Ακόμη πιο “σκληρές” προδιαγραφές Euro έως το 2030

Ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων από τα μέχρι τώρα συμφωνηθέντα ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές οχημάτων εώς το 2030.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Euro 7

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο του Reuters που επικαλείται σχετικό έγγραφο, η Ευρωπαίκή Επιτροπή αναμένεται να προτείνει ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων έως και το τέλος της νέας 10ετίας.

Η νέα πρόταση που αναμένεται να κάνει ακόμη πιο δύσκολη τη μετάβαση από τα συμβατικά στα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα θέλει τα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να εκπέμπουν ρύπους χαμηλότερους έως και 50% σε σχέση με τα ρύπους του 2021. Αυτό το νούμερο βρίσκεται κατά 12,5% πιο ψηλά (ή χαμηλά αν προτιμάτε) σε σχέση με τη μείωση 37,5% στις εκπομπές που έχουν προτείνει οι κατασκευαστές γι αυτή την περίοδο και σε σχέση με τις εκπομπές του 2021.

Σύμφωνα με το Automotive News που κάνει αναφορά στη συγκεκριμένη είδηση εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρνήθηκε να σχολιάσει σε σχετική ερώτηση, ενώ ο πανίσχυρος σύνδεσμος των Γερμανών Κατασκευαστών (VDA) δήλωσε σε γερμανική εφημερίδα ότι θα αντισταθεί σθεναρά στην περίπτωση που μια τέτοια πρόταση “πέσει στο τραπέζι”.


Η πρόταση της Ευρωπαϊκής επιτροπής αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της ως προσχέδιο την ερχόμενη εβδομάδα και να βάζει ως νέο στόχο τη μείωση των καυσαερίων που συνεισφέρουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% σε σχέση με τα επίπεδα του 1990. Ο στόχος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 40% και αυτές οι 15 επιπλέον ποσοστιαίες μονάδες αναμένεται να δημιουργήσουν ακόμη περισσότερα προβλήματα ανάμεσα στους κατασκευαστές.

Αν τελικά περάσει αυτή η απόφαση και οι προδιαγραφές ρύπων γίνουν ακόμη πιο αυστηρές δεν αποκλείεται να δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές στο χώρο των τεσσάρων τροχών και σε επίπεδο κατασκευαστών.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]