Το 1900, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 65 ετών ο Gottlieb Daimler (Γκότλιμπ Ντάιμλερ). Από τους πρωτοπόρους της αυτοκίνησης, μαζί με τον επί χρόνια στενό του συνεργάτη, Wilhelm Maybach, θεωρούνται οι εφευρέτες του υψηλής ταχύτητας κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στόχος τους, ήταν η δημιουργία κινητήρων που θα συνδύαζαν μικρό βάρος και υψηλές επιδόσεις, ώστε να μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε κινούμενο όχημα. Στη συνέχεια, ο Daimler ανέπτυξε διαρκή συνεργασία τόσο με τον Karl Benz όσο και με τον Emil Jellinek (ιδρυτή της Mercedes), εξελίσσοντας διαρκώς τους κινητήρες του. Το 1890, δημιουργήθηκε η Daimler Motoren Gesellschaft (DMG), μέσω της οποίας πουλήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο, δύο χρόνια αργότερα. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι κινητήρες με βάση τη λειτουργία που ανέπτυξαν οι Daimler-Maybach χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες και μηχανοκίνητα πλοία. Μότο του Daimler ήταν η φράση “Das Beste oder nichts” (ο καλύτερος ή τίποτα), που το 2010 υιοθετήθηκε από τη Mercedes-Benz. Λίγα χρόνια μετά το θάνατό του και συγκεκριμένα το 1907, η Maybach αποσύρθηκε από την DMG.
Photo: Daimler
Το 1971, ο Mario Andretti (Μάριο Αντρέτι) πραγματοποίησε ιδανικό ντεμπούτο με τη Ferrari, κερδίζοντας το GP Νοτίου Αφρικής, εναρκτήριο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1. Μετά από έναν αγώνα με αρκετές ανατροπές, ο Αμερικανός πιλότος εκμεταλλεύθηκε λάθη και ατυχίες των αντιπάλων του, με αποκορύφωμα την εγκατάλειψη του John Surtees που προηγούνταν με McLaren. Έτσι, o Andretti οδήγησε τη Ferrrari 312 B στη νίκη κατά την πρώτη του εμφάνιση, επίδοση που είχε πετύχει ως τότε μόνο ο τεράστιος Juan Manuel Fangio. Έπειτα από τον Andretti, στο ίδιο επίτευγμα έφτασαν οι Nigel Mansell (1989), Kimi Raikkonen (2007) και Fernando Alonso (2010).
Photo: Ferrari