Kimera EVO37, ή αλλιώς η Lancia 037 του “σήμερα” με 505 ίππους!

Έντονα συναισθήματα ξυπνά η Kimera EVO37, η restomod προσπάθεια αναβίωσης της θρυλικής Lancia 037 που αποκαλύφθηκε στο κοινό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
KIMERA EVO037 2021

Η Kimera EVO37 είναι ένα μοναδικό project, σχεδόν εξίσου μοναδικό με την αυθεντική Lancia 037 που αναβιώνει. Παρουσιάστηκε στην Ιταλία και “φέρνει” κοντά μας το θρυλικό coupe της Lancia, βελτιωμένο σε κάθε σημείο που μετράει.

Η Kimera Automobili ανήκει στον οδηγό ράλι Luca Betti που προφανώς έχει ένα ιδιαίτερο πάθος με την 037. Ο Betti συγκέντρωσε γύρω του μια ομάδα μηχανικών με ιδιαίτερα βαρύ βιογραφικό, τους ίδιους που είχαν ασχοληθεί με την εξέλιξη του αυθεντικού coupe της Lancia, το οποίο ήταν και το τελευταίο πισωκίνητο που έσπασε την κυριαρχία των τετρακίνητων στο WRC το 1983 κατακτώντας το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Συμμετοχή στην εξέλιξη είχε και ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Miki Biasion (!) που έχει επίσης αγωνιστεί με την 037 και μετέπειτα ως εργοστασιακός οδηγός της Lancia.

Η Kimera EVO37 είναι επί της ουσίας μια βελτιωμένη σε όλα τα σωστά σημεία 037 που έχει κατασκευαστεί από την αρχή και γι’ αυτό το λόγο δεν αποτελεί μια “παραδοσιακή” restomod μετατροπή που βασίζεται συνήθως σε vintage μοντέλο.


Το αμάξωμα της, που σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Betti και έχει μικρές διαφορές έναντι του αυθεντικού, έχει αφήσει στην άκρη τα υαλονήματα για χάρη των ανθακονημάτων που αποτελούν και το κύριο υλικό κατασκευής του. Το πλαίσιο αντιγράφει επίσης εκείνο της original 037 κάτι που ισχύει και για τον 4κύλινδρο κινητήρα των 2,1 λίτρων, ο οποίος κατασκευάστηκε από την αρχή και βελτιώθηκε δεόντως με την απόδοση του να φτάνει στους 505 ίππους και τα 550 Nm ροπής.

Το πλαίσιο που βασίζεται σε εκείνο της Lancia Beta Montecarlo, έχει δεχτεί ενισχύσεις όπου χρειαζόταν για να μπορεί να κουμαντάρει την εντυπωσιακή ισχύ για σχεδόν δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, ενώ στο χορό της αναβάθμισης κινείται τόσο η ανάρτηση που έρχεται από την Ohlins όσο και τα νέα φρένα της Brembo με 4πίστονες δαγκάνες για όλους τους τροχούς και δίσκους διαμέτρου 365 χλστ. Το σύστημα διεύθυνσης βασίζεται από την άλλη σε εκείνο των Delta S4 και Integrale που διαδέχτηκαν την 037 στον αγωνιστικό, αλλά και αυτό έχει τροποποιηθεί κατάλληλα βάσει των καινούριων απαιτήσεων.

Οι εντυπωσιακές ζάντες με διάμετρο στις 18 και 19 ίντσες για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα φέρουν φαρδιά ελαστικά της Pirelli με διάσταση 245/35 εμπρός και 295/30 πίσω.

Οι Ιταλοί δεν ανακοινώνουν προς το παρόν το βάρος της EVO37, μας δίνουν όμως την τιμή της που ξεκινά, χωρίς τους φόρους, από τα 480.000 ευρώ και ανεβαίνει ανάλογα και με την εξατομίκευση που θα ζητήσει ο τυχερός ενδιαφερόμενος. Η παραγωγή της θα περιοριστεί στις “σημαδιακές” 37 μονάδες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]