Soichiro Honda: Από συνεργάτης της Toyota… στην κορυφή του κόσμου!

O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην κορυφή!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Soichiro Honda

Σαν σήμερα το 1906, γεννήθηκε στο Hamamatsu (Χαμαμάτσου) της Ιαπωνίας ο Soichiro Honda (Σοϊχίρο Χόντα). Ξεκίνησε να εργάζεται ως μηχανικός στο Τόκιο το 1922 και ανέπτυξε ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα.

Το 1928 άνοιξε δικό του συνεργείο επισκευής οχημάτων, ενώ το 1936 τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα και εγκατέλειψε την ενεργό δράση. Το 1937 δημιούργησε μια εταιρεία που παρήγαγε ελατήρια πιστονιών για την Toyota και σχεδόν μια δεκαετία αργότερα, το 1948, έκανε το μεγάλο βήμα. Ίδρυσε μαζί με τον Takeo Fujisawa (Τακέο Φουτζισάβα) την Honda Motor Co LTD. και οι δυο τους, κατόρθωσαν να μετατρέψουν μια μικρή βιομηχανία σε πολυεθνικό κολοσσό.

Ο Honda ανέλαβε το μηχανολογικό μέρος και την ανάπτυξη προϊόντων, ενώ ο Fujisawa ασχολήθηκε με το οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης. Χάρη στις γνώσεις του, δημιούργησε μοτοσικλέτες που σημείωσαν τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Παρέμεινε πρόεδρος της εταιρείας μέχρι το 1973, όταν αποσύρθηκε μαζί με τον -αντιπρόεδρο- Fujisawa. Πέθανε το 1991 σε ηλικία 84 ετών από πρόβλημα στο συκώτι, ενώ 5 ημέρες αργότερα, ο Ayrton Senna του αφιέρωσε τη νίκη στο GP Ουγγαρίας, με McLaren-Honda με την οποία κατέκτησε την κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος Formula 1.


Οι στιγμές ορόσημο στην ζωή του Soichiro Honda και στην ιστορία της μάρκας:
1906: Ο Soichiro Honda γεννήθηκε. Γιoς ενός σιδηρουργού σε ένα μικρό χωριό κοντά στο Όρος Φούτζι, ο μικρός Soichiro Honda γοητεύεται από τις μηχανές και βοηθά στην επιχείρηση επισκευής ποδηλάτων του πατέρα του.

1922 : Μεγάλη φαντασμαγορική πόλη
Ο Soichiro Honda εγκαταλείπει το σχολείο και κατευθύνεται στο Τόκιο όπου εκπαιδεύεται ως μηχανικός. Μετά από έξι χρόνια, επιστρέφει στο χωριό του όπου και ανοίγει το δικό του συνεργείο.

1937: Η πρώτη εταιρεία του Honda
Η Tokai Seiki ιδρύθηκε από τον Soichiro για την παραγωγή ελατηρίων εμβόλου για την Toyota. Η εταιρεία μεγαλώνει γρήγορα, αλλά καταστρέφεται ύστερα από τον συνδυασμό μιας επιδρομής βομβαρδισμού του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου και ενός καταστροφικού σεισμού που ακολουθεί σε μικρό χρονικό διάστημα. Ότι έχει απομείνει από την επιχείρηση πωλείται και με τα έσοδα ιδρύεται μια νέα εταιρεία, η Honda Technical Research Institute.

1946: Honda αριθμός 1
Η μεταπολεμική Ιαπωνία πρέπει να αποκτήσει νέο μέσο μεταφοράς – γρήγορο και φθηνό. Ο Soichiro επικεντρώνεται στην ιδέα να τοποθετήσει υπάρχοντες κινητήρες γεννήτριας στα ποδήλατα. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί το πρώτο “Honda”. Η νέα πρόκλησή που αντιμετωπίζει πλέον είναι να καταφέρει να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

1947: Honda Type A
Το πρωτότυπο μηχανοκίνητο ποδήλατο αναπτύσσεται περαιτέρω. Είναι έξυπνο, κομψό και δημοφιλές. Μέσα σε λίγους μήνες, ο νέος εξολοκλήρου σχεδιασμένος από τον ίδιο, κινητήρας του Honda κατασκευάζεται στην πρώτη γραμμή παραγωγής.

1948: Ιδρύεται η Honda Motor Company
Ο Soichiro Honda έρχεται σε συμφωνία με τον Takeo Fujisawa, οπότε και μαζί δημιουργούν μια νέα εταιρεία, πλέον συνέταιροι. Ο Socihiro αναλαμβάνει την εξέλιξη των προϊόντων και ο Fujisawa-san διευθύνει τον τρόπο λειτουργίας. Η εταιρεία αποτελείτε από 34 υπαλλήλους και από ένα κοινό όνειρο. Να κατακτήσουν τον κόσμο!

1949: Το πρώτο νέο Honda
Η πρώτη μοτοσυκλέτα ολοκληρωτικά σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από τον Honda από μηδενική βάση, βαφτίζεται κατάλληλα, το “’Όνειρο” D-type.

1955: Φτάνοντας την κορυφή
Η Honda γίνεται η μεγαλύτερη μάρκα μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία. Σήμερα, είναι η μεγαλύτερη μάρκα κινητήρων στον κόσμο με εργοστάσια παραγωγής σε όλο τον κόσμο.

1958: Η γέννηση ενός σούπερ σταρ
Το Honda Super Cub είναι μια απλή, προσιτή μοτοσικλέτα για όλο τον κόσμο. Ξεπερνώντας τον χαρακτηρισμό ‘Super’ στο όνομα του, ο άμεσος απόγονος του παραμένει στην παραγωγή μέχρι και σήμερα. Προσφέροντας μία οικονομικά προσιτή λύση μετακίνησης στην πλειοψηφία, είναι το ‘best-seller’ στον κόσμο της μηχανοκίνητης μεταφοράς.

1960: Το εργοστάσιο των… ονείρων!
Μια ξεχωριστή εταιρεία αφοσιωμένη στην έρευνα και ανάπτυξη – Honda R&D – έχει ιδρυθεί ως αδελφή εταιρεία της Honda Motor Co. Ltd. Μπορείτε να την ονομάσετε και σαν το εργοστάσιο των ονείρων του Soichiro.

1961: Θρίαμβος στο TT
Ο Soichiro είχε πει ότι η πραγματική επιτυχία οφείλεται κατά 99% στην αποτυχία. Το ντεμπούτο της Honda στους αγώνες του Isle of Man TT ήταν μια απογοήτευση, αλλά δεν τα παράτησε. Δύο χρόνια αργότερα, κυριάρχησε. Ήταν η πρώτη της επιτυχία σε διεθνή αγώνα.

1962: Παγκόσμια παραγωγή
Ιδρύεται το πρώτο μας εργοστάσιο παραγωγής στο εξωτερικό, στην πόλη Aalst στο Βέλγιο, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να καλύψουμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις μοτοσικλέτες μας. Δραστηριοποιούμαστε στην Ευρώπη περισσότερο από όσο νομίζετε.

1963: Από τους δύο τροχούς στους τέσσερις
Η Honda αρχίζει να πουλάει αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα. Το σκληρό μίνι φορτηγό T360 θαυμάζεται. Το σπορ αυτοκίνητο S500 είναι πλέον γεγονός.

1964: Η αγωνιστική φιλοδοξία του Honda
Μόνο ένα χρόνο αφού έχει μπει στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Honda κάνει το τολμηρό βήμα να μπει στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου. Το 1965, στο Μεξικό, ο Richie Ginther την οδηγεί στην παρθενική της νίκη.

1964:Η πρώτη τετράχρονη εξωλέμβια μηχανή
Το 1964, πέρα από την δυναμική είσοδο της στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτων, η Honda κάνει αισθητή την παρουσία της και στη ναυτική τεχνολογία δημιουργώντας την GB30, την πρώτη τετράχρονη εξωλέμβια μηχανή. Μέχρι τότε, η δημιουργία τετράχρονων εξωλέμβιων μηχανών δεν θεωρούταν εφικτή λόγω του μειονεκτήματος αναλογίας βάρους-ισχύος.

1972: Το σωστό αυτοκίνητο, τη σωστή στιγμή
Το μικρό, προσθιοκίνητο Civic είναι ένα αυτοκίνητο ιδανικό για τη δεκαετία του 1970. 10 γενιές και 24 εκατομμύρια πωλήσεις αργότερα, παραμένει τόσο δημοφιλές όσο ποτέ.

1973: Οι ιδρυτές της Honda αποσύρονται
Οι συνιδρυτές της Honda, Soichiro Honda και Takeo Fujisawa, συνταξιοδοτούνται μετά από 25 χρόνια ηγεσίας και αναλαμβάνουν συμβουλευτικές θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο. Ο Soichiro θα παρέμενε ακούραστος παρατηρητής της εταιρείας του μέχρι και το θάνατό του το 1991.

1981: Πρωτοπόρος
Γνωρίζατε ότι η Honda ήταν η πρώτη που εφηύρε το παγκόσμιο πρώτο σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτου; Το Honda Electro Gyrocator προσφέρονταν στην Ιαπωνική αγορά με το μοντέλο Accord, περισσότερο από μια δεκαετία πριν από την εισαγωγή των γνωστών συστημάτων πλοήγησης GPS sat nav.

1988: Ένα Honda F1 masterclass
Η McLaren-Honda κερδίζει 15 από τους 16 αγώνες, η ομάδα κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Ayrton Senna στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 του 1988 με τον team-mate του, Alain Prost να έρχεται δεύτερος.

1990: Ο σούπερ σταρ
Το πρωτοποριακό NSX κάνει την εμφάνισή του. Το πρώτο υπέρ-αυτοκίνητο της Honda!

1998: Χρόνια πολλά Honda με… S2000
Ήταν η χρονιά που η Honda αποφάσισε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό της και στους φίλους της που να σηματοδοτεί τον πρώτο μισό αιώνα λειτουργίας και επιτυχημένης πορείας της εταιρείας! Το S2000, το οποίο σιγά σιγά περνά στη σφαίρα του “θρύλου”, φέρει το πρωτότυπο πνεύμα του roadster S500 ξανά στο προσκήνιο.

Η συνέχεια της ιστορίας της μάρκας που ίδρυσε ο Soichiro, είναι λίγο πολύ γνωστά και σίγουρα θα έκαναν ακόμη και σήμερα τον ιδρυτή της υπερήφανο!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]