Halο: Ένας “φύλακας-άγγελος” στο Silverstone (+video)

"Φωτοστέφανο" κατασκευασμένο από τιτάνιο! Δείτε το τρομακτικό τροχαίο ατύχημα του Zhou στο Silverstone και πως το halo του έσωσε τη ζωή...
Halo

Όπως ήταν λογικό, το χθεσινό GP του Silvertone “σημαδεύτηκε” από το σοβαρό ατύχημα του Zhou. To video με την Alfa Romeo να ταξιδεύει ανάποδα εκτός πίστας, να σέρνεται σε όλη την αμμοπαγίδα, να πηδάει πάνω από τα λάστιχα και να σταματά στα συρματοπλέγματα των κερκίδων τρομάζει. Το “πολυσυζητημένο” halo όμως ήταν εκεί, για να σώσει τη ζωή του Κινέζου πιλότου.

F1 – GP Silverstone 2022: Ένας από τους καλύτερους αγώνες των τελευταίων ετών

Το Halo κυκλοφόρησε το 2018 και είναι ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό ασφαλείας που περιλαμβάνεται τώρα σε όλα τα μονοθέσια με ανοιχτό κόκπιτ, ως δακτύλιος προστασίας τιτανίου γύρω από το πιλοτήριο του οδηγού. Έχει σχεδιαστεί για να εμποδίζει τους οδηγούς να τραυματιστούν από συντρίμμια ή να χάσουν τη ζωή τους από τραύμα στο κεφάλι, όπως στην τραγική περίπτωση του Bianchi.

Το Halo αποτελείται από μια καμπύλη ράβδο που τοποθετείται για να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού. Οι πρώτες δοκιμές του πραγματοποιήθηκαν το 2016 και τον Ιούλιο του 2017. Από τη σεζόν του 2018, η FIA έχει καταστήσει το «φωτοστέφανο» υποχρεωτικό σε κάθε όχημα στην F1, την F2, την F3, την FΕ και επίσης την F4 ως νέo μέτρο ασφάλειας. Ορισμένες άλλες αγωνιστικές σειρές ανοιχτών μονοθεσίων χρησιμοποιούν επίσης το Halo, όπως το IndyCar Series, το Super Formula και το Australian S5000 Championship.

Το Halo είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και στην πρώτη του έκδοση του 2016 ζύγιζε περίπου 7 κιλά και στη συνέχεια αυξήθηκε στα 9 κιλά το 2017. Το σύστημα δεν έχει αναπτυχθεί από τις ομάδες, αλλά κατασκευάζεται από τρεις εγκεκριμένους εξωτερικούς κατασκευαστές που επέλεξε η FIA και έχει τις ίδιες προδιαγραφές για όλα τα οχήματα. Σε μια προσομοίωση που πραγματοποίησε η FIA, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα 40 πραγματικών περιστατικών, η χρήση του συστήματος οδήγησε σε 17% θεωρητική αύξηση του ποσοστού επιβίωσης του οδηγού.

Μάλιστα η FIA για την εξέλιξη του Halo εξέτασε τρία θεμελιώδη σενάρια: σύγκρουση μεταξύ δύο οχημάτων, επαφή μεταξύ ενός οχήματος και του περιβάλλοντος χώρου (όπως εμπόδια) και συγκρούσεις με οχήματα και συντρίμμια. Οι δοκιμές έχουν δείξει ότι το σύστημα «φωτοστέφανο» μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού του οδηγού.

Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις το σύστημα μπόρεσε να εμποδίσει το κράνος να έρθει σε επαφή με ένα αντικείμενο όταν συγκρίθηκε με μια σειρά ατυχημάτων που είχαν συμβεί στο παρελθόν. Τον Αύγουστο του 2017 παρουσιάστηκε το Dallara F2 2018, ένα νέο αυτοκίνητο της Formula 2 και ήταν το πρώτο που εγκατέστησε το σύστημα Halo.

https://www.youtube.com/watch?v=MlB7-bZf8_4&ab_channel=%5BKay_Jay%5D

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi αποκάλυψε στο Brand Experience Center του Μονάχου το όραμά της για την παρουσία της στη Formula 1, τρεισήμισι μήνες πριν από το πρώτο...
Με τη σειρά "TechFocus F1" η Audi θα παρουσιάζει τακτικά στο κοινό παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη Formula 1 του 2026....
H αντίστροφη μέτρηση για τη νέα ταινία "F1" έχει ξεκινήσει! Δείτε το τρέιλερ που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, αλλά και που / πότε θα προβληθεί......
Ο Mattia Binotto είναι ο άνθρωπος που αναλαμβάνει ως Επικεφαλής του project της Audi έχοντας στο πλευρό του ως επικεφαλής ομάδας τον Jonathan Wheatley....
Για πολλούς είναι ο καλύτερος πρώτος γύρος στην ιστορία της F1. 30 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε πως ο Ayrton Senna από 5ος πήγε 1ος...
H Shell σας δίνει την ευκαιρία να ζήσετε μία απίθανη εμπειρία, αλλά προσφέρει και μοναδικά δώρα! Δείτε τη διαδικασία συμμετοχής......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής