Αγώνες Ράλι στον ελληνικό κινηματογράφο

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα για το αυτοκίνητο στον ελληνικό κινηματογράφο και πάμε να θυμηθούμε τις ταινίες με σκηνές από αγώνες Ράλι στη μεγάλη οθόνη!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το αφιέρωμά μας στα αυτοκίνητα που διασχίζουν καρέ-καρέ τα φιλμ του ελληνικού κινηματογράφου συνεχίζεται και στο σημερινό δεύτερο μέρος του θα θυμηθούμε ελληνικές ταινίες των δεκαετιών ’60 και ’70, τότε που τα Ράλι μεσουρανούσαν, τραβούσαν πάνω τους τα φωτογραφικά φλας και καταλάμβαναν περίοπτες θέσεις στα εξώφυλλα των εφημερίδων. Ράλι Ακρόπολις, Ανάβαση Ριτσώνας και Πάρνηθας, Σιρκουί Τατοϊου, Ρόδου, Κέρκυρας, Νέας Σμύρνης και πολλά άλλα, μας χάρισαν αξέχαστα πλάνα συνοδεύοντας τους λαμπρούς πρωταγωνιστές του ελληνικού σινεμά.

Το να είσαι “ραλίστας” την εποχή αυτή ήταν κάτι σπουδαίο και ξεχωριστό, σε καθιστούσε σύμβολο και πόλο έλξης θαυμασμού. Ραλίστας δήλωνε και ο περίφημος “Γιαγκούκος” στην ταινία της Φίνος Φιλμ “Δεσποινίς Διευθυντής” (1964) τον οποίο η Λίζα Βασιλείου (Τζένη Καρέζη) είχε γνωρίσει στην ΕΛΠΑ. Επίσης ραλίστας παρουσιάζεται να είναι και ο Νίκος Κούρκουλος στην ταινία “Ένας μεγάλος έρωτας”, την ίδια χρονιά, επίσης παραγωγής Φίνος Φιλμ. Αν και το συγκεκριμένο σπορ, όπως παρουσιάζεται και από τα κινηματογραφικά καρέ, απευθύνονταν, κατά κύριο λόγο, σε άτομα ανώτερων εισοδημάτων και κατ’ επέκταση κοινωνικών τάξεων, τα Ράλι αγαπήθηκαν πολύ από το λαό.

Χιλιάδες άνθρωποι σε κάθε διοργάνωση έσπευδαν να σκαρφαλώσουν στα βουνά για να θαυμάσουν από κοντά τους ταλαντούχους οδηγούς, να δουν τα θρυλικά αυτά αυτοκίνητα, να μυρίσουν το καμένο λάδι, να ακούσουν τα μοτέρ να δουλεύουν στα κόκκινα και σε κάθε στροφή που έπαιρναν με τις μπάντες να γεμίζουν χώμα από τα μαλλιά μέχρι τα νύχια των ποδιών. Όλοι έχουμε βρεθεί να σκαρφαλώνουμε σε δέντρα, να χωνόμαστε σε νεροφαγώματα και σε αυλάκια για να τραβήξουμε ένα καλό κλικ και να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αγωνιζόμενο αυτοκίνητο. Όλα αυτά λοιπόν δε θα μπορούσαν να αφήσουν ασυγκίνητη τη μεγάλη οθόνη που απαθανάτισε αυτές τις σκηνές σε αρκετές κινηματογραφικές ταινίες. Πάμε να θυμηθούμε τις κυριότερες.


