Η νέα πρωτότυπη μπαταρία ιόντων λιθίου είναι τύπου 4680 (46 χλστ. διάμετρος και 80 χλστ. ύψος) και είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε μέγεθος έναντι των 1685 και 2170 μπαταριών που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή από την Tesla.
Διαβάστε επίσης – Ιστορική στιγμή: Για πρώτη φορά ηλεκτρικό στην κορυφή των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση ο νέος τύπος μπαταρίας έρχεται για να δώσει περαιτέρω λύσεις κυρίως στη μείωση του κόστους παραγωγής, ενώ με το μεγαλύτερο μέγεθος έρχεται και η μεγαλύτερη χωρητικότητα περίπου πέντε φορές σε σχέση με τους άλλους δύο τύπους μπαταριών.
Η Tesla αναμένεται να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη μπαταρία στα ακριβότερα μοντέλα της με την Panasonic να είναι ο μοναδικός αυτή τη στιγμή κατασκευαστής που παράγει αυτού του τύπου μπαταρίες. Για τα φθηνότερα έχει στραφεί στην κινέζικη Contemporary Amperex Technology που παράγει μπαταρίες σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LFP), μια κίνηση που έχει ψυχράνει τις σχέσεις μεταξύ της Tesla και της Panasonic.
Η παραγωγή των νέων μπαταριών, η οποία είναι δύσκολη σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρίας, αναμένεται να ξεκινήσει την άνοιξη της επόμενης χρονιάς, με την Panasonic να δημιουργεί σε πρώτη φάση μία πρωτότυπη γραμμή παραγωγής ώστε να λύσει τα όποια προβλήματα προκύψουν.
Δείτε επίσης – Video Tesla: Οι δοκιμές πρόσκρουσης ένα βήμα παραπέρα
Σύμφωνα και με δηλώσεις του προέδρου της Panasonic Energy, Kazuo Tadanobu, σε επίπεδο τεχνολογίας, ο νέος τύπος μπαταρίας ιόντων λιθίου έχει φτάσει σχεδόν στο τέλος της εξέλιξης του και δεν αποκλείεται να τον δούμε να χρησιμοποιείται και από άλλους κατασκευαστές, χωρίς όμως αυτό να γίνεται εις βάρος της Tesla που αποτελεί και τον κύριο πελάτη της Panasonic για τον συγκεκριμένο τύπο.