Χρησιμοποιώντας ως κύριο υλικό τα ανθρακονήματα, το νέο add on kit που παρουσίασε η Mansory για την Ferrari F8 ονομάζεται “Soft Kit”. Το νέο kit δεν αλλάζει δραστικά την σχεδίαση του ιταλικού supercar αλλά έρχεται να προσδώσει στο ήδη εντυπωσιακό σχήμα του μια ακόμη πιο επιθετική όψη που φέρνει την F8 Spider πιο κοντά στα αγωνιστικά πρότυπα.
Διαβάστε επίσης: Γιατί οι μηχανικοί της Corvette αγόρασαν μοτέρ της Ferrari από το ebay;
Σίγουρα τα σημεία εκείνα που κάνουν το νέο “Soft Kit” της γερμανικής εταιρείας να ξεχωρίζει είναι το εμπρός σπόιλερ, σε συνδυασμό με τις πλαϊνές ποδιές αλλά και τον πίσω διαχύτη. Και τα τρία φέρουν έξτρα μεγάλα πτερύγια και φαίνεται πως προσθέτουν μερικούς ακόμη πόντους στο συνολικό πλάτος του διθέσιου μοντέλου της Ferrari.
Νέα και ιδιαίτερης σχεδίασης είναι επίσης τα καλύμματα των καθρεπτών επίσης από ανθρακονήματα, ενώ από το ίδιο υλικό έχουν κατασκευαστεί οι αεραγωγοί στο εμπρός μέρος, το νέο αεροδυναμικό πλαίσιο του αεραγωγού στο καπό, τα μικρά splitters που έχουν τοποθετηθεί στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, τα νέα χερούλια, τα έξτρα καλύμματα στους αεραγωγούς του κινητήρα αλλά και η σχετικά μικρή και διακριτική πίσω αεροτομή.
Παράλληλα, η Mansory έχει αλλάξει τους στάνταρ τροχούς, με δικές της ζάντες οι οποίες έχουν διάσταση 21 και 22 ίντσες για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα. Επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία από carbon βλέπουμε στα πίσω φανάρια και προφυλακτήρα.
Διαβάστε επίσης – Performmaster G805: Η Mercedes G63 AMG με 805 ίππους και όχι μόνο
Για εκείνους που θέλουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις από την F8 Spider, ή τουλάχιστον επιδόσεις που να ταιριάζουν πιο πιστά στο νέο επιθετικό kit, οι Γερμανοί προσφέρουν στους ενδιαφερόμενους και δύο στάδια αναβάθμισης για τον πανίσχυρο V8 των 2,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει στην στάνταρ μορφή του 720 ίππους. Το πρώτο στάδιο αφορά μόνο στην αναβάθμιση της ECU με την ισχύ και τη ροπή να ανεβαίνουν στους 780 ίππους και 880 Nm αντίστοιχα.
Στο δεύτερο στάδιο η γερμανική εταιρεία αλλάζει την στάνταρ εξάτμιση με άλλη που έχει σχεδιάσει η ίδια, τοποθετεί νέο καταλύτη, αναβαθμίζει τον υπερσυμπιεστή και σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση και το φίλτρο αέρα η ισχύς και η ροπή εκτοξεύονται στους 880 ίππους και τα 960 Nm ροπής.