Αυτή είναι η νέα Ferrari και ονομάζεται Roma

Αν η Ρώμη είναι η αιώνια πόλη, τότε η Roma είναι η αιώνια Ferrari! Ας δούμε και ας γνωρίσουμε το νέο μοντέλο της ιταλικής μάρκας, αναλυτικά.

Βρείτε μας στο


Την τιμητική της έχει η Ρώμη, καθώς αυτή την φορά επιλέχθηκε από την Ferrari τόσο για την ονοματοδοσία του νέου μοντέλου της ιταλικής μάρκας, όσο και για την παρουσίασή του.

Η Ferrari Roma έχει τον κινητήρα εμπρός, την κίνηση πίσω και το κουπέ αμάξωμά της έχει χώρο για 2+2 επιβάτες Ο χώρος αποσκευών της είναι στα 272 λίτρα και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 345 λίτρα.

Σύμφωνα με την ιταλική μάρκα, οι σχεδιαστές της άντλησαν την έμπνευσή τους από τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 και τον τρόπο ζωής που υπήρχε τότε στην Ρώμη. Αν και εμείς δεν μπορούμε να διακρίνουμε τι ακριβώς εννοούνε και πως έχουν επηρεαστεί ακριβώς από αυτόν τον τρόπο ζωής, σίγουρα το αμάξωμα μήκους 4.656 χλστ. είναι εντυπωσιακό, από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις.

Όσον αφορά το μοντέλο στο οποίο οι Ιταλοί βασίστηκαν για να κατασκευάσουν την Roma, αυτό είναι η Portofino, κάτι που φανερώνεται εξάλλου και από το μεταξόνιο των δύο αυτοκινήτων, το οποίο είναι ίδιο, στα 2.670 χλστ.

Σχετικά με την καρδιά της Ferrari Roma, κάτω από το ιδιαίτερο σε εμφάνιση και με κλασσικές πινελιές αμάξωμά της και πίσω από το αιχμηρό εμπρός μέρος, βρίσκεται ένας V8, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 3.9 λτ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, ο οποίος αποδίδει 620 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 7.500 σ.α.λ.

Η Roma ζυγίζει 1.472 κιλά και χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 320 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό της Ferrari Roma είναι τολμηρό σχεδιαστικά, καθώς ο σχεδιασμός της καμπίνας διαχωρίζει αυστηρά οδηγό και συνοδηγό, χάρη στην ύπαρξη της υπερυψωμένης κεντρικής κονσόλας.

Προφανώς και επιλογέας για τις ταχύτητες δεν υπάρχει, ενώ στο άνω μέρος διακρίνουμε την οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, η οποία είναι 8,4 ιντσών. Ο πίνακας οργάνων είναι φυσικά ψηφιακός, με διαγώνιο 16 ιντσών και έχει τρισδιάστατα γραφικά, ενώ τα υλικά σύμφωνα με την ίδια τη Ferrari είναι (αναμενόμενα λέμε εμείς) κορυφαία.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή της, η οποία για την αγορά της Ευρώπης έχει οριστεί στα 200.000 ευρώ.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr