Τη νύχτα πριν τον αγώνα μια δυνατή βροχή ξέπλυνε την πίστα καθαρίζοντας τη γόμα που είχε μείνει στην άσφαλτο, ωστόσο το οδόστρωμα πρόλαβε να στεγνώσει πριν τον αγώνα. Η εκκίνηση ήταν καλή για τον Verstappen και ακόμα καλύτερη για τον Russell, ο οποίος πριν από την πρώτη κιόλας στροφή κατάφερε να πλασαριστεί δίπλα στον Sainz και να τον προσπεράσει. Εκείνος στην προσπάθειά του να αμυνθεί βγήκε εκτός των ορίων της πίστας και έτσι παραχώρησε τη θέση του. Η μάχη όμως δεν τελείωσε εκεί, καθώς ο Sainz εκμεταλλευόμενος την ιπποδύναμη της Ferrari ξαναπαίρνει τη θέση του από τον Russell, ενώ είχαν και μία μικρή επαφή. Την ίδια ώρα επαφή είχε ο Russell και με τον Perez με αποτέλεσμα ο Μεξικανός να καταλήξει στην αμμοπαγίδα και να τραυματίσει το μονοθέσιό του. Κατάφερε να μπει εκ νέου στον αγώνα, ωστόσο όντας πλέον τελευταίος κατέφυγε στα pits για αλλαγή ελαστικών.
F1 – GP Austria 2022: Νίκη για το “cavalino rampante” μέσα στο σπίτι της Red Bull
Τρίτο sprint της χρονιάς, θεαματικές μονομαχίες, απρόσμενες εγκαταλείψεις, προειδοποιήσεις και ποινές είχε το μενού του αυστριακού GP, με τους κόκκινους να πανηγυρίζουν τη νίκη μέσα στο σπίτι της Red Bull
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Το 11ο GP της χρονιάς ολοκληρώθηκε στην Αυστρία, ένας αγώνας εντός έδρας για τη Red Bull, που όμως δεν εξελίχθηκε όπως προέβλεπε και ήλπιζε. Τα πορτοκαλί καπνογόνα που καθ΄όλο το τριήμερο έκαιγαν αδιάκοπα, στην κατάμεστη από Ολλανδούς πίστα, έσβησαν απότομα όταν ο Sergio Perez εγκατέλειψε και ο Charles Leclerc έκλεψε τη νίκη από τον Max Verstappen, σε έναν αγώνα που τα μονοθέσια της Ferrari ντύθηκαν με το πρώτο “cavalino rampante” που τοποθέτησε ο Enzo Ferrari στα μονοθέσια της ιταλικής φίρμας πριν 75 περίπου χρόνια.
Τόσο οι ελεύθερες και οι κατατακτήριες δοκιμές, όσο και ο τρίτος για φέτος αγώνας sprint προμήνυαν πως η Red Bull θα πανηγυρίσει μέσα στο σπίτι της έναν ακόμη αγώνα, με τις δύο Ferrari να μάχονται στις θέσεις 2-3 στα πλαίσια μιας ενδοοικογενειακής έριδας που κρατάει σχεδόν απ’ την αρχή της σεζόν και που τις τελευταίες εβδομάδες φαίνεται να έχει ενταθεί. Καλά σημάδια για τις δύο Haas που φαίνεται να είναι σε άνοδο με τον Schumacher να αφήνει τις θέσεις 9 και 10 στους Alonso και Hamilton και να εκκινεί στο sprint από την 8η θέση. Κατά τα λοιπά, οι γνωστοί άγνωστοι πρωταγωνίστησαν στα δοκιμαστικά, με poleman να αναδεικνύεται ο Max Verstappen, ενώ από τις θέσεις 2 και 3 του grid θα εκκινούσαν στο sprint οι Leclerc και Sainz. Δίπλα του ο Perez στην 4η θέση και πίσω τους οι Russel και Ocon.
Όσον αφορά στο sprint ήταν ένας μίνι-αγώνας μικρών συγκινήσεων, κυρίως με εμφύλιες μάχες των δύο Ferrari για τη δεύτερη θέση, ο οποίος σχεδόν τερμάτισε όπως εκκίνησε. Μόνη διαφορά ο Perez που παρότι στα δοκιμαστικά κατέληξε 6ος, στο sprint εκκίνησε 13ος καθώς οι χρόνοι του διαγράφηκαν λόγω ποινών για παραβίαση των ορίων της πίστας, σφάλμα στο οποίο υπέπεσαν πολλοί οδηγοί και έλαβαν αρκετές ποινές, λόγω της διαμόρφωσης της συγκεκριμένης πίστας. Έτσι ο Perez εκκίνησε από τη 13η θέση και κατάφερε να ανέβει 8 θέσεις, τερματίζοντας 5ος στο sprint. Η πρώτη τετράδα παρέμεινε αμετάβλητη με τους Verstappen, Leclerc, Sainz και Russell να τερματίζουν όπως ακριβώς εκκίνησαν. Και στις θέσεις 6,7 και 8 οι Ocon, Magnussen και Hamilton έκλεισαν τη βαθμολογούμενη οκτάδα.
Η συνέχεια έκρυβε δυνατές μονομαχίες μεταξύ των Verstappen, Leclerc και Sainz που εναλλάσσονταν στην πρώτη τριάδα. Και στο αυστριακό GP είχαμε αρκετές μάχες και μάλιστα πολλών μονοθεσίων ταυτόχρονα, όπως συνέβη στον 24ο γύρο με τους Ocon και Tsunoda, ενώ ακριβώς πίσω τους πέντε μονοθέσια, οι Magnussen, Alonso, Norris, Zhoe και Schumacher μάχονται σε αγώνα “όλοι εναντίον όλων” για την όγδοη θέση, προσφέροντάς μας πλούσιο θέαμα. Λίγες στιγμές αργότερα ο Perez θα εγκαταλείψει τον αγώνα βλέποντας πως το τραυματισμένο μονοθέσιό του δεν αποδίδει όπως πρέπει, ενώ την ίδια ώρα οι δύο Ferrari θα μπουν διαδοχικά για αλλαγή ελαστικών.
