Η Toyota επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της προσθέτοντας το bZ3. Η κατασκευή του εν λόγω μοντέλου θα πραγματοποιείται στην Κίνα, όπου και θα είναι αρχικά διαθέσιμο, σε συνεργασία με την BYD. Να σημειωθεί ότι η αναπτυσσόμενη BYD προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στον τομέα της ενέργειας, ενώ έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού και όχι μόνο, χάρη στο αποτελεσματικό σύστημα ανάπτυξης, καθώς και τις προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.
Toyota: Καμίας μορφής εξηλεκτρισμός στα “hardcore” GR μοντέλα
Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος του αμιγώς ηλεκτρικού sedan, διαθέτει δυναμική εμφάνιση, η οποία σύμφωνα με την Toyota έχει σαφείς επιρροές από τον… σφυροκέφαλο καρχαρία. Παράλληλα, στο πλαϊνό μέρος εντύπωση προκαλούν οι γυάλινες επιφάνειες, οι οποίες καλύπτουν μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα, ξεχωρίζει η καμπύλη της γραμμής της οροφής, η οποία κλείνει στα τελευταία εκατοστά του πίσω μέρους του αμαξώματος.
Σημαντικό στοιχείο σε ένα τέτοιου είδους ηλεκτρικό όχημα είναι φυσικά ο συντελεστής οπισθέλκουσας, ο οποίος ανέρχεται στο 0,218 Cd. Σχετικά με τις διαστάσεις του bZ3, σύμφωνα με την Toyota, θα έχει μήκος 4,725 μέτρα, πλάτος 1,835 μέτρα και ύψος 1,475 μέτρα, ενώ με μήκος μεταξονίου στα 2,880 μέτρα, 5 επιβάτες μετακινούνται με περίσσια άνεση.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε η ιαπωνική φίρμα, το bZ3 θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Από πλευράς απόδοσης διαθέσιμες είναι 2 εκδόσεις βάσει της ιπποδύναμης, με 184 και 245 ίππους. Προς το παρόν, δεν έχει ανακοινωθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου, η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα.
Την ίδια στιγμή, η Toyota ανακοίνωσε ότι η δομή της μπαταρίας, τα συστήματα ψύξης, ελέγχου και παρακολούθησης ασφάλειας, σχεδιάστηκαν πρόσφατα. Και το μοναδικό στοιχείο που γνωρίζουμε, είναι ότι θα διατηρεί το 90% της χωρητικότητάς της και μετά από 10 χρόνια.