Ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος: Βήμα προς την υλοποίηση;

Ένα σημαντικό έργο που είχε κολλήσει επί χρόνια στα δίχτυα της γραφειοκρατίας, η ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος, φαίνεται να παίρνει ξανά τον δρόμο της υλοποίησης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας Περάματος 2021

Ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε προς έγκριση πριν από λίγες ημέρες (24 Μαρτίου) στο Υπουργείο Περιβάλλοντος την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που εκπόνησε για την υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας με το Πέραμα και συγκεκριμένα για το έργο “Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Έργου Μόνιμης Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας”.

Η κατάθεση της μελέτης έρχεται σχεδόν 10 χρόνια μετά την τελευταία προκήρυξη του έργου που πραγματοποιήθηκε το 2012 και πέντε χρόνια μετά (2016) από τότε που οι τρεις ενδιαφερόμενες εταιρίες περνούσαν τότε στην επόμενη φάση. Πρώτη φορά μάλιστα που έγινε σχετική μελέτη για το συγκεκριμένο έργο ήταν στις αρχές τις 10ετίας του ’90

Η διαδικασία εξέτασης και έγκρισης της μελέτης από το Υπουργείο Περιβάλλοντος αλλά και της διαβούλευσης αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες και έτσι η επόμενη φάση για τον διαγωνισμό δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τελευταίο τρίμηνο 2021.


Μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σειρά έχει η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών από τις εταιρίες-σχήματα που θέλουν να αναλάβουν το έργο ώστε να συνεχιστεί ο διαγωνισμός μέχρι και τη συμβασιοποίηση του έργου.

Να σημειωθεί ότι πως το έργο έχει προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ και ορίζοντα υλοποίησης τα πέντε χρόνια.

Στην περιβαλλοντική μελέτη για το έργο, σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών περιλαμβάνονται αναλυτικά οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που θα έχουν τα εξής τμήματα του έργου:

-Το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος
-Η υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως τη νησίδα Άγιος Γεώργιος εκεί όπου λειτουργούσε λοιμοκαθαρτήριο από το 1865 έως και το 1947
-To οδικό τμήμα από τη νησίδα μέχρι τη Σαλαμίνα και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη του νησιού

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε σχετικά: “Ένα έργο δύσκολο, για το οποίο δούλεψαν συστηματικά οι Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από “40 κύματα”, μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή. Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας. Από τη μία πλευρά θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν.”

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]