KTM 1290 Super Duke RR: Νέα hardcore έκδοση, η χαρά των trackdays (+video)

Με το βλέμμα στραμμένο στα trackdays η KTM παρουσίασε την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του... μπαμπούλα που ακούει στο όνομα KTM 1290 Super Duke RR.
KTM 1290 Super Duke RR 2021

Ένα σκαλί ψηλότερα ανεβάζει η KTM την ήδη δυσθεώρητη συνολική απόδοση του 1290 Super Duke R με την παρουσίαση της σκληροπυρηνικής έκδοσης “RR“, ενός πραγματικού κτήνους με απύθμενη όρεξη για trackdays και βελτιώσεις όπου αυτό ήταν δυνατό -εκτός του μοτέρ. Κυρίες και κύριοι γνωρίστε το 1290 Super Duke RR.

Το ένα επιπλέον “R” που προστέθηκε στο όνομα της νέας και περιορισμένης παραγωγής έκδοσης (θα κατασκευαστούν μόλις 500 μοτοσυκλέτες) υποδεικνύει επί της ουσίας την αυστηρή “δίαιτα” που ακολούθησε το “στάνταρ” 1290 Super Duke R αλλάζοντας παράλληλα πολλά από τα περιφερειακά του με άλλα υψηλότερης απόδοσης.

Διαβάστε επίσης – KTM 1290 Super Adventure S: Ανανέωση και “έξυπνο” cruise control

Το βάρος του 1290 Super Duke RR παρουσιάζεται μειωμένο στα χαρτιά κατά εννέα ολόκληρα κιλά. Μεγάλο μερίδιο “ευθύνης” γι’ αυτό φέρουν οι νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (-1,5 κιλά έναντι των στάνταρ), αλλά και η νέα και σαφώς μικρότερη σε μέγεθος μπαταρία ιόντων λιθίου (-2,5 κιλά) που πήρε τη θέση της συμβατικής. Παράλληλα το υποπλαίσιο του RR κατασκευάζεται από ανθρακονήματα με την μονόσελη πλέον ουρά να έχει διαφορετικό σχήμα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και ολόκληρο το κοστούμι της μοτοσυκλέτας.

Στη μείωση του βάρους συνεισφέρει και το τελικό της Akrapovic κατασκευασμένο από τιτάνιο και carbon, με τους Αυστριακούς να δίνουν προαιρετικά την επιλογή για ένα πλήρες σύστημα εξαγωγής από τον Σλοβένο κατασκευαστή.

Στον τομέα της απόδοσης, εκτός από τις ελαφρύτερες ζάντες, τη μεγάλη διαφορά κάνουν οι νέες πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP, της σειράς Apex Pro, στην οποία ανήκει και το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα ελαστικά Power Cup2 της Michelin. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το πλήρες “πακέτο” ηλεκτρονικό συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη.

Για τον μεγάλο V2 των 1.301 κ.εκ. η απόδοση παραμένει στους 180 ίππους και σε συνδυασμό με το βάρος των 180 “στεγνών” κιλών, η KTM μπορεί να περηφανεύεται ότι δημιούργησε την ισχυρότερη γυμνή μοτοσυκλέτα παραγωγής που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Η μόνη αλλαγή εντοπίζεται στη νέα και πιο κοντή και άμεση “γκαζιέρα” με το γκριπ να χρειάζεται τώρα 65 μοίρες περιστροφής για να φτάσει στο στοπ του έναντι 72 μοιρών του “R”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Kosmoride διευρύνει την γκάμα της και παρουσιάζει για πρώτη φορά ολοκληρωμένη σειρά παιδικών ποδηλάτων, διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα της....
Ιδού οι πιο κοινές αιτίες που προκαλούν τροχαίο ατύχημα στο δρόμο αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε και να παραμείνουμε ασφαλείς....
Απλά και την ίδια στιγμή σωτήρια είναι τα προσκέφαλα που φέρουν τα σύγχρονα καθίσματα αυτοκινήτων. Δείτε τι κάνουν αλλά και πώς πρέπει να τα ρυθμίζουμε....
Η κόπωση μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά ενός οδηγού πολύ πριν ο τελευταίος καταλάβει ότι έχει κουραστεί. Ας δούμε πώς αναγνωρίζουμε τα σημάδια της....
H οικογένεια κινητήρων "Β16" της Honda θα μείνει για πάντα στις μνήμες μας ως εκείνη που έφερε στον κόσμο το "μαγικό" σύστημα VTEC....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα