Αυτό ήταν το μοντέλο με τον ισχυρότερο 20V του VW Group

Κινητήρας πασπαρτού στον όμιλο ο 1.8Τ-20V και για πολλούς ο καλύτερος όλων! Σε ποιο μοντέλο, όμως, τοποθετήθηκε η ισχυρότερη εκδοχή του και πόσους ίππους απέδιδε;

Ο 20βάλβιδος κινητήρας του ομίλου VW, γνωστός ως 20V, έμεινε στην ιστορία για την αξιοπιστία του, αλλά και την αστείρευτη δυνατότητα βελτίωσης. Αυτή τη φορά, θα μείνουμε στις εργοστασιακές του εκδόσεις για να δούμε το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθετήθηκε αποδίδοντας την υψηλότερη ισχύ.

Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda

Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για ένα μοτέρ που προσφέρθηκε τόσο ως ατμοσφαιρικό, όσο και ως υπερτροφοδοτούμενο. Στην turbo εκδοχή του ξεκινούσε από το εύρος των περίπου 150 ίππων και τον συναντήσαμε σε πολλά μοντέλα του ομίλου. Δεν ήταν λίγες οι φορές, όμως, που ξεπέρασε ακόμα και τους 200 ίππους, όπως για παράδειγμα το Audi S3 πρώτης γενιάς, κάτω από το καπό του οποίου απέδιδε 225 ίππους.

VW, Skoda, Audi, Seat, σχεδόν όλες η μάρκες του ομίλου είχαν κάποια μοντέλα με τον 20V κάτω από το καπό στις αρχές του 2000. Η ισχυρότερη εργοστασιακή έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου τοποθετήθηκε αποκλειστικά σε ένα πολύ “ειδικό” και σπάνιο αυτοκίνητο. Πρόκειται για το Audi TT Quattro Sport, το οποίο αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2005.

H ισχύς του τετρακύλινδρου 1.8Τ-20V έφτασε για πρώτη (και τελευταία φορά) στους 240 ίππους (320 Nm ροπής) και, σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος των 1.390 κιλών, επέτρεψε μία αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 5,8. Για να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η μάζα, οι μηχανικοί της Audi αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα, το σύστημα κλιματισμού και το εφεδρικό ελαστικό. Αποτέλεσμα ήταν τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,9 δλ.

Εξωτερικά, η ειδική έκδοση απέκτησε το πακέτο S-Line, με την οροφή και τους καθρέφτες να είναι μαύροι, ενώ οι αλλαγές ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση διαχύτη και ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων. Στο εσωτερικό, πέρα από την μείωση του βάρους, υπήρξαν αρκετές επενδύσεις με δέρμα τύπου alcantara. Ιδιαίτερη έμφαση, τέλος, δόθηκε ακι στην δυναμική συμπεριφορά με βελτίωση ακαμψίας του πλαισίου, μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ανακοίνωσε την έναρξη της επέκτασης του ευρωπαϊκού της εργοστασίου όπου θα κατασκευάζεται το νέο της van....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει