Ως μέρος των αλλαγών που κάνει στην εικόνα της και με το βλέμμα στο μέλλον, η Kia παρουσίασε στο κοινό το νέο εταιρικό της σήμα τον Ιανουάριο του 2021, το οποίο είναι και πολύ διαφορετικό σε σχέση με εκείνο που γνωρίζαμε μέχρι τότε.
Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο που σε προειδοποιεί όταν ξεκινήσει ο μπροστινός!
Για το νέο σήμα της η Kia προτίμησε μια σαφώς πιο μοντέρνα προσέγγιση αφήνοντας πίσω την παραδοσιακή εικόνα του προηγούμενου. Από ό,τι φαίνεται όμως αυτή η προσέγγιση δεν είχε 100% το αναμενόμενο αποτέλεσμα αφού ένα μέρος του κοινού δυσκολεύεται να διαβάσει σωστά το σήμα των Κορεατών.
Σύμφωνα με τον Ashwinn Krishnaswamy που έθιξε πρώτος το θέμα, από τότε που έκανε την εμφάνισή του το νέο σήμα της Kia έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις για το “αυτοκίνητο KN” (KN car) σε συγκεκριμένες περιοχές του κόσμου και κάθε μήνα 30.000 χρήστες του Διαδικτύου εισάγουν αυτές τις δύο λέξεις στην μηχανή αναζήτησης της Google.
Διαβάστε επίσης – Kia: Έτσι αξιοποιεί τις μεταχειρισμένες μπαταρίες των ηλεκτρικών της
Οι αναζητήσεις αυξήθηκαν μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση του νέου μοντέρνου σήματος της Kia με τη διαφορά να γίνεται τον Μάρτιο το 2021, την εποχή που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Kia Stinger με το νέο σήμα τη κορεάτικης εταρείας.
Παράλληλα, στις αναζητήσεις που δείχνουν ότι ένα μικρό μέρος του κοινού δεν μπορεί προς το παρόν να αναγνωρίσει και να διαβάσει σωστά το νέο σήμα της Kia έρχονται να προστεθούν και εκείνες όπου το όνομα ενός μοντέλου των Κορεατών παρουσιάζεται σωστό αλλά μπροστά του φέρει τα αρχικά KN -για παράδειγμα KN Carnival.
Με τη βοήθεια και της… τεχνητής νοημοσύνης το κοινό που δεν μπορούσε να το διαβάσει σωστά έχει αρχίσει πλέον να σχετίζει περισσότερο το νέο σήμα με την Kia αφού η μηχανή εύρεσης της Google στα σχετικά αποτελέσματα προσθέτει μετά από μερικές γραμμές και κάτι που αφορά άμεσα την κορεάτικη εταιρεία.
Εσάς πώς σας φαίνεται το νέο σήμα της Kia σε σχέση με το παλιό; Θεωρείτε δικαιολογημένη εκείνη τη μερίδα του κοινού που δεν μπορεί να το διαβάσει σωστά;