5.000 ψέματα (1966)
Ξεκινάμε με την ταινία της Φίνος Φιλμ “5.000 ψέματα” σε σκηνοθεσία Γιώργου Κωνσταντίνου, ο οποίος και πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αλέκο Τζανετάκο και το Διονύση Παπαγιαννόπουλο. Οι δύο πρώτοι όντας φτωχοί φοιτητές της νομικής σχολής θα αναγκαστούν να ενοικιάσουν ένα φτηνό αυτοκίνητο, συνήθης τακτική για τα λαϊκά στρώματα της εποχής, με σκοπό να κυκλοφορήσουν με τις κοπέλες που πολιορκούν. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι ένα προπολεμικό κόκκινο Fiat 509 Spyder, μοντέλο του 1925, που συναντάμε σε αρκετές ταινίες της Φίνος Φιλμ, μεταξύ των οποίων το “Μερικοί το προτιμούν κρύο”, “Η αρχόντισσα και ο αλήτης”, “Επιχείρηση γης μαδιάμ” και “Ένας ξέγνοιαστος παλαβιάρης”, στην οποία έκανε και την τελευταία δημόσια εμφάνισή του, παρατημένο σε μία γωνιά, ανάμεσα σε άλλα σκηνικά και αντικείμενα της Φίνος, στα παλιά στούντιο των Αγίων Αναργύρων.

To Fiat με την αναδιπλούμενη οροφή, διέθετε έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα χωρητικότητας 990 κ.εκ. και απέδιδε 27 ίππους. Ήταν κατά βάση τριθέσιο, καθώς υπήρχε ένα μικρό ‘καναπεδάκι’ στο χώρο τον αποσκευών ως τρίτο κάθισμα και ήταν γνωστό ως ‘το κάθισμα της πεθεράς’. Στις διάφορες ταινίες έχουμε δει το ηρωικό αυτοκίνητο να κυκλοφορεί με δύο πινακίδες, πότε με αριθμό 12629 και άλλοτε με 4422 και να περνάει τα πάνδεινα, ενώ γνωρίζουμε πως ήταν ιδιοκτησίας Φίνος Φιλμ.

Στην ταινία “5.000 ψέματα” ο Αλέκος Τζανετάκος οδηγεί το Fiat, με συνοδηγό το Γιώργο Κωνσταντίνου, αρχικά στα στενά της Πλάκας και κάθετα της Διονυσίου Αεροπαγίτου. Εκεί βλέπουμε πλάνα από την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις 1966, έξω από το Ηρώδειο, ενώ στη συνέχεια το αυτοκίνητο παλεύει να κατέβει τα σκαλοπάτια της οδού Επιμενίδου μέχρι την πλατεία Λυσικράτους. Στη συνέχεια εμφανίζονται πλάνα από το Σιρκουί Τατοϊου της ίδιας χρονιάς, ενώ παράλληλα το Fiat περιπλανιέται στα στενά των Αγίων Αναργύρων πριν καταλήξει σε έναν μαντρότοιχο, τμήμα του οποίου σώζεται ακόμη και βρίσκεται στα τότε στούντιο της Φίνος Φιλμ, στη Σοφοκλή Βενιζέλου 22.

Ενώ τα πλάνα από το Σιρκουί συνεχίζονται το Fiat θα καταλήξει στη μέση του δρόμου, με το δεξί εμπρός τροχό του να έχει βγει από τη θέση του, ακριβώς πάνω σε μία στροφή που υποτίθεται πως θα περνούσαν τα αγωνιζόμενα στο σιρκουί αυτοκίνητα και θα καταστρέψει ολόκληρη τη διοργάνωση, καθώς όλα τα αυτοκίνητα θα συγκρουστούν διαδοχικά σε μία καραμπόλα που περιλαμβάνει όλο το στόλο αυτοκινήτων της Φίνος Φιλμ, τεχνικών, ηθοποιών και λοιπών εργαζομένων…

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο της συγκεκριμένης ταινίας είναι η guest εμφάνιση που πραγματοποιεί ο πρωταθλητής οδηγός αγώνων ράλι, Νίκος Καπετανάκης, ο οποίος φαίνεται να οδηγεί και να σταθμεύει μία σκουρόχρωμη Porsche 356 Β, κατασκευασμένη την περίοδο 1960-1963, με κινητήρα τύπου 616-B4 τετρακύλινδρο boxer 1600 κ.εκ. που απέδιδε 90 ίππους.

