Alfa Romeo: Παρέλαση στη Monza για τα 100 χρόνια λειτουργίας

Στο φετινό ιταλικό Grand Prix, η Alfa Romeo τίμησε τα 100 χρόνια λειτουργείας της πίστας με δύο ξεχωριστές παρελάσεις, μία στην ίδια τη Monza και μία στο Arese.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo 100 χρόνια Monza

Η Monza είναι η πίστα όπου η Alfa Romeo κατάκτησε τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο το 1925, αλλά και τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην ιστορία της Formula 1, στις 3 Σεπτεμβρίου του 1950 με την Tipo 158 “Alfetta” και οδηγό τον Nino Farina. Alfa Romeo και Monza έχουν άρρηκτους δεσμούς και η ιταλική εταιρεία τίμησε φέτος αυτή τη σχέση με παρελάσεις αυτοκινήτων της και την εκδήλωση Tribe Days, συγκεντρώνοντας φίλους της από όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης: Ο Έλληνας σχεδιαστής φωτογραφίζει το δημιούργημά του στην Ελλάδα

Ξεχωριστή στιγμή ήταν η παρέλαση 112 Alfa Romeo στην πίστα της Monza. Μία Alfa Romeo για κάθε ένα χρόνο ζωής της Ιταλικής μάρκας που ιδρύθηκε στο Μιλάνο το 1910. Ο Stefano Domenicali, διευθύνων σύμβουλος της Formula 1 και ο Jean Phillipe Imparato, διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, συμμετείχαν στη παρέλαση με δύο θρυλικά αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν την ιστορία της Alfa Romeo και τη σύνδεση της με τους αγώνες.


Το ένα είναι η 6C 1750 Super Sport του 1929 που αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της εποχής της, το οποίο κατάφερε να κερδίσει τους περισσότερους φημισμένους αγώνες σε δρόμους και πίστες. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην παρέλαση με το αεροδυναμικό αμάξωμα που κατασκεύασε ο Zagato, άνηκε στην επίσημη ομάδα της Alfa Romeo και κατέκτησε σειρά νικών στην Ευρώπη με οδηγό τον Goffredo Zehender. Είναι το αστέρι μιας εποχής όπου η Alfa Romeo έγραψε εκπληκτικές σελίδες του μύθου της στους αγώνες, ξεκινώντας από την πίστα της Monza.

Διαβάστε επίσης: Beyond the Visible: Νέα σειρά ντοκιμαντέρ για τη Formula 1 

Το άλλο είναι η Giuia Sprint GTA του 1965 που αντιπροσωπεύει τις μεγάλες νίκες στους αγώνες την μεταπολεμική περίοδο και μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της μάρκας. Βασισμένη στην Giulia Sprint GT είχε χαμηλότερο βάρος κατά 200 κιλά (για αυτό το λόγο και το «Α» στο όνομα που σημειώνει τη λέξη “Alleggerita” δηλαδή ελαφρωμένη).

Μέχρι να πάρει την έγκριση τύπου της, έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο το 1965 στα “1000 χλμ.” της Monza με δύο αυτοκίνητα στην κατηγορία πρωτοτύπων. Το πραγματικό ντεμπούτο έγινε στις 4 Ore of Monza (4 ώρες της Monza) του 1966, έναν από τους πλέον σημαντικούς αγώνες στα αυτοκίνητα τουρισμού, με την Giulia Sprint GTA των De Adamich-Zeccoli να κυριαρχεί στον αγώνα και με ακόμα 6 Giulia GTA να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις.

Η Giulia GTA θριάμβευσε τέσσερις συνεχόμενες χρονιές στις 4 Ore of Monza, ενώ πολλές ακόμα νίκες ήρθαν σε εθνικούς και πανευρωπαϊκούς αγώνες με τις Giulia Sprint GTA-SA και GTA 1300 Junior. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην παρέλαση προετοιμάστηκε από την Autodelta, το επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo.

Την ημέρα του αγώνα, τα 112 κλασσικά αυτοκίνητα, ενώθηκαν με 100 σύγχρονες Giula GTA, ξεκινώντας από το μουσείο της μάρκας στο Arese για να καταλήξουν μέσω της πόλης του Μιλάνο στην πίστα της Monza για το Ιταλικό Grand Prix. Αυτή η ξεχωριστή πομπή των 212 αυτοκινήτων αναστάτωσε με θετικό τρόπο τον Ιταλικό Βορά και έφερε κοντά εκατοντάδες φίλους της Alfa Romeo απ’ όλη την Ευρώπη.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.