Acropolis Rally FORUM 2022: Όλες οι λεπτομέρειες στην… φόρα!

Δείτε πόσο κόστισε η υπερειδική στο ΟΑΚΑ, πόσα άτομα ξεχύθηκαν στα βουνά και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία για το Ράλι Ακρόπολις 2022.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το συνέδριο του σπουδαιότερου ελληνικού αθλητικού γεγονότος της χρονιάς πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες και σε αυτό ακούστηκαν ενδιαφέροντα στοιχεία για τον αγώνα αλλά και το μέλλον του.

Στο δρόμο που χάραξαν οι διοργανωτές ήδη από την επιστροφή της Ελλάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA το 2021, στόχος και του Acropolis Rally FORUM 2022 ήταν να δημοσιοποιηθούν όλες οι λεπτομέρειες του φετινού αγώνα: από τις εργασίες που προηγήθηκαν, δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκών λόγω της κατασκευής της υπερειδικής διαδρομής στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας, έως και το αποτέλεσμα της διεξαγωγής του, σε ανασχεδιασμένη διαδρομή και υπό το νέο, υβριδικό καθεστώς του Πρωταθλήματος.

Πολλές οι παράμετροι του φετινού εγχειρήματος και αντίστοιχα πλήθος ομιλητών κλήθηκε να αναπτύξει λεπτομερώς επιμέρους ενέργειες και αποτελέσματα, με το βλέμμα πλέον να στρέφεται με σιγουριά στη διοργάνωση του 2023, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Σεπτεμβρίου.

Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, αναφέροντας μεταξύ άλλων: «Είμαι ευτυχής που το συνέδριο αυτό γίνεται θεσμός. Διότι είναι η αφετηρία για να συζητήσουμε διεξοδικά όχι μόνο τα πεπραγμένα του αγώνα που πέρασε, αλλά να χαράξουμε το μέλλον του και να συζητήσουμε για έναν αγώνα από το μέλλον. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναδείξουμε θέματα που έχουν να κάνουν με τον οικονομικό απολογισμό της διοργάνωσης, σεβόμενοι πάντα τις αρχές της χρηστής διοίκησης και της διαφάνειας, αλλά και να αναδείξουμε θέματα που έχουν να κάνουν με την προβολή και τα οφέλη για τη χώρα».

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου αναπτύχθηκαν έξι ενότητες, με τα πεπραγμένα για την υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ, που φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια λειτουργίας και φιλοξενίας μοναδικών εκδηλώσεων, να αναπτύσσονται από τον Συντονιστή & Γενικό Διευθυντή των εγκαταστάσεων, Κωνσταντίνο Χαλιορή, τον διευθυντή του αγώνα, Παύλο Αθανασούλα και τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, Δημήτρη Μιχελακάκη.

Για την προβολή του αγώνα κλήθηκε να μιλήσει ο κ. Simon Larkin, Event Director του promoter του θεσμού, ο οποίος επιβεβαίωσε τη δυναμική του σπορ, που μεταδίδεται τηλεοπτικά σε περισσότερες από 150 χώρες και σε κοινό που ξεπερνάει τα 781 εκατομμύρια.

Ανάλογα, στοιχεία θέλουν περισσότερα από 4 εκατομμύρια θεατών να παρακολουθούν επί τόπου τους 13 αγώνες του Πρωταθλήματος, την ώρα που στην Ελλάδα, πλην των 65.000 θεατών που κατέκλυσαν το ΟΑΚΑ «Οι πρωταγωνιστές του σημαντικότερου θεσμού αγώνων Ράλι στον κόσμο ξεσήκωσαν περισσότερους από 300.000 θεατές, που έσπευσαν στα βουνά γι’ αυτό το μοναδικό θέαμα. Ακολούθησαν 3 ημέρες αγωνίας, αγωνιστικού δράματος, αλλά και πολύ κοπιώδους εργασίας», όπως επεσήμανε ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης.

Για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων αναφορικά με την επίδραση του αγώνα στην ελληνική κοινωνία εκπονήθηκε σχετική έρευνα από την Κάπα Research. Ο κ. Αλέξης Ρουτζούνης, Διευθυντής Ερευνών της κορυφαίας εταιρείας στον κλάδο των υπηρεσιών έρευνας αγοράς, στρατηγικής, επικοινωνίας και επιχειρησιακού σχεδιασμού στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναλύοντας τα αποτελέσματα στάθηκε στην ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο ελληνικό κοινό η οποία αγγίζει πλέον το 13%, επίδοση υψηλότερη από εκείνη παραδοσιακών αθλημάτων όπως το τένις, το βόλεϊ και το πόλο. Ειδικότερα, το Ράλι Ακρόπολις απολαμβάνει σημαντικά ποσοστά δημοφιλίας της τάξης του 83%, ενώ ιδιαιτέρως επιτυχημένη κρίνεται η φετινή διοργάνωση από τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών (62%), με μόλις το 4% να εκφράζει αντίθετη άποψη. Τέλος, τα στοιχεία φανερώνουν ότι αναγνωρίζεται η σημασία της επιστροφής του αγώνα στο WRC για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (80%) αλλά και η συνολικότερη αξία του θεσμού, τόσο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα (75%) όσο και για τη διεθνή προβολή που προσφέρει στη χώρα (79%).

Στην πορεία του συνεδρίου, ο κ. Νίκος Κερερές, Εκτελεστικός Διευθυντής της Motorsport Greece, αναλύοντας τα οικονομικά στοιχεία της διοργάνωσης, εστίασε στο κόστος της υπερειδικής του ΟΑΚΑ που ανήλθε σε 1,7 εκ. ευρώ, ενώ αντίστοιχα, τα έσοδα αποκλειστικά για την υπερειδική προήλθαν από τις πωλήσεις εισιτηρίων (1,1 εκ. ευρώ) και από χορηγίες (600.000 ευρώ). Ως προς τα έσοδα του αγώνα, οι χορηγίες ανήλθαν σε 2,3 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το 2021. Όπως ο ίδιος σημείωσε «Η Πολιτεία κλήθηκε να συνδράμει από τον τακτικό προϋπολογισμό σε ποσοστό 30% του συνολικού προϋπολογισμού του αγώνα».

