Η Bugatti έχει κάθε λόγο να γιορτάζει μιας και δεν είναι λίγο πράγμα να έχεις διαθέσει 400 κομμάτια από ένα μοντέλο που κοστίζει κοντά στα 2,5 εκατ. ευρώ! Μένουν ακόμα να συναρμολογηθούν 100 αυτοκίνητα ώστε να ολοκληρωθεί η παραγωγή των πεντακοσίων Chiron.
Διαβάστε επίσης: Πέντε σπάνια μοντέλα της Bugatti επέστρεψαν σπίτι τους!
Η τελευταία Chiron ήταν στην έκδοση Super Sport, με το αμάξωμα να έχει έντονες δόσεις ανθρακονήματος. Μια τεχνοτροπία εξαιρετικά δύσκολη, μιας και οι τεχνίτες μελετούν φύλλο, φύλλο το ανθρακόνημα πριν το τοποθετήσουν ώστε τα «νερά» του να ταιριάζουν με τα γειτονικά κομμάτια του. Κι όπως αντιλαμβάνεστε σε κατασκευές τόσων εκατομμυρίων ευρώ λάθη δεν συγχωρούνται.
«Αυτό το επίπεδο λεπτομέρειας μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το σωστό συνδυασμό πάθους και τεχνογνωσίας», δήλωσε ο Πρόεδρος της μάρκας Christophe Piochon. Και συνέχισε λέγοντας: «Σηματοδοτώντας αυτό το σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Chiron, εκφράζουμε τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Bugatti που συνεχίζουν να προσφέρουν τέλειες δημιουργίες»!
Το σκούρο πράσινο χρώμα του αμαξώματος που επέλεξε ο ιδιοκτήτης της εν λόγω Chiron, ταιριάζει αρμονικά με τις γρίλιες του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, αλλά και με τα καπάκια των ζαντών μαγνησίου. Το εσωτερικό είναι ντυμένο με δέρμα, σαφώς σε τόνους πράσινου, με έντονες δόσεις beluga black χρώματος. Εκτός των άλλων, εντύπωση προκαλεί και η γυάλινη πανοραμική οροφή.
Η καρδιά της Chiron Super Sport είναι ο 8λίτρος W16 κινητήρας που αποδίδει 100 ίππους παραπάνω από την… κανονική Chiron. Έτσι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής, διαθέσιμα μεταξύ 2.000 και 7.000 σ.α.λ.! Η δύναμη καταλήγει και στους δύο άξονες μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Η Chiron Super Sport χρειάζεται μόλις 12,1 δευτερόλεπτα για να πετύχει τα 300 χλμ./ώρα από στάση, με το κοντέρ να τερματίζει στα 440 χλμ./ώρα.