Δοκιμή Nissan Micra N-Sport

Μερικές "πινελιές" εντός/εκτός και ένας υπερτροφοδοτούμενος χιλιάρης 92 ίππων κάτω από το καπό δημιουργούν ένα άκρως ενδιαφέρον σύνολο!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Micra Δοκιμή

Το Nissan Micra βρίσκεται αισίως στην πέμπτη γενιά του, η οποία έχει ανανεωθεί στο τεχνικό κομμάτι, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο σύγχρονη και οικονομική. Στην πρώτη μας επαφή μαζί του, το ιαπωνικό supermini άφησε θετικές εντυπώσεις λόγω της οδηγικής συμπεριφοράς και της λειτουργίας του τρικύλινδρου κινητήρα. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε την έκδοση με σπορ πινελιές, που ονομάζεται Nissan Micra N-Sport και συνοδεύεται από τον 1000άρη κινητήρα που πλέον αποδίδει 92 ίππους. Πάμε να δούμε σε ποιους τομείς διαφοροποιείται!

Είναι “N-Sport”… και ξεχωρίζει!
Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση. Άλλωστε αυτή είναι και ο “πρωταγωνιστής” στην συγκεκριμένη έκδοση. Η σχεδίαση ήταν έτσι κι αλλιώς άκρως δυναμική, με τα “αιχμηρά” εμπρός φωτιστικά σώματα και την χαρακτηριστική μάσκα της Nissan που ακούει στο όνομα “V-Motion”. Εδώ έχουμε να κάνουμε, όμως, με την έκδοση N-Sport και το βλέμμα στρέφεται αμέσως στις μαύρες λεπτομέρειες “Glossy Black” του αμαξώματος. Αυτές είναι οι ζάντες μεγέθους 17 ιντσών, οι πλευρικές λωρίδες, τα καπάκια των καθρεφτών, αλλά και τα φιμέ κρύσταλλα των πίσω θυρών. Το πίσω μέρος διαφοροποιείται επίσης λόγω της ύπαρξης μίας διακριτικής αεροτομής, αλλά και του “N-Sport” που συναντάμε στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι τελευταίες παραμένουν ίδιες με το προ ανανέωσης μοντέλο (μήκος 3.999, πλάτος 1.743, ύψος 1.455 και μεταξόνιο 2.525 χιλιοστά).

Bonus οι Alcantara επενδύσεις στο εσωτερικό
Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του Nissan Micra N-Sport, όπου τα υλικά θυμίζουν μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία, σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της κατηγορίας, βρίσκεται στα επιθυμητά επίπεδα, ενώ τα 300 λίτρα αποσκευών κρίνονται ικανοποιητικά. Η οθόνη αφής 7 ιντσών, είναι ακόμη πιο εύκολη στη χρήση και είναι συμβατή με AppleCarPlay ή Android Auto μέσω Bluetooth. Επιπλέον, το Nissan Micra διαθέτει πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, τα οποία εντάσσονται στο Nissan Intelligent Mobility. Έτσι, εφοδιάζεται με συστήματα όπως Hill Start Assist ή Intelligent Emergency Braking με Pedestrian Detection. Στην N-Sport έκδοση της δοκιμής υπάρχει επένδυση εσωτερικού πάνελ στην κονσόλα με Alcantara, ενώ τα καλαίσθητα εμπρός καθίσματα (επίσης με Alcantara επιφάνειες) είναι θερμαινόμενα στον στάνταρ εξοπλισμό. Μέρος του εξοπλισμού της εν λόγω έκδοσης είναι ο αυτόματος κλιματισμός, η κάμερα οπισθοπορείας, καθώς επίσης και το “έξυπνο” κλειδί με μπουτόν εκκίνησης κινητήρα.


Σύγχρονο μοτέρ, δυνατό και οικονομικό
Το Micra της δοκιμής μας είναι εφοδιασμένο, όπως προαναφέραμε, με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 92 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής από τις 2.000-3.750 σ.α.λ. και συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, το Micra επιταχύνει 0-100 σε 11,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 178 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η κατανάλωση και η εκπομπή ρύπων έχουν διατηρηθεί, όπως επιτάσσει η εποχή, σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Nissan η μέση κατανάλωση είναι στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων στα 124 γρ./χλμ. CO2. Στην πράξη, εμείς κινηθήκαμε με μέση κατανάλωση στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. απόδοση που κρίνεται ικανοποιητική για την κατηγορία.

Ευκολοδήγητο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο
Το Nissan Micra 1.0 92 PS είναι όσο βελτιωμένο χρειαζόταν, στα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο και προβλέψιμο. Ο εύστροφος κινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το αμάξωμα, ενώ το 5άρι κιβώτιο έχει την κατάλληλη κλιμάκωση (αν και θα θέλαμε και μία έκτη για τον αυτοκινητόδρομο). Το ρόλο του στην καλή οδική συμπεριφορά παίζει και το σύστημα ανάρτησης (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το οποίο υπογραμμίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, έχοντας όμως πάντα στο προσκήνιο την άνεση. Το σύστημα πέδησης (δίσκος μονού εμβόλου εμπρός, ταμπούρα πίσω) λειτουργεί θετικά σε κάθε περίσταση, “κουμπώνοντας” σωστά με το υπόλοιπο σύνολο.

Στο ταμείο
Η τιμή εκκίνησης του Nissan Micra N-Sport με τους 92 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ξεκινά από τα 18.490 ευρώ, ενώ διαθέσιμη επιλογή είναι και το αυτόματο CVT. Στη δεύτερη περίπτωση, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.