Ο υφυπουργός Αθλητισμού, αναφορικά με το οικονομικό αποτέλεσμα του αγώνα σχολίασε «Πιστεύουμε βαθιά στη φιλοσοφία της συνεργασίας του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα. Το είδαμε πολύ έντονα με τη σπουδαία συμμετοχή ελληνικών και διεθνών εταιρειών, οι οποίες επέλεξαν να προβληθούν μέσα από τον αγώνα και να ταυτιστούν με μια σπουδαία, παγκόσμια αθλητική διοργάνωση. Ήταν οι ίδιες οι εταιρείες που αύξησαν τις συμμετοχές τους στον αγώνα, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερη προβολή και τις ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη τους».

Σε ίδιο μήκος κύματος, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξήρε τη συνεργασία του Κράτους με τον ιδιωτικό τομέα, αναφέροντας σχετικά πως το συνολικό οικονομικό αποτέλεσμα της διοργάνωσης για το 2021 ανήλθε σε 35,1 εκατομμύρια ευρώ.

Κατά τη ροή του συνεδρίου ανακοινώθηκε μια σπουδαία διάκριση που επιτεύχθηκε χάρη στις πρακτικές που εφαρμόστηκαν στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2022. Ειδικότερα, έπειτα από επιτόπιο έλεγχο και διαρκή αξιολόγηση, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου απένειμε στη διοργάνωση την περιβαλλοντική πιστοποίηση «τριών αστέρων», όπως αυτή καθορίζεται από το Σύστημα Περιβαλλοντικής Πιστοποίησης της FIA.

Πρόκειται για την ανώτερη πιστοποίηση της Ομοσπονδίας στον τομέα του περιβάλλοντος και είναι η πρώτη φορά που τη λαμβάνει κάποιος φορέας στην Ελλάδα.

«Τα “τρία αστέρια” αποτελούν το αποτέλεσμα της συστηματικής προσπάθειας της διοργάνωσης για βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του αγώνα, με άξονες την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση όλων των συμμετεχόντων, την όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση στο φυσικό περιβάλλον και την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων, η οποία μεταξύ άλλων περιλάμβανε και την αξιοποίηση των φθαρμένων πλεγμάτων ασφαλείας του 2021 για δημιουργία νέων, που χρησιμοποιήθηκαν φέτος» ανέφερε κατά την τοποθέτησή του ο κ. Γιώργος Καζαντζόπουλος, Υπεύθυνος Περιβάλλοντος του αγώνα.

Η συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση, τους χορηγούς, τους εθελοντές, καθώς και τους ίδιους τους συμμετέχοντες, ήταν καθοριστική γι’ αυτή την επιτυχία.

Με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος άλλωστε η FIA προχώρησε στον εξηλεκτρισμό του WRC, με τη νεότερη, υβριδική γενιά των αυτοκινήτων της κορυφαίας κατηγορίας του θεσμού να σηματοδοτεί την πλέον ριζοσπαστική αλλαγή σε επίπεδο τεχνικών κανονισμών στην ιστορία του σπορ. Για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι ομάδες μίλησε ο Τεχνικός Διευθυντής της Toyota Ελλάς, Ηλίας Καραΐσκος.

Εκπρόσωποι των χορηγών του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2022 ανέπτυξαν με τη σειρά τους τα οφέλη της συνεργασίας με ένα γεγονός αυτού του μεγέθους, ενώ ειδική μνεία έγινε στη σπουδαιότητα του εθελοντισμού στην επιτυχία αθλητικών διοργανώσεων παγκόσμιας εμβέλειας, για τον οποίο έκανε λόγο ο Δρ Αντώνης Αυγερινός, Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, που όπως και πέρυσι, ανταποκρίθηκε σε κάθε πιθανή ανάγκη του αγώνα.

Το σχόλιο του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη «Η χρονιά που αφήνουμε πίσω μας χαρακτηρίστηκε από προκλήσεις αλλά και την ηθική ανταμοιβή, χάρη στο συνολικό αποτέλεσμα που έφερε η διοργάνωση του δεύτερου κατά σειρά ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. Με την εξωστρέφεια που επιχειρούμε ευρύτερα στον αθλητισμό, καθώς και με τις θεσμικές μεταρρυθμίσεις που εφαρμόζουμε, η χώρα μας αποκτά μια σταθερή και ισχυρή θέση στον παγκόσμιο αθλητικό χάρτη, όπως άλλωστε θεωρούμε πως δικαιούται», θα μπορούσε κάλλιστα να σημάνει την έναρξη των εργασιών για το Ράλι Ακρόπολις του 2023.

Το ΕΚΟ Acropolis Rally FORUM τίμησαν με την παρουσία, τις τοποθετήσεις και τις εισηγήσεις τους με σειρά εμφάνισης οι κ.κ. Φάνης Σπανός, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Ιωάννης Σιδέρης, Chief Sustainability Officer της Πλαστικά Θράκης, Ιωάννης Μιαούλης, Υποδιευθυντής Marketing Εγχώριας Εμπορίας ΕΚΟ, Χρυσούλα Αθανασοπούλου, Head Of Brand Strategy & Marketing Ops, Dixons South‐East Europe (Κωτσόβολος), Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director Fixed & Mobile της COSMOTE, και Θάνος Μαρίνος, CEO της Betsson.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr