Όσοι μας παρακολουθείτε θα γνωρίζετε ή θα έχετε συνειδητοποιήσει πως δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην εγκυρότητα των όσων γράφουμε. Πολλές φορές δεν ανεβάζουμε ειδήσεις, μόνο και μόνο για να ακολουθήσουμε την… ροή, κερδίζοντας σε κλικ, καθώς θέλουμε να τις εξακριβώσουμε και να τις επαληθεύσουμε.
Για εμάς εδώ στο “traction.gr” είναι σημαντικό να ενημερώνεστε έγκυρα και να αφιερώνετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να διαβάζετε γεγονότα που ισχύουν και μόνο. Αν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, προτιμούμε να μην το αναφέρουμε, μέχρι να το διασταυρώσουμε. Και αν δεν το διασταυρώσουμε δεν θα το ανεβάσουμε με ερωτηματικά για μερικές χιλιάδες κλικ.
Και δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη των παραπάνω από το θέμα με την… Voltswagen. Τα περισσότερα ΜΜΕ λοιπόν στην Ελλάδα και στον κόσμο, ακόμη και το Reuters, βιάστηκαν να γράψουν πως η Volkswagen μετονομάζεται σε… Voltswagen (από το Volt) για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Προφανώς και αυτό είναι μία εξαιρετικά σοβαρή είδηση που θα μπορούσε να μας φέρει και πολλά… κλικ.
Σήμερα όμως θα έπρεπε να σας ζητήσουμε “συγγνώμη” που σας είπαμε κάτι που δεν ισχύει… Αντί αυτού σας λέμε ένα μεγάλο “ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ” που μας επιλέγετε για την ενημέρωσή σας. Και γιατί δεν πέσαμε τελικά στην παγίδα της VW; Μα πρώτα από όλα αν άλλαζε όνομα θα παρουσίαζε και το νέο της λογότυπο. Και εκτός αυτού, έχει ήδη “υποbrand” I.D. για να εξυπηρετήσει τον σκοπό της… ηλεκτροκίνησης!
Για το τέλος αφήσαμε την είδηση, η οποία προφανώς και ήταν ένα πρώιμο πρωταπριλιάτικο αστείο της γερμανικής μάρκας, το οποίο βγήκε στον αέρα δυο ημέρες νωρίτερα και έκανε όλο τον κόσμο του αυτοκινήτου να μιλά για αυτήν…
Αν θέλετε την γνώμη μου, το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι… αστείο. Είναι ένα… ζογκλερικό του τμήματος marketing της γερμανικής μάρκας. Μία σκόπιμη “διαρροή” για να τεστάρει τις αντιδράσεις του τύπου, αλλά και του κοινού, καθώς δεν αποκλείεται να ετοιμάζει κάτι, ειδικά για τις Η.Π.Α. Όπως και να έχει το μέλλον θα δείξει…