Αυτή είναι η νέα BMW X1 με πιο πλούσια γκάμα από ποτέ (+video)

Με κινητήρες βενζίνης και diesel, Plug-In υβριδικές εκδόσεις, αλλά για πρώτη φορά και ως αμιγώς ηλεκτρική. Αυτή είναι η τρίτη γενιά BMW X1...
Τιμές BMW X1

Στην αποκάλυψη της τρίτης γενιάς BMW X1 προχώρησε η βαυαρική εταιρεία, με το μικρότερο SUV της να μεγαλώνει σημαντικά σε διαστάσεις, αλλά και να αποκτά για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με το όνομα BMW iX1. Πάμε να την γνωρίσουμε καλύτερα και να δούμε τα μηχανικά σύνολα που την συνοδεύουν.

BMW iX3: Οδηγούμε στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW (+video)

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, η νέα BMW X1 ενσωματώνει την σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με “αιχμηρές” γραμμές, έντονα “νεύρα” και ασφαλώς μεγάλες εμπρός γρίλιες. Το μέγεθος έχει αυξηθεί σημαντικά συγκριτικά με την απερχόμενη γενιά, με το μήκος να φτάνει τα 4,5 μέτρα, ενώ βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να περιορίζεται στο 0,27 Cd. Όσο για το μέγεθος των ζαντών, ξεκινά από τις 17 ίντσες και για πρώτη φορά φτάνει έως τις 20″.

Το εσωτερικό είναι άκρως ψηφιακό και ευρύχωρο. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η οθόνη αφής για ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατικών, η οποία έχει μέγεθος 10,7 ιντσών και ενσωματώνει το σύστημα iDrive 8. Μία δεύτερη οθόνη αφής σε ρόλο πίνακα οργάνων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και έχει μέγεθος 10,25 ιντσών. Αυξημένη είναι και η διαθέσιμη χωρητικότητα για αποσκευές που φτάνει πλέον τα 540 λτ., ενώ με τις διαιρούμενες πλάτες (40:20:40), ο όγκος φτάνει τα 1.600 λτ.

Πλούσια γκάμα κινητήρων
Περνάμε στους κινητήρες ξεκινώντας από την επιλογή βενζίνης, ονομάζεται sDrive18i και εξοπλίζεται με τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,5 λτ. που αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Ακολουθεί η ισχυρότερη xDrive23i με ήπια υβριδικό κινητήρα 2,0 λτ. ισχύος 204 ίππων και 329 Nm ροπής. Από την πλούσια γκάμα δεν απουσιάζουν και δύο diesel επιλογές, με την πρώτη να είναι η sDrive18d που φέρει 2λιτρο μοτέρ 150 ίππων και 360 Nm ροπής και η ισχυρότερη xDrive23d, επίσης με 2λιτρο κινητήρα αλλά 197 ίππους και 400 Nm ροπής. Αργότερα μέσα στο έτος θα δούμε και δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις με συνδυαστική ισχύς 245 ίππων στην έκδοση xDrive25e και 326 ίππων στην xDrive30e.

Για πρώτη φορά και ως ηλεκτρική
Μαζί με το συμβατικό μοντέλο, η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε και την BMW iX1 την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Σε πρώτη φάση έρχεται σε έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 313 ίππων, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τις 64,7 kWh επιτρέποντας αυτονομία που φτάνει περίπου τα 440 χλμ., ενώ υπάρχει και δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 130 kW, όπου το επίπεδο φόρτισης φτάνει από το 10 έως 80% σε μισή ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Η συνεργασία του BMW Group Hellas και της Εταιρείας Alzheimer Αθηνών στοχεύει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού γι' αυτή νόσο......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά