Μπορεί ο “Πράσινος Δακτύλιος” να έχει τεθεί σε εφαρμογή εδώ και αρκετό διάστημα, ωστόσο το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική γίνεται όλο και πιο έντονο. Μάλιστα, πρόσφατα μία έρευνα αποκάλυψε ότι στην Αθήνα ο μέσος οδηγός είχε στο τρέχον έτος 70 χαμένες ώρες στο μποτιλιάρισμα. Σε αυτό το πρόβλημα αναφέρθηκε και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, τονίζοντας τις πρακτικές λύσεις που θα δώσουν “ανάσα” στην Αθήνα.
Εναέριο Video: Δείτε πως κατασκευάζεται ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας (Ε65)
Αρχικά, τα “έργα της Αττικής” θα είναι αυτά που θα βελτιώσουν την κατάσταση στο Λεκανοπέδιο. Πρόκειται για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και την λεγόμενη σήραγγα της Ηλιουπόλεως. Ο Υπουργός ανέφερε ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες και έχει προϋπολογισμό 350 εκ ευρώ, θα δώσει πραγματικά τεράστια ανακούφιση στους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό.
Το δεύτερο έργο αφορά στην μετακίνηση των πολιτών προς το Ελληνικό και τα νότια προάστια. Το εμβληματικό αυτό έργο της λεγόμενης σήραγγας της Ηλιουπόλεως είναι στο στάδιο των προμελετών και σύντομα θα υπάρχει και θα παρουσιαστεί συγκεκριμένη λύση, ανέφερε ο κ. Καραμανλής. Εξετάζεται ειδικότερα η σήραγγα να καταλήγει λίγο πριν τη Βουλιαγμένης. “Αυτά τα έργα πρέπει να σχεδιαστούν τώρα, να γίνουν τώρα, γιατί αν δεν τα κάνουμε σε πέντε χρόνια από σήμερα, σε δέκα χρόνια από σήμερα, η κατάσταση θα είναι πολύ χειρότερη” επισήμανε ο κ. Καραμανλής.
Επιπρόσθετα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών. “Επενδύουμε πάνω από 500 εκ ευρώ στα ΜΜΜ και σπάμε ένα κύκλο από επένδυσης των τελευταίων 10 ετών. Έχουμε ενισχύσει το στόλο στην Αθήνα κατά 55%”. Επισήμανε παράλληλα ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχουν γίνει σημαντικές ενέργειες με τον στόλο να έχει αυξηθεί στα 1.320 λεωφορεία από 850. Επιπλέον, σημειώθηκε από τον κ.Καραμανλή ότι έχει βγει στον αέρα και ο διαγωνισμός για 700 νέα λεωφορεία σε πρώτη φάση και θα αγοραστούν και άλλα 500 σε δεύτερη φάση.
Πηγή: Δελτίο Τύπου