Η Alfa Romeo προχώρησε σε ένα τεχνολογικό update για τα δύο μοντέλα της που τα εκσυγχρονίζει στο τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ αναβάθμισε την εργονομία τους, κυρίως μέσω του βελτιωμένου συστήματος πολυμέσων. Το εσωτερικό, χωρίς να παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σχεδιαστικά παρουσιάζεται γενικότερα αναβαθμισμένο καθώς φέρει νέα υλικά υψηλότερης ποιότητας.
Οι επιβαίνοντες τόσο της Giulia όσο και της Stelvio απολαμβάνουν πλέον τις υπηρεσίες ενός νέου συστήματος πολυμέσων που φέρει καινούρια οθόνη αφής 8,8 ιντσών αντικαθιστώντας την προηγούμενη συμβατική οθόνη. Πλέον κάθε διαφορετικός οδηγός της Giulia μπορεί να εξατομικεύει τις ενδείξεις της οθόνης κατά το δοκούν με τις λειτουργίες και τα συστήματα του αυτοκινήτου να παρουσιάζονται υπό την μορφή των εφαρμογών όπως στα έξυπνα κινητά. Κοινή για τα δύο μοντέλα είναι και η προσθήκη των υπηρεσιών Alfa Connect που αυξάνουν τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και βελτιώνουν σύμφωνα με την εταιρία την προσφερόμενη ασφάλεια αλλά και την άνεση. Επιτρέπει παράλληλα και απομακρυσμένες εντολές, όπως το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, η αποστολή διεύθυνσης στο σύστημα πλοήγησης μέσω κινητού, ενώ το wifi δίνει τη δυνατότητα σε έως και 8 άτομα να διαμοιράζονται δεδομένα.
Εντελώς νέο είναι και το lay out των πληροφοριών όπως και τα γραφικά. Ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του μια νέα TFT οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα πληροφοριών που παρουσιάζει περισσότερα δεδομένα σε σχέση με πριν με νέο παράλληλα τρόπο.
Στο αισθητικό κομμάτι, πέρα από τα νέα και πιο ποιοτικά υλικά, διαφορές εντοπίζονται και στο νέο επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο, στην ανανεωμένη κεντρική κονσόλα με μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους αλλά και τοποθέτηση ασύρματου φορτιστή. Μικρές αλλαγές παρατηρούνται και στο τιμόνι, το οποίο φιλοξενεί πλέον τα κουμπιά για τα νέα συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Τα νέα συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2 που αποτελούν πλέον μέρος του στάνταρ και προαιρετικού εξοπλισμού είναι και τα μεγαλύτερα νέα για τις αναβαθμισμένες Giulia και Stelvio. Τα ιταλικά μοντέλα μπορούν τώρα να ελέγχουν υπό συγκεκριμένες συνθήκες την επιτάχυνση, το φρενάρισμα αλλά και την κατεύθυνση, πάντα υπό την επίβλεψη του οδηγού που πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται πλέον το σύστημα διατήρησης λωρίδας, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου και το ενεργό cruise control, που συνεργάζεται με το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων και προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τα όρια, αν το επιθυμεί ο οδηγός. Επίσης τις υπηρεσίες τους προσφέρουν τα υποσυστήματα Traffic Jam και Highway Assist που βοηθούν τοι αυτοκίνητο να παραμείνει στη λωρίδα του τόσο στην κίνηση της πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο, με το σύστημα που παρακολουθεί και ενημερώνει τον οδηγό για κόπωσης να καραδοκεί.
Η Alfa Romeo ανακοίνωσε παράλληλα και αλλαγές στα ονόματα των εκδόσεων ανάλογα με τον εξοπλισμό και για τα δύο μοντέλα. Πάνω από τη βασική έκδοση βρίσκεται πλέον η Super trim που αποτελεί τη βάση για τις εκδόσεις Business, με την πλουσιότερα εξοπλισμένη έκδοση Ti (Turismo Internazionale) να ακολουθεί και τις εκδόσεις Sprint και Veloce να φέρουν πιο σπορ χαρακτηριστικά. Αποκλειστικά για την Giulia είναι διαθέσιμη και η έκδοση Veloce Ti.
Αλλαγές στα μηχανικά σύνολα δεν υπάρχουν με τον δίλτρο turbo κινητήρα βενζίνης των 200 ίππων να συνεχίζει να αποτελεί τη βάση και να ακολουθεί ο δίλιτρος των 280 ίππων.
Στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις παραμένει επίσης ο turbo των 2,2 λίτρων σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις με απόδοση 136, 160 και 190 ίππους αντίστοιχα. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Τόσο η Giulia όσο κα η Stelvio θα είναι διαθέσιμες στο κοινό στις αρχές του 2020.