνεται είναι η αφήγηση μιας ιστορίας συμβίωσης, ενός κύκλου, ενός μονοπατιού ανάμεσα σε δύο ρόμβους που είναι συνυφασμένοι με ένα οπτικό εφέ, δημιουργώντας μια αλληλουχία αλλά και την εντύπωση μιας συνεχούς κίνησης.”