Η νέα V4 Cafe Racer αποτελεί το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει η Norton μετά από την εξαγορά της από την ινδική TVS τον Απρίλιο του 2020.
Η νέα γυμνή μοτοσικλέτα της βρετανικής ιστορίας βασίζεται πάνω στην superbike V4SV και από αυτή δανείζεται το billet αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι της αλλά και τον μεγάλο V4 κινητήρα των 1.200 κυβικών με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων στις 72 μοίρες και απόδοση που φτάνει στους 185 ίππους και τα 125,4 Nm ροπής στις 12.500 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης: Η αναβαθμισμένη KTM 390 Advneture σε Ζήρεια, Καλάβρυτα, Παναχαϊκό (+video)
Και σε αυτή την περίπτωση το ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα όπως και τα υπόλοιπα λιγοστά πάνελ που κάνουν την εμφάνιση τους, και στην ουρά.
Προς το παρόν οι πληροφορίες που έχει διαθέσει η Norton είναι αρκετά περιορισμένες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας μοτοσυκλέτας της, αν και εύκολα μπορεί να εντοπίσει κανείς τα κορυφαία περιφερειακά της Cafe Racer με τις ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνες να είναι οι μονομπλόκ Stylema της Brembo και το ανεστραμμένο πιρούνι να προέρχεται από την Ohlins, ενώ η εξάτμιση που φέρει το σήμα της βρετανικής εταιρείας δείχνει να προέρχεται από την AKrapovic.
Διαβάστε επίσης: Νέα Ducati Panigale V4, πιο ισχυρή και προηγμένη (+video)
Σε σχέση με την superbike η Norton V4 Cafe Racer φέρει το δικό της πιο κοντό υποπλαίσιο και νέας σχεδίασης ουρά που της δίνει μια ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση, με τον αναβάτη να έχει μπροστά του έναν TFT πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις έξι ίντσες.
Με τη μοτοσικλέτα να φτιάχνεται σχεδόν στο χέρι και μάλιστα σε έναν ιδιαίτερα περιορισμένο αριθμό στην Αγγλία, η τιμή της V4CR, που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αναμένεται ιδιαίτερα τσουχτερή στη Μ.Βρετανία και δεν αποκλείεται να ξεπερνά τα 30.000 ευρώ για την κορυφαία έκδοση, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να παρουσιαστεί και μία Cafe Racer με λιγότερο ποιοτικά περιφερειακά και πιο προσιτή τιμή.