Ο Γίγας της Κυψέλης (1968)
Μεταφερόμαστε στην Κυψέλη και πάμε να συναντήσουμε το Νίκο Ρίζο, ο οποίος μεταξύ των προσπαθειών που κάνει να δικαιώσει τον τίτλο του Γίγαντα της Κυψέλης, δοκιμάζει μεταξύ άλλων να λάβει μέρος και σε αγώνες ράλλυ. Η (ανύπαρκτη) διοργάνωση αντοχής “Ράλι Πλάι-Μπόυς” απαιτεί τον τερματισμό σε μία πολύωρη διαδρομή χιλίων χιλιομέτρων και ο Νίκος Ρίζος θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός βρετανικού MG T-Type TD Midget, σύμφωνα με τις “συμβουλές” που του έδωσε ο επίσης αγωνιζόμενος Αλέκος Τζανετάκος με την λατρεμένη του Lancia Fulvia Coupe 1.2, αυτοκίνητο που συμπρωταγωνιστούσε πάντα με τον ιδιοκτήτη του. Ο Αλέκος έπεισε το Γίγαντα πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το παλαιό του παρουσιαστικό θα ξεγελούσε τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους, ωστόσο ήταν τόσο δυνατό ώστε να κερδίσει τον αγώνα. Μιλώντας για τη δύναμη του MG TD Midget, να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο διέθετε κινητήρα 1250 κ.εκ. και απέδιδε 57 ίππους. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, πριν την έναρξη του αγώνα, ο Αλέκος προθυμοποιήθηκε να ‘βοηθήσει’ τον αδαή φίλο του να προετοιμαστεί, βάζοντας εκείνος ταχύτητα στο αυτοκίνητο, ωστόσο επέλεξε την όπισθεν και έτσι η εκκίνηση του αγώνα βρήκε το Γίγαντα να φεύγει προς τα πίσω! Η κωμωδία είναι σκηνοθετημένη από τον Κώστα Καραγιάννη και είναι μία παραγωγή του κινηματογραφικού οργανισμού Καραγιάννης-Καρατζόπουλος.

Γοργόνες και Μάγκες (1968)
Ένα μιούζικαλ με κυκλαδίτικο και καλοκαιρινό άρωμα θα θυμηθούμε τώρα, καθώς πέραν των υπέροχων τραγουδιών και των φαντασμαγορικών χορευτικών, η ταινία της Φίνος Φιλμ σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη, “Γοργόνες και Μάγκες” μας υποδέχεται και μας αποχαιρετά με σκηνές από αγώνες ράλι. Συγκεκριμένα ο Φαίδων Γεωργίτσης όντας κατά το σενάριο ραλίστας κάνει δοκιμές για την Ανάβαση Πάρνηθας μέσα σ’ ένα κόκκινο Mini Cooper, που όπως μαρτυρούν τα πίσω φώτα πρόκειται για το ολοκαίνουριο Mark II, μοντέλο του 1967, το οποίο κατασκεύαζε η Austin και διέθετε κινητήρα 998 κ.εκ. και απέδιδε 60 ίππους. Πρόκειται για το προσωπικό αυτοκίνητο του Φαίδωνα Γεωργίτση, το οποίο έφερε αριθμό κυκλοφορίας 214770 και βλέπουμε να το οδηγεί ξανά στην ταινία “Όλγα αγάπη μου”. Κατά την Ανάβαση της Πάρνηθας τον ηθοποιό ντουμπλάρει ο οδηγός αγώνων Γιώργος Μοσχούς. Προς το τέλος της ταινίας προβάλλονται επίσης πλάνα από το Σιρκουί Τατοϊου 1968, στο οποίο υποτίθεται πως λαμβάνει μέρος και ο Φαίδων Γεωργίτσης, ωστόσο στη σκηνή της εγκατάλειψης ο ηθοποιός φαίνεται να οδηγεί άλλο αυτοκίνητο, επίσης κόκκινο Mini Cooper, αλλά της πρώτης γενιάς (Mark I) με στρογγυλά πίσω φανάρια, καθρέφτες τοποθετημένους στα φτερά και όχι στις πόρτες, λευκή οροφή και ρίγες και μαύρο καπό, ενώ φέρει και τον αριθμό 39. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν ένα εκ των αγωνιζομένων στο σιρκουί, ωστόσο δεν κατάφερε να τερματίσει ούτε στην πραγματικότητα, γεγονός που φαίνεται και από την τελική κατάταξη, στην οποία υπάρχει η χαρακτηριστική ένδειξη ‘DNF’ δίπλα στον αριθμό 39.

