Οι επόμενες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων αναμένεται να είναι ακόμη πιο αυστηρές από τις σημερινές και θα λαμβάνουν υπόψη τους ακόμη περισσότερους τομείς αναφορικά με τους ρύπους που εκπέμπει ένα όχημα.
Διαβάστε επίσης – Nissan e-Power: Ηλεκτρική κίνηση χωρίς πρίζα. Πότε έρχεται (+video)
Ένας από αυτούς τους τομείς είναι και τα συστήματα πέδησης των αυτοκινήτων και συγκεκριμένα οι ρύποι που απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα από την φθορά που παρουσιάζουν τα τακάκια κατά τη χρήση τους.
Ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδικασία δημιουργίας ενός στάνταρ για τις μετρήσεις των ρύπων από τα φρένα και τώρα βρίσκονται υπό εξέταση πολλά διαφορετικά σενάρια. Ωστόσο, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχει συλλέξει ο ACEA μέχρι στιγμής, πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά αναφορικά με τη βελτίωση του τρόπου που πραγματοποιούνται οι μετρήσεις αλλά και με τις ίδιες τις μετρήσεις.
Παράλληλα, υπόψη θα πρέπει να ληφθεί και το επιπλέον κόστος που θα έχει στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου, ένα όριο που θα μπει αναφορικά με τους ρύπους που μπορεί να απελευθερώνει στην ατμόσφαιρα το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης – Ford Pass: Ελέγξτε το αυτοκίνητο από το κινητό σας!
Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει μέχρι τώρα μια μείωση ρύπων από τα φρένα κατά 60% σε σχέση με το σημείο αναφοράς που έχει θέσει ο ACEA σημαίνει ότι το κόστος για κάθε αυτοκίνητο θα αυξηθεί κατά 15-27 ευρώ, αν ο κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 10 χρόνια και 18-36 ευρώ στην περίπτωση που ο κύκλος ζωής υπολογίζεται στα 15 χρόνια.