Αυτό είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο με έγκριση και πιστοποίηση από το κράτος

Επιτέλους, πήρε έγκριση και πινακίδες! Αυτό είναι το ελληνικό KERABOSS SUPER K και το φανταζόμαστε ήδη να "σαρώνει" τις ελληνικές παραλίες...
KERABOSS SUPER K

Μπορεί να χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια, αλλά πλέον το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο, εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος, είναι γεγονός. Ονομάζεται KERABOSS SUPER K, είναι εφικτό να φέρει πινακίδες και να κυκλοφορεί νόμιμα στην Ελλάδα.

DIM 594: Το ελληνικό μοντέλο που “πάτησε” στην έκθεση Γενεύης

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που αναφέρεται ως όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), γεγονός που το βάζει σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων. Το να πάρει ελληνικές πινακίδες και να κυκλοφορεί νόμιμα μόνο εύκολο δεν ήταν. Τα στάδια από τα οποία πέρασε ήταν πολλά. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2008, το 2014 έγινε αίτηση στο υπουργείο Οικονομικών για νομοθετική – φορολογική ρύθμιση, ώστε να είναι εφικτό να εκδοθούν πινακίδες κυκλοφορίας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας έγινε 23/09/2021. Η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

“Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο”, δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος στην εκδήλωση για την  παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα και έλαβε πινακίδες κυκλοφορίας, μετά από συντονισμένες δράσεις του αρμόδιου υπουργείου και της Περιφέρειας. “Εμείς στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες και θα είμαστε δίπλα σε όποια προσπάθεια υπάρξει”, συμπλήρωσε ο υφυπουργός.

Όσο για το ελληνικό KERABOSS SUPER K, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος (διθέσιο και τετραθέσιο), ενώ το μήκος του αγγίζει τα 3.375 χλστ., το πλάτος τα 1.560 και το ύψος τα 1.590 χλστ. Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίστηκε.

Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρεία. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας 1.000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 72 ίππους, ενώ σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα υπάρχει και turbo έκδοση 84 ίππων. Όσο για την εμφάνισή του, θα είναι λίγο διαφορετική από αυτή που βλέπουμε στις εικόνες, μιας και αυτά που προβάλλονται είναι πρωτότυπα της εταιρείας.

H τιμή του ξεκινά από τα 22.000 ευρώ (προ φόρων) και ήδη έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες. Όπως τονίστηκε, στόχος της εταιρείας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο. Εμείς από την πλευρά μας, ευχόμαστε κάθε επιτυχία και… το φανταζόμαστε ήδη να “σαρώνει” τις ελληνικές παραλίας!

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, superk.info

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στην έκθεση της Γενεύης εν έτει 1977 παρουσιάστηκε επίσημα το DIM 594. Ώρα να γνωρίσουμε το ελληνικό "'όραμα" που δεν γνώρισε το "success story"!...
Μέσα στον περασμένο Ιούνιο καταγράφηκαν τρεις ταξινομήσεις για το ελληνικό μοντέλο! Όλες οι πληροφορίες και ασφαλώς πόσο κοστίζει στην χώρα μας......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα