Κάποιο video της είχε “περάσει” σίγουρα από μπροστά σας κάποια στιγμή! Είναι η πιο δημοφιλής γυναίκα στον χώρο της αυτοκίνησης και η σελίδα της στο Facebook ήταν παγκοσμίως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη σελίδα αυτοκινήτων το 2018. Πώς έφτασε, όμως, στο σημείο να την γνωρίζει όλος ο πλανήτης και να έχει 45 εκατ. ακολούθους στο Facebook;
Shaman 8×8: Το “τετραξονικό” που κινείται και στη θάλασσα (+video)
Η Supercar Blondie, Alexandra Mary Hirschi το πραγματικό της όνομα, κατάγεται από την Αυστραλία και τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στο Ντουμπάι. Σπούδασε Δημοσιογραφία και Επιχειρήσεις στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ πριν μετακομίσει στο Ντουμπάι το 2008. Η καριέρα της ξεκίνησε ως ραδιοφωνική παραγωγός, αλλά η αγάπη της για τα αυτοκίνητα την ώθησε στο να πάρει την απόφαση να εισέλθει σε έναν ομολογούμενος “ανδροκρατούμενο” χώρο.
Και τα κατάφερε! Βασικά δεν τα κατάφερε απλά. Σήμερα την ακολουθούν 45 εκατ. άνθρωποι στο Facebook, άλλα 10 εκατ. στο Instagram, ενώ στο Youtube μετρά 7,5 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες. Πλέον παρουσιάζει στο κοινό της τα πιο περίεργα αυτοκίνητα του κόσμου, ταξιδεύει στην άλλη άκρη της γης για να δοκιμάσει κάποιο concept car, ενώ έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι ονειρικών hypercars. Ασφαλώς έχει πάρει και συνεντεύξεις από διασημότητες, όπως ο John Travolta!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alex – that girl with the (@supercarblondie)
Ο δρόμος προς την κορυφή, βέβαια, δεν ήταν στρωμένος πάντα με ροδοπέταλα. Η Supercar Blondie έχει αναφέρει στο παρελθόν ότι τα πρώτα της βήματα ήταν αρκετά δύσκολα. “Ήμουν σχεδόν πάντα η μόνη γυναίκα στην αίθουσα σε εκδηλώσεις αυτοκινήτου. Δεν κρίθηκα μόνο επειδή ήμουν γυναίκα, αλλά και επειδή δεν ήμουν ειδικός στα αυτοκίνητα. Μιλούσα για τα αυτοκίνητα με απλούς όρους, θέλω να είμαι κατανοητή σε ανθρώπους που δεν μπορούν να ξεχωρίσουμε την Porsche από την Ferrari”, έχει αναφέρει στο παρελθόν.
Πλέον, η Supercar Blondie έχει πίσω της μία ομάδα που αποτελείται από 25 υπαλλήλους και οι διακρίσεις που έχει λάβει στο παρελθόν είναι πολλές. Ενδεικτικά, τον Μάρτιο του 2018, αναδείχθηκε μία από τις 50 γυναίκες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον αραβικό κόσμο, ενώ το περιοδικό Esquire Middle East την ανακήρυξε Influencer της Χρονιάς. Πλέον υποστηρίζεται ότι μία διαφημιστική της ανάρτηση μπορεί να κοστίζει έως και 1,4 εκατ. δολάρια.