Ο παραγυιός μου ο ραλλίστας (1971)
Ο συνήθης ύποπτος Αλέκος Τζανετάκος, συνοδευόμενος πάντα από την πορτοκαλί του Lancia Fulvia Coupe, γίνεται και παραγιός και ραλίστας στη συγκεκριμένη κωμωδία της Ιωαννίδης Φιλμς, που σκηνοθετεί ο Γιώργος Παπακώστας. Και ενώ ο Αλέκος Τζανετάκος έχει στο πρόγραμμα να παντρευτεί την εκλεκτή της καρδιάς του, Ελένη Προκοπίου, μόλις κερδίσει το πρώτο του ράλι, ο Νίκος Σταυρίδης έχει άλλα σχέδια, που θα τον αναγκάσουν να την παντρευτεί χωρίς καν να τερματίσει… Ο Αλέκος Τζανετάκος εμφανίζεται στην ταινία να κληρονομεί ένα αστρονομικό για την εποχή ποσό και φορώντας ένα μαντήλι με το λογότυπο της Ferrari στο λαιμό να σπεύδει σε μία αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να αγοράσει δύο κάμπριο Mercedes-Benz, μία λευκή και μία σκουρόχρωμη για τις νυχτερινές του βόλτες, ενώ επίσης ζητάει χαριτολογώντας και 2-3 Volkswagen, για να τα δώσει στα ανιψάκια του να “παίζουν”.

Στη συνέχεια βλέπουμε πλάνα από τη βραδινή εκκίνηση του Rally Monte Carlo 1971, στο Παναθηναϊκό Στάδιο,  στο οποίο υποτίθεται πως θα λάβει μέρος και ο πρωταγωνιστής. Στα πλάνα μπορούμε να θαυμάσουμε δύο εργοστασιακές Lancia Fulvia Coupe 1.6 HF, με τον Σουηδό Harry Kallstrom να τρέχει με το νούμερο 3 και το Φινλανδό Simo Lampinen να τρέχει με τον αριθμό 6 και τελικά να στέφεται νικητής της διοργάνωσης. Βλέπουμε ακόμη να εκκινούν τα Fiat 124 Spyder με αριθμό 11, Porsche 911 S 2.2 με τον αριθμό 124 και μία ακόμη Porsche 911 T με τον αριθμό 183 και πίσω από το τιμόνι της τον Γιώργο Ανέστη. Η Lancia Fulvia Coupe 1.2 ΜΚ1 80hp, με αριθμό κυκλοφορίας 201789, μοντέλο 1966, του Αλέκου Τζανετάκου, φαίνεται να εκκινεί με τον αριθμό 157, που στην πραγματικότητα ανήκει σε μία Alpine Renault A110, η οποία δεν εκκίνησε στην Αθήνα. Στην τελευταία σκηνή βλέπουμε ημερήσια πλάνα με τον Αλέκο Τζανετάκο να τρέχει στην Ανάβαση Πάρνηθας με τη Fulvia.

Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971)
Παραμένουμε στο 1971 και πάμε να συναντήσουμε τους Ανδρέα Μπάρκουλη και Ρένα Βλαχοπούλου στην ταινία της Φίνος Φιλμ “Ζητείται επειγόντως γαμπρός”. Εκεί θα τους δούμε μέσα σε μία δίλιτρη BMW 2002 ti, με αριθμό κυκλοφορίας 399977, η οποία αποδίδει 100 ίππους και εξοπλίζεται με δύο καρμπυρατέρ Solex 40 PHH, για τα οποία και γίνεται λόγος από τους πρωταγωνιστές, καθώς η μεν Ρένα θέλει να συζητούν κατά τη διάρκεια της διαδρομής, γεγονός που δεν επιτρέπει ο δυνατός ήχος που παράγουν κατά τη λειτουργία τους τα δύο καρμπυρατέρ, όπως της εξηγεί ο Ανδρέας, ο οποίος εν αντιθέσει με τη Ρένα, θέλει να τρέξει όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε να κάνει μικρότερο χρόνο και τελικά να κερδίσει στην Ανάβαση Ριτσώνας, γι’ αυτό άλλωστε και κάνει τη δοκιμαστική διαδρομή. Η έκβαση όμως της ανάβασης δε θα είναι η ιδανική, καθώς το σενάριο θέλει το ένα εκ των δύο καρμπυρατέρ να βουλώνει και τους δύο επιβαίνοντες να βρίσκονται κάτω από τη BMW προσπαθώντας να την επιδιορθώσουν, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρουν.

Ο τρελός τα ‘χει 400 (1968)
Κλείνοντας θα αφήσουμε τον κόσμο των Ράλι και θα φέρουμε στη μνήμη μας μία άλλη εικόνα με άκρως καλοκαιρινό άρωμα και θαλασσινή αύρα. Στην ταινία του κινηματογραφικού οργανισμού Καραγιάννης-Καρατζόπουλος “Ο τρελλός τα ΄χει 400, που γυρίστηκε το 1968, υπάρχει μια σκηνή γυρισμένη στην πολυαγαπημένη πίστα καρτ Ελληνικού, στον Άγιο Κοσμά, ένα υπέροχο σημείο της αθηναϊκής ριβιέρας που μια σειρά από ψηλούς φοίνικες χωρίζει την πίστα από τη θάλασσα. Δυστυχώς εδώ και τρία χρόνια η πίστα έχει κλείσει, στα πλαίσια της απαλλοτρίωσης των εκτάσεων για το project του Λάτση στο Ελληνικό, με αποτέλεσμα η ιστορική αυτή πίστα να μένει βουβή και μόνο η ανάμνησή της να τριγυρίζει στα κεφάλια όλων όσων την αγαπήσαμε, τρέξαμε εντός της ατέλειωτους γύρους απολαμβάνοντας τη φιλοξενία της και ξοδεύοντας αμέτρητα χαρτζιλίκια. Εκεί ακριβώς ο Αλέκος Τζανετάκος στα πλάνα αυτά τρέχει με καρτ στην πίστα και στη συνέχεια με συντροφιά την Έλλη Λοϊζου απολαμβάνουν τις πορτοκαλάδες τους, στο αναψυκτήριο της πίστας. Δυστυχώς, τόσο ο καρτόδρομος, όσο και το αεροδρόμιο Ελληνικού αποτελούσαν το σήμα κατατεθέν της περιοχής, μαζί με το γκολφ της Γλυφάδας και καθώς τα δύο από τα τρία χάθηκαν, μένει μόνο το γκολφ να θυμίζει μια εποχή της οποίας ο κύκλος έχει κλείσει οριστικά. Τι λέτε είστε έτοιμοι για μία γύρα στην πίστα;

Κάπου εδώ τελειώνει το δεύτερο μέρος του αφιερώματός μας στο αυτοκίνητο όπως αυτό προβάλλεται στον ελληνικό κινηματογράφο. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας, καθώς στο επόμενο μέρος θα δούμε τι αυτοκίνητα οδηγούσαν οι εγχώριοι σταρ του σινεμά και όχι μόνο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.