Έπειτα από τρία χρόνια εμπορικής πορείας, έφτασε η ώρα της ανανέωσης για το Toyota GR Yaris. Το σκληροπυρηνικό μοντέλο των Ιαπώνων αποκαλύφθηκε στο Tokyo Auto Salon, το οποίο λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες. Πάμε να δούμε τις αλλαγές που έγιναν και ασφαλώς πότε αναμένεται η έλευσή του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Δείτε επίσης: Αυτό είναι το νέο best-seller στην Ελλάδα – Μπροστά από Toyota Yaris και Peugeot 208
Ξεκινάμε από τα μηχανικά μέρη, μιας και εκεί εντοπίζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος αυτή τη φορά αποδίδει 280 ίππους στην ευρωπαϊκή του εκδοχή, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 390 Nm (από 261 ίππους και 360 Nm). Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω χειροκίνητου σασμάν ή μέσω νέου αυτόματου 8 σχέσεων (GAZOO Racing Direct).
Η ιαπωνική εταιρεία δεν αναφέρθηκε στις επιδόσεις, ωστόσο γνωστοποίησε πως το βάρος αγγίζει τα 1.280 κιλά (1.300 με αυτόματο σασμάν). Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης χαρακτηρίζεται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, ενώ υπάρχουν και Torsen διαφορικά. Οι δε τροχοί είναι της BBS, με τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S να έχουν διαστάσεις 225/40 ZR18 και στους δύο άξονες.
Για αγοραστές που θα “γράψουν” αρκετά χιλιόμετρα στην πίστα, η Toyota προσφέρει το πακέτο “Circuit”, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πρόσθετο ψυγείο, αναβαθμισμένο Intercooler, αλλά και τροποποιημένο σύστημα εισαγωγής αέρα. Επιπλέον, όπως και στο απερχόμενο GR Yaris, υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal, το Sport και Track.
Το νέο Toyota GR Yaris θα κυκλοφορήσει σε όλη την Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2024. Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε ότι από την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου, περισσότερα από 18.000 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, με ποσοστό. Μάλιστα, τα περισσότερα από αυτά που πουλήθηκαν έφεραν την έκδοση Circuit.