Το αυτοκίνητο που φέρνει τα περισσότερα λεφτά στα ταμεία της μάρκας του

Οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων προσπαθούν με τα δημιουργήματά τους να κατακτήσουν την αγορά. Ποιο είναι όμως το μοντέλο που φέρνει τα περισσότερα χρήματα στην εταιρεία του;

Βρείτε μας στο


Υπάρχουν οι εταιρείες που πασχίζουν να πουλήσουν όσο περισσότερα αυτοκίνητα μπορούν για να γεμίσουν με λεφτά τα ταμεία τους, υπάρχουν όμως και αυτές που βγάζουν πολύ μεγάλο κέρδος πουλώντας πολύ λιγότερα αλλά πιο ακριβά αυτοκίνητα. Ποιο είναι όμως το πιο προσοδοφόρο αυτοκίνητο στον πλανήτη;

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα βρίσκεται στο Bloomberg Intelligence, στην έρευνα του οποίου αναφέρεται χαρακτηριστικά πως η Porsche 911 είναι το πιο προσοδοφόρο μοντέλο της αυτοκίνησης.

Συγκεκριμένα αναφέρει πως για το 29% των εσόδων της μάρκας ευθύνεται η Porsche 911, παρά το γεγονός πως κάνει μόλις το 11% των συνολικών πωλήσεών της. Ακολουθεί η Aston Martin DBX γη οποία ευθύνεται για το 21% των εσόδων της βρετανικής μάρκας, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η Ferrari F8 Tributo με ποσοστό συνεισφοράς 17%.

Το πρώτο ας πούμε πιο… γήινο μοντέλο που φέρνει και αρκετά χρήματα στην εταιρεία του είναι η BMW X5, η οποία ευθύνεται για το 16% των εσόδων της βαυαρικής μάρκας.

Σύμφωνα πάντοτε με την έρευνα του Bloomberg Intelligence, η Porsche 911 αναμένεται να φέρει ακόμη περισσότερα λεφτά στα ταμεία της γερμανικής μάρκας, καθώς μιλάμε για ένα αυτοκίνητο του οποίου η τιμή μπορεί να φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, καθώς ο προαιρετικός εξοπλισμός του είναι σε αρκετές περιπτώσεις πανάκριβος στην αγορά του, φέρνοντας έτσι στην εταιρεία ακόμη μεγαλύτερο κέρδος (πχ. κεραμικές δισκόπλακες).

«Αγνό» κέρδος όμως παράγουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις Turbo, Turbo S, GT3, με τα συνολικά κέρδη της μάρκας να φτάνουν έως και το μισό δισεκατομμύριο ευρώ, από την 911 και μόνο!

Φυσικά δεν είναι όλα τόσο… ρόδινα για τις εταιρείες αυτοκινήτου, καθώς μιας και μιλάμε για την Porsche για παράδειγμα, η μελέτη λέει πως η νέα Taycan (το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας) είναι μία επένδυση που κόστισε 6.500.000.000 ευρώ και αναμένεται να αρχίσει να βγάζει τα λεφτά της το 2023 και έπειτα.

Ακόμη και έτσι όμως η 911 θα είναι η… χρυσή αγελάδα της γερμανικής μάρκας, καθώς αναμένεται μέχρι τότε να είναι υπεύθυνη για το 50% των κερδών της.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr