Η νεοσύστατη κινέζικη Aiways ήθελε να κάνει τη δική της εντύπωση στο Σαλόνι της Γενεύης τόσο με την ευρωπαϊκή έκδοση του ηλεκτρικού U5 όσο και με το πρωτότυπο U6ion που φέρει την υπογραφή του σχεδιαστή της Enzo Ferrari, κάτι που τελικά δεν έγινε λόγω της ακύρωσης της έκθεσης. Το U5 καταφέρνει ωστόσο να τραβά πάνω του τα βλέμματα πριν ακόμη πατήσει τους τροχούς του στην Ευρώπη λόγω της φερόμενης ανταγωνιστικής τιμής του αλλά και για το γεγονός ότι θα διατίθεται απευθείας στους ενδιαφερόμενους παρακάμπτοντας τη δημιουργία δικτύου αντιπροσωπειών.
“Το μοντέλο πωλήσεων της Aiways θα βελτιώσει την πρόσβαση του κοινού στο αμιγώς ηλεκτρικό U5 και θα κάνει πιο εύκολη την online αγορά του. Εξετάζουμε διάφορα μοντέλα ιδιοκτησίας, από συνδρομή έως και πλήρη αγορά, αλλά θα ξεκινήσουμε με μίσθωση”, δήλωσε σχετικά ο Alexander Klose, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρίας για τις διεθνείς αγορές.
Για να έχουν την ευκαιρία οι ενδιαφερόμενοι για το SUV της Aiways στη Γερμανία, οι Κινέζοι θα πραγματοποιήσουν οδηγικές δοκιμές σε συνεργασία με γνωστή… αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, της οποίας τη βοήθεια θα αξιοποιήσει και για την ανάπτυξη της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Όσον αφορά στις after sales υπηρεσίες οι άνθρωποι της Aiways κάνουν λόγο για την προσφορά τους μέσω εξειδικευμένων συνεργείων και εμπόρων στην εκάστοτε χώρα που θα έχουν δεχτεί την απαραίτητη τεχνική εκπαίδευση, έχοντας παράλληλα στη διάθεση τους και τον απαραίτητο εξοπλισμό. Η Aiways ανακοινώνει παράλληλα πως η περιοδική συντήρηση του μοντέλου της πραγματοποιείται κάθε 100.000 χλμ.
Το λανσάρισμα του U5 στην Ευρώπη, το οποίο τα πήγε μέτρια στις τελευταίες δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, είχε αρχικά προγραμματιστεί για τον Απριλίου. Η παραγωγή του μοντέλου ωστόσο έχει μείνει πίσω ελέω κορονοϊου με το ραντεβού να προγραμματίζεται εκ νέου τον ερχόμενο Αύγουστο, αρχικά σε Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία και Ελβετία.
To U5 είναι ένα ηλεκτρικό SUV με μήκος 4,68 μέτρα και μεταξόνιο που ανέρχεται στα 2,8 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών του έχει χωρητικότητα 435 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.555 λίτρα. Κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 197 ίππων με τη ροπή να ανέρχεται στα 315 Nm. Η μπαταρία του που έχει εξελιχθεί από την C-ATL έχει χωρητικότητα 63 kWh και έχει ήδη ένα ρεκόρ Guinness στο πορτμπαγκάζ του, αυτό της μεγαλύτερης διαδρομής που έχει διανυθεί μέχρι στιγμής με ηλεκτρικό πρωτότυπο: 15.022 χιλιόμετρα με δύο πρωτότυπα U5 να ξεκινούν από την Κίνα και να φτάνουν στη Γερμανία.