Χάρη στην ευγενική παραχώρηση του Ολυμπιακού Σταδίου από το Υφυπουργείο Αθλητισμού, η ΟΜΑΕ είχε τη χαρά να διοργανώσει μια σπάνια συνάντηση για τους λάτρεις του Drift – και η επιτυχία του εγχειρήματος φάνηκε τόσο από τις οδηγικές επιδόσεις των πρωταγωνιστών, που κινούνταν στο απόλυτο όριο από την πρώτη στιγμή, όσο και από το χειροκρότημα και τον ενθουσιασμό που τους επεφύλασσαν οι θεατές.
Για τη ιστορία, μεγάλος νικητής της αξέχαστης αυτής διοργάνωσης ήταν ο Σταύρος Γρύλλης (Toyota AE86), που κέρδισε στον μεγάλο τελικό της βραδιάς τον Γιώργο Λαγό (BMW E36). Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Χρήστος Χαντζαράς (BMW E36), ενώ τέταρτος αναδείχθηκε ο Γιάννης Λυμπέρης (Toyota Starlet) που είχε μια άτυχη στιγμή στον ημιτελικό με τον Γρύλλη.
Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Νίκος Ζάχος (BMW 3 E30 FS) και ο Λάμπρος Πετρόπουλος (Toyota Starlet). Αλλά και πέραν των διακριθέντων, τόσο στα προημιτελικά όσο και νωρίτερα στους προκριματικούς όλοι οι οδηγοί ξεδίπλωσαν απλόχερα το οδηγικό τους ταλέντο.
Η ημέρα ξεκίνησε από νωρίς το πρωί με τα ελεύθερα δοκιμαστικά, και συνεχίστηκε το μεσημέρι με τα Χρονομετρημέρα (μονά περάσματα). Oι αγωνιζόμενοι έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους: μπήκαν στην ασφάλτινη πίστα της αρένας του Σταδίου ορεξάτοι, και πίεσαν από νωρίς στα όρια – παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε η πολυτέλεια των χώρων διαφυγής, αλλά η πρόκληση των τσιμεντένιων τειχίων.
Πολλοί έξυσαν τα τειχία, αρκετοί τα έγδαραν λίγο πιο βίαια, ενώ δεν έλειπαν και οι προσκρούσεις σε αυτά. Άