Τη χρονιά που μας πέρασε, πολλές εταιρείες έκαναν τη μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους και συχνές ήταν οι περιπτώσεις που αντικαθιστούσαν τον diesel κινητήρα από μία υβριδική έκδοση. Μία από τις εξαιρέσεις στα supermini είναι το Renault Clio, το οποίο εξακολουθεί μέχρι σήμερα να εξοπλίζεται με diesel κινητήρα. Μάλιστα, είναι το μοναδικό αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του.
Δείτε επίσης: Τα μοντέλα που “σάρωσαν” στην Ευρώπη – Αυτό ήταν το Top 10 για το 2024
Κάτω από το καπό του γαλλικού supermini βρίσκεται ένας turbo κινητήρας πετρελαίου που έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ. Πρόκειται για τετρακύλινδρο μοτέρ που αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ εντυπωσιακή είναι η ροπή των 260 Nm που έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 2.500. Όσο για το σύστημα μετάδοσης, η έκδοση με diesel έρχεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα.
Μεικτή κατανάλωση μόλις 4,2 λτ./100 χλμ.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει σε αυτή την περίπτωση δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά η κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, βάσει των στοιχείων του ΣΕΑΑ, το πετρελαιοκίνητο Renault Clio “καίει” 4,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, επίδοση που το κατατάσσει στη δεύτερη θέση των πιο οικονομικών diesel της αγοράς (πίσω από το Seat Leon 2.0 TDI).
Η τιμή του στην Ελλάδα
Το Renault Clio με κινητήρα πετρελαίου (Blue dCi 100) προσφέρεται αυτή τη στιγμή στην έκδοση “evolution” και η τιμή του ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 23.970 ευρώ. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Renault Clio ήταν το best seller της εταιρείας στην ελληνική αγορά για το 2024 πετυχαίνοντας 2.466 ταξινομήσεις.