Akio Toyoda για ηλεκτρικά: Θέλει προσοχή η “εξάπλωση” τους

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει το αφεντικό της Toyota, Akio Toyoda, αυτή τη φορά για τον δρόμο εξηλεκτρισμού που έχει χαράξει η Ιαπωνία.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Akio Toyoda

Πολλά και σημαντικά ήταν αυτά που είπε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, για το μέλλον της πράσινης ενέργειας και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη χώρα του, με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα ετών από τον τρομακτικό σεισμό των εννέα Ρίχτερ, που χτύπησε την Ιαπωνία στην περιοχή Tohoku, στις 11 Μαρτίου του 2011 -ο 4ος ισχυρότερος σεισμός που έχει μετρηθεί στην ιστορία γενικότερα.

Το μεγάλο αφεντικό της Toyota, που μίλησε σε συνέντευξη Τύπου του Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτου Ιαπωνίας (Japan Automobile Manufacturing Association –JAMA) έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, τόσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο ακόμη πιο σημαντικά για την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στην Ιαπωνία, που μπορεί να προκαλέσει μεγάλες οικονομικές ζημιές στον εγχώριο κλάδο, αν δεν αναπτυχθεί γρήγορα και σωστά.

Χαρακτηριστικά ο Toyoda είπε: “Θα ήταν δύσκολο για την αυτοκινητοβιομηχανία να πετύχει ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε CO2 μόνη της: χρειάζεται επίσης και την ενέργεια να είναι “πράσινη”.


Ακόμη πιο σημαντικά πρέπει όλοι να καταλάβουμε σωστά την ουδετερότητα σε CO2.

Κάποιες αναφορές σας οδηγούν να σκέφτεστε πως όλα τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά θα ήθελα να καταλάβετε ότι αυτό δεν είναι τόσο απλό.

Φτιάχνουμε πράγματα, μεταφέρουμε αυτά τα “πράγματα” που φτιάχνουμε, τα χρησιμοποιούμε, τα ανακυκλώνουμε και τελικά τα πετάμε στα σκουπίδια. Η μείωση των εκπομπών CO2 στο μηδέν έως το 2050 -σ.σ. ο στόχος της Ιαπωνίας- μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι το concept για ανθρακική ουδετερότητα που βασίζεται στην Ανάλυση Κύκλου Ζωής (σ.σ. Life Cycle Assessment -LCA).

Σύμφωνα με τον συμβατικό τρόπο σκέψης, τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν εκπέμπουν CO2, οπότε το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να χρησιμοποιούμε ηλεκτρικά: ωστόσο βάσει της LCA, αν μετρήσουμε τις εκπομπές καθόλη τη διαδικασία (σ.σ. κατασκευής ενός αυτοκινήτου), από πρώτες ύλες σε εξαρτήματα και από την κατασκευή των αυτοκινήτων στην διαχείριση τους στο τέλος της ζωής τους, οι εκπομπές CO2 θα αλλάξουν ανάλογα με την ενέργεια που χρησιμοποιείται σε μια χώρα ακόμη και όταν εκεί φτιάχνεται το ίδιο αυτοκίνητο“.

Ο ισχυρός άνδρας του ιαπωνικού κολοσσού δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις αρνητικές επιπτώσεις που θα μπορούσε να έχει η περιβαλλοντική πολιτική στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και ειδικότερα στις θέσεις εργασίας αν δεν γίνει σωστά και γρήγορα η εφαρμογή της.

“Στο 75%, η αναλογία της Ιαπωνίας στην παραγωγή ενέργειας από ορυκτά καύσιμα είναι πολύ υψηλή και έτσι πολύ υψηλό είναι και το κόστος. Είναι επίσης γεγονός ότι εδώ (στην Ιαπωνία) η παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές κοστίζει περισσότερο από ό,τι η παραγωγή της με ορυκτά καύσιμα.”

Το αφεντικό της Toyota έδωσε παράλληλα στη δημοσιότητα και σχετικό αρχείο όπου φαίνεται η τεράστια εξάρτηση της Ιαπωνίας σε ορυκτά καύσιμα αλλά και το σαφώς μεγαλύτερο κόστος παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές που φτάνει περίπου στο 150-180% έναντι της Ευρώπης, των Η.Π.Α. αλλά και της Κίνας. Αυτό το σαφώς μεγαλύτερο κόστος είναι που μπορεί να οδηγήσει την ισχυρή ιαπωνική βιομηχανία σε μελλοντική κρίση ποικιλοτρόπως.

“Στο παρελθόν, καθώς η παγκοσμιοποίηση των αυτοκινήτων προχωρούσε, οι κατασκευαστές μερικές φορές μετέφεραν την παραγωγή τους σε άλλες χώρες “εκεί όπου πουλάνε περισσότερο” και “εκεί όπου το κόστος εργασίας είναι πιο ανταγωνιστικό”, αλλά από εδώ και το εξής, υπάρχει η πιθανότητα μεταφοράς της παραγωγής σε άλλη χώρα εκεί όπου η κατασκευή αυτοκίνητων γίνεται με χαμηλότερες εκπομπές CO2.”, συμπλήρωσε ο πρόεδρος της Toyota θέλοντας να δείξει την ανεργία που διαφαίνεται στον κλάδο στη χώρα του με τις υπάρχουσες συνθήκες, με την Ιαπωνία να εξάγει τα μισά περίπου από τα 10 εκατ. αυτοκίνητα που κατασκευάζει επί ιαπωνικού εδάφους.

Στην Ιαπωνία η Toyota κατασκευάζει ετησίως περί τα 3,42 εκατ. αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 2,1 εκατ. τα εξάγει, ενώ η συνολική ετήσια παραγωγή της φτάνει λίγο πάνω από τα εννέα εκατ. μονάδες.

Ο Toyoda, θέλοντας να τονίσει πως αν η βιομηχανία της Ιαπωνίας δεν επιταχύνει τη μετάβαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας θα αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες, έδωσε και ένα “εσωτερικό” παράδειγμα, αυτό της κατασκευής του Yaris στην Ιαπωνία, στο εργοστάσιο των Ιαπώνων στην περιοχή Tohoku, και σε εκείνο της Toyota στη Γαλλία. Υπογράμμισε πως ο “ερχομός” του πρώτου στην Ευρώπη, αν και είναι το ίδιο μοντέλο, μπορεί να μην είναι εφικτός γι’ αυτό ακριβώς το λόγο -λόγω κόστους δηλαδή.

Κάπως έτσι τα 116,3 δισ. ευρώ που κερδίζει κάθε χρόνο στο σύνολο της η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία από τις εξαγωγές μπορούν να πέσουν ακόμη και στο μηδέν, δείχνοντας παράλληλα την πόρτα της εξόδου σε 700.000-1.000.000 προσωπικό που εργάζεται στον κλάδο.

Η μεταφορά όλων των εργοστασίων σε πιο φιλικές και πράσινες επιχειρηματικά χώρες προδιαγράφει και έναν ακόμη κίνδυνο για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με τον Toyoda, που δεν είναι άλλος από την διατήρηση του “monozukuri”, αυτού του ιδιαίτερου τρόπου που οι Ιάπωνες κατασκευάζουν το… οτιδήποτε και τους έχει κάνει να ξεχωρίζουν και στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο πρόεδρος της Toyota τα είπε όλα αυτά γνωρίζοντας πολύ καλά πως η Ιαπωνία είναι μια από τις χώρες που ηγούνται κυριολεκτικά στον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων που κινούνται στους δρόμους της, τη στιγμή που βρίσκεται επίσης στις χαμηλότερες θέσεις μεταξύ των ανεπτυγμένων χωρών που παράγουν ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]