Στον 37ο γύρο είναι η σειρά του Verstappen να αλλάξει ελαστικά και να βρεθεί πίσω από τις δύο Ferrari στην έξοδο του pitlane, ενώ τρεις γύρους αργότερα ο Vettel θα καταλήξει στην αμμοπαγίδα μετά την επαφή του με τον Gasly, γεγονός που θα τον κάνει να τερματίσει τελευταίος στον αγώνα. Στους επόμενους γύρους οι διαφορές είχαν ανοίξει αρκετά με τα pit-stops να είναι εκείνα που προκαλούσαν τις αλλαγές στις πρώτες θέσεις, εκεί όπου μάχονταν πλέον οι Verstappen, Leclerc, Sainz και Hamilton. Στον 53ο γύρο ο Leclerc έχει πια μαζέψει το χρόνο από το Verstappen και βρισκόμενος εντός DRS τον πιέζει ασφυκτικά έως ότου με μια αριστοτεχνική προσπέραση του κλέψει την πρωτιά.
Τα καλά νέα όμως για τους tifosi σταμάτησαν απότομα, τρεις μόλις γύρους αργότερα και ενώ ο Carlos Sainz μάζευε με ταχύ ρυθμό το χρόνο από τον προπορευόμενο Max Verstappen. Και ενώ η διαφορά τους είχε πέσει κάτω από το μισό δευτερόλεπτο με τον Sainz να είναι εντός DRS έτοιμος να προσπεράσει στη στροφή 4, ξαφνικά η F1-75 μένει στα κρύα του λουτρού για μία εισέτι φορά από πρόβλημα στον κινητήρα, ο οποίος άρχιζε να καπνίζει έως ότου τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο Sainz βγήκε απογοητευμένος και κάθησε στο έδαφος μην μπορώντας να το χωνέψει, την ίδια στιγμή που ο Μπινότο τραβούσε τα μαλλιά του με τα τεκταινόμενα. Ο αγώνας τέθηκε σε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και τα μονοθέσια έσπευσαν στα pits για αλλαγή ελαστικών.
Στην επανέναρξη του αγώνα ο Russell πέρασε τον Ocon, παίρνοντας την τέταρτη θέση, ενώ την ίδια ώρα ο Norris προσπερνούσε τον Magnussen για τη μάχη της όγδοης, ενώ λίγο αργότερα ο Bottas, που εκκίνησε από τα pits, μπήκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα προσπερνώντας τον Albon. Κατά τα άλλα, οι τελευταίοι οκτώ γύροι ήταν κυρίως διαδικαστικού χαρακτήρα με τον Leclerc να οδηγεί απροβλημάτιστα την κούρσα, δραματικοί ωστόσο για τον ίδιο καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα με το πεντάλ του γκαζιού και πάσχιζε να φέρει το μονοθέσιό του στον τερματισμό του αγώνα.
Η διαφορά του με τον Verstappen ήταν όμως αρκετά μεγάλη για να του δημιουργήσει την όποια ανησυχία και έτσι ο Μονεγάσκος πήρε τελικά πρώτος την καρό σημαία. Δεύτερος πίσω του τερμάτισε ο Verstappen και στο τρίτο σκαλί του pontium ανέβηκε ο Hamilton με τη Mercedes του να τερματίζει απροβλημάτιστα. Οι Russell και Ocon τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5. Οι δύο Haas τερμάτισαν εντός βαθμών στις θέσεις 6 και 8, με τον έκτο, Mick Schumacher, να αποδεικνύει πως ήρθε για να μείνει. Στις θέσεις 7 και 9 τερμάτισαν οι δύο McLaren των Norris και Ricciardo αντίστοιχα. Τη δεκάδα τελικά συμπλήρωσε ο Alonso, αφήνοντας τον Bottas στην 11η θέση και πίσω του τον Albon. Κακή εμφάνιση για τις Aston Martin και Alpha Tauri που βρέθηκαν στις θέσεις 13, 17 και 15,16. Στη 14η θέση τερμάτισε ο Zhou με τη δεύτερη Alfa Romeo.
Η συνολική συγκομιδή για τον Leclerc ήταν 32 βαθμοί, έναντι των 27 του Verstappen, μία μείωση πέντε μόλις βαθμών, ωστόσο πολύ σημαντική για τον ίδιο και τη Scuderia. Η μάχη των δύο για τον τίτλο θα συνεχίσει μέχρι το τέλος της σεζόν, όπως ανέφεραν και οι δύο πιλότοι. Ο Max μάλιστα δήλωσε πως περίμενε να τερματίσει τρίτος, πίσω απ’ τον Sainz, αν εκείνος δεν εγκατέλειπε λόγω κινητήρα. Όσον αφορά στη Mercedes, για μία ακόμη φορά βρέθηκε σε καλή μέρα, βλέποντας ξανά οδηγό της στο πόντιουμ και αποδεικνύοντας πως είναι εκεί κάθε φορά που οι δύο πρωτοπόροι κάνουν το παραμικρό λάθος. Εμείς ανανεώνουμε το ραντεβού μας με τη F1 για τις 24 Ιούλη με το γαλλικό GP.
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.