Μετά το Chaos το… χάος

Στήθηκα και εγώ όπως όλοι όσοι ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο μπροστά στην οθόνη μου για να δω... το Chaos να μου αποκαλύπτεται!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Στο traction.gr είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί σε ότι γράφουμε και αυτό δεν θα μπορούσε παρά να ισχύει και στην περίπτωση του ελληνικού ultra car ονόματι Chaos. Πάντοτε προσέχουμε τις λέξεις που χρησιμοποιούμε και δεν παίρνουμε θέση, εκτός αν έχουμε το προνόμιο να είμαστε “παρών” στις εξελίξεις ή να δοκιμάζουμε κάποιο μοντέλο, οπότε σας μεταφέρουμε την γνώμη μας.

Δείτε εδώ την διαδικτυακή αποκάλυψη του Chaos

Στην περίπτωση του κυρίου Πανόπουλου, της SPA και των δημιουργημάτων του, ποτέ δεν έχουμε δεχτεί πρόσκληση, ούτε ως site, ούτε ως τηλεοπτική εκπομπή, για να πάμε να δούμε από κοντά εγκαταστάσεις και αυτοκίνητα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει το αυτοκίνητο ή πως δεν θα δημοσιεύσουμε την όποια προσπάθεια γίνεται από την ελληνική ομάδα.


Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, η πολυσυζητημένη και πολυαναμενόμενη παρουσίαση του Chaos πρέπει να πω πως με απογοήτευσε, όπως φαντάζομαι και τους περισσότερους από εσάς. Σε μια παρουσίαση, ενός αυτοκινήτου με τόσο μεγαλεπήβολους στόχους (δείτε εδώ το σχετικό χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινώσει η εταιρεία), το οποίο θυμίζω πως ήταν να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση της Γενεύης, θα περίμενα να δω σεντόνια να τραβιούνται από το όχημα… (ή έστω φωτογραφίες που να το απεικονίζουν) και όχι ακόμη μερικές ψηφιακά επεξεργασμένες απεικονίσεις (σ.σ. επανέρχομαι με μια διευκρίνιση, επειδή κάποιοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν αν κρίνω από όσα σχολιάζουν στα social media, εννοώ φωτογραφίες με το αυτοκίνητο σε φυσική μορφή και όχι renderings), που δείχνουν το αυτοκίνητο. Οπότε μιλάμε για μία διαδικτυακή αποκάλυψη του αυτοκινήτου (του πως θα είναι το αυτοκίνητο δηλαδή όταν παραχθεί) και όχι παρουσίασή του, στην οποία έχουμε την δυνατότητα να δούμε και να ακούσουμε το αυτοκίνητο ως δημιούργημα. Κάτι που δεν είναι παράδοξο βέβαια, καθώς έχει γίνει στο παρελθόν (δες για παράδειγμα εδώ το Ford P1).

Θα περίμενα όμως, έστω και με αυτές τις συνθήκες και μετά από τόση αναμονή, να δω τον κινητήρα του αλλά και να μάθω περισσότερες τεχνικές πληροφορίες και φυσικά να μου λυθούν απορίες. Όπως, που έγιναν οι δοκιμές εξέλιξης για παράδειγμα και ποια είναι τα άτομα που απαρτίζουν την ομάδα, που τόσο καιρό βρίσκονται στην αφάνεια και δουλεύουν μυστικά στις εγκαταστάσεις της SPA (παρεμπιπτόντως κυκλοφορεί στο διαδίκτυο εικόνα με εγκαταστάσεις που παραπέμπουν σε αυτές στις οποίες… ποζάρει το αυτοκίνητο). Εξάλλου το αυτοκίνητο έχει κάνει εν μέρει την εμφάνισή του σε εικόνες που ο ίδιος ο Σπύρος Πανόπουλος έχει ανεβάσει στο προσωπικό του προφίλ στο instagram και ποζάρει με αυτό στο background.

Επομένως, όχι μόνο δεν μου λύθηκαν απορίες αλλά μου δημιουργήθηκαν και άλλες. Γιατί σε μια τέτοια παρουσίαση λοιπόν δεν υπήρχε κανένας καλεσμένος (και δεν είναι παράπονο αυτό…). Γιατί δεν υπήρχε ένα video έστω με το αυτοκίνητο στατικό και όχι με ανθρώπους να το αποκαλύπτουν τραβώντας σεντόνια; Δεν θέλω να είμαι καχύποπτος, ούτε να μιλήσω για κάτι που δεν έχω δει από κοντά! Σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ πως το αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή πως κάποιος μας “κοροϊδεύει”. Οφείλω όμως να γράψω και να μοιραστώ αυτά που σκέφτομαι. Η προσωπική μου άποψη λοιπόν (και ευτυχώς σε αυτό εδώ το μέσο, στο TractioN, μπορούμε να εκφράζουμε ελεύθερα τις απόψεις μας) είναι πως αυτή η “παρουσίαση” ήταν ένα χάος… Ένα πισωγύρισμα αν θέλετε. Ή για να είμαι πιο… ευγενικός, δεν ήταν αντάξια των προσδοκιών που ο ίδιος ο Πανόπουλος και η ομάδα του μου/μας είχαν δημιουργήσει.

Υ.Γ. Πραγματικά εύχομαι στον Σπύρο Πανόπουλο και την ομάδα του να τα καταφέρουν και να υλοποιήσουν όλα όσα ανακοινώνουν. Και το εύχομαι από καρδιάς!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]