Στα τέλη του 2018, η BMW Motorrad ήδη εισήγαγε την επιτυχημένη στρατηγική αυτοκινήτων BMW M για μοτοσικλέτες και από τότε προσφέρει ειδικό εξοπλισμό M και M Performance Parts. Η BMW M 1000 RR –γνωστή ως M RR– γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της τον Σεπτέμβριο του 2020, ως το πρώτο μοντέλο M της BMW Motorrad που βασίζεται στην S 1000 RR. Η επετειακή BMW M 1000 RR 50 Years M μας παρουσιάζεται στο εντυπωσιακό χρώμα Sao Paulo Yellow ενώ στο φέρινγκ της διακρίνουμε το ιστορικό έμβλημα 50 Years BMW M.
Διαβάστε επίσης – Νέο BMW CE 04: Διαθέσιμο το νέο ηλεκτρικό scooter (+τιμή)
Ντυμένο στα εντυπωσιακά χρώματα M, αυτό το επετειακό μοντέλο παρουσιάζεται αντάξιο της φιλοσοφίας M και του αγωνιστικού πνεύματος που διέπει τα σχεδόν 100 χρόνια της BMW Motorrad στην παραγωγή μοτοσικλετών, και τα 50 χρόνια των μοντέλων BMW M.
Η superbike M 1000 RR 50 Years M είναι εξοπλισμένη με το M Competition Package στον βασικό εξοπλισμό της και το αποκλειστικό M carbon package, φέρει ένα ελαφρύτερο ψαλίδι σε ασημί ανοδιωμένο αλουμίνιο, την αλυσίδα M Endurance που δεν χρειάζεται συντήρηση, το πακέτο συνεπιβάτη και το κάλυμμα της σέλας συνεπιβάτη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν την πανίσχυρη επετειακή superbike έως τις 30 Νοεμβρίου 2022.
Η BMW Motorsport GmbH ιδρύθηκε το 1972 με την ιδέα να ενωθούν όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες της BMW κάτω από μία στέγη, να δημιουργηθούν αγωνιστικά οχήματα υψηλών επιδόσεων και αγωνιστικοί κινητήρες για χρήση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η BMW 3.0 CSL (CSL = Coupe Sport Light Construction) έκανε το ντεμπούτο της ως το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο της BMW Motorsport GmbH το 1973 και με την ευκαιρία της ίδρυσης της BMW Motorsport GmbH, ο Robert A. Lutz, μέλος του δ.σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τις Πωλήσεις το 1972, δήλωνε εκείνη την εποχή: “Μία εταιρεία είναι όπως ένας άνθρωπος. Εάν ασχολείται με τα σπορ, παραμένει σε φόρμα, είναι ενθουσιώδης, πιο αποτελεσματική και ισχυρή”.
Διαβάστε επίσης – BMW Rent a Ride: Ενοικιάστε επίσημα μια μοτοσικλέτα της BMW
Η BMW 3.0 CSL έκανε το ντεμπούτο της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (ETCC) στη σεζόν του 1973, και μαζί με αυτήν πραγματοποιήθηκε η εμφάνιση της αγωνιστικής ομάδας στα τρία χρώματα της BMW Motorsport – μπλε, βιολετί και κόκκινο σε κατάλευκο φόντο – που παραμένει σήμα κατατεθέν ακόμα και σήμερα. Αυτή η τριχρωμία στην ανανεωμένη εκδοχή της Blue – Dark Blue – Red στολίζει το λογότυπο BMW M και τα οχήματα BMW M, μέχρι σήμερα.
Ο θρυλικός χρωματικός συνδυασμός, προϋπήρχε στα πρώτα μοντέλα BMW M που εξελίχθηκαν για το δρόμο το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970, και χαρακτήριζε επίσης τα αγωνιστικά οχήματα που ακολούθησαν, όπως και τις αγωνιστικές επιτυχίες τους.
Οι αγωνιστικές επιτυχίες της μάρκας BMW δεν ξεκινούν από το 1972, ούτε έχουν κατακτηθεί μόνο με τα αυτοκίνητα με τις μοτοσικλέτες των Βαυαρών να έχουν δώσει επίσης σημαντικές επιτυχίες. Η θρυλική νίκη του “Schorsch” Meier με την υπερτροφοδοτούμενη BMW του στο Senior Tourist Trophy του 1939 στο Isle of Man, είναι αξέχαστη.
Το 1976, ακριβώς 37 χρόνια αργότερα, ο Helmut Dähne και ο Hans Otto Butenuth γιόρτασαν την πέμπτη θέση στο Production TT. Σε αυτή την κατηγορία έως 1000 cc, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο με την BMW R 90 S τους, αλλά λόγω ενός handicap κανόνα κατατάχθηκαν στην 5η θέση, πίσω από δύο μοτοσικλέτες 250 κ.ε. και δύο 500 κ.εκ.. Παρόλα αυτά, δεδομένου του ταχύτερου χρόνου, αυτή η 5η θέση γιορτάστηκε σαν νίκη.
Εβδομηνταπέντε χρόνια μετά την επιτυχία του “Schorsch” Meier στο Senior TT, ο Michael Dunlop επαναλαμβάνει την επιτυχία το 2014 με την BMW S 1000 RR. Τα χρόνια που ακολούθησαν, η RR άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά της στο Tourist Trophy με περαιτέρω νίκες.
Τα χρώματα της BMW M φιγουράρουν και σε μοτοσικλέτες της BMW που κινούνται πέραν των πεπατημένων διαδρομών. Για παράδειγμα, στις εργοστασιακές μοτοσικλέτες BMW GS με τις οποίες ο Hubert Auriol και ο Gaston Rahier κυριάρχησαν στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ, στις αρχές της δεκαετίας του 1980.