Αυτό ήταν το μοντέλο με τον ισχυρότερο 20V του VW Group

Κινητήρας πασπαρτού στον όμιλο ο 1.8Τ-20V και για πολλούς ο καλύτερος όλων! Σε ποιο μοντέλο, όμως, τοποθετήθηκε η ισχυρότερη εκδοχή του και πόσους ίππους απέδιδε;

Ο 20βάλβιδος κινητήρας του ομίλου VW, γνωστός ως 20V, έμεινε στην ιστορία για την αξιοπιστία του, αλλά και την αστείρευτη δυνατότητα βελτίωσης. Αυτή τη φορά, θα μείνουμε στις εργοστασιακές του εκδόσεις για να δούμε το αυτοκίνητο στο οποίο τοποθετήθηκε αποδίδοντας την υψηλότερη ισχύ.

Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda

Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για ένα μοτέρ που προσφέρθηκε τόσο ως ατμοσφαιρικό, όσο και ως υπερτροφοδοτούμενο. Στην turbo εκδοχή του ξεκινούσε από το εύρος των περίπου 150 ίππων και τον συναντήσαμε σε πολλά μοντέλα του ομίλου. Δεν ήταν λίγες οι φορές, όμως, που ξεπέρασε ακόμα και τους 200 ίππους, όπως για παράδειγμα το Audi S3 πρώτης γενιάς, κάτω από το καπό του οποίου απέδιδε 225 ίππους.

VW, Skoda, Audi, Seat, σχεδόν όλες η μάρκες του ομίλου είχαν κάποια μοντέλα με τον 20V κάτω από το καπό στις αρχές του 2000. Η ισχυρότερη εργοστασιακή έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου τοποθετήθηκε αποκλειστικά σε ένα πολύ “ειδικό” και σπάνιο αυτοκίνητο. Πρόκειται για το Audi TT Quattro Sport, το οποίο αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2005.

H ισχύς του τετρακύλινδρου 1.8Τ-20V έφτασε για πρώτη (και τελευταία φορά) στους 240 ίππους (320 Nm ροπής) και, σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος των 1.390 κιλών, επέτρεψε μία αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 5,8. Για να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η μάζα, οι μηχανικοί της Audi αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα, το σύστημα κλιματισμού και το εφεδρικό ελαστικό. Αποτέλεσμα ήταν τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 5,9 δλ.

Εξωτερικά, η ειδική έκδοση απέκτησε το πακέτο S-Line, με την οροφή και τους καθρέφτες να είναι μαύροι, ενώ οι αλλαγές ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση διαχύτη και ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων. Στο εσωτερικό, πέρα από την μείωση του βάρους, υπήρξαν αρκετές επενδύσεις με δέρμα τύπου alcantara. Ιδιαίτερη έμφαση, τέλος, δόθηκε ακι στην δυναμική συμπεριφορά με βελτίωση ακαμψίας του πλαισίου, μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα και μεταφορά της μπαταρίας στον χώρο αποσκευών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, αλλά και πετρελαίου! Δείτε ποιο SUV της Audi προσφέρεται με σημαντική μείωση......
Με φτερωτή συμπιεστή που φτάνει τις 90.000 σ.α.λ. σε μόλις 250 ms! Γνωρίστε τον νέο V6 TDI και δείτε ποια μοντέλα θα εξοπλίσει......
Είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο στα μικρομεσαία οικογενειακά της ελληνικής αγοράς! Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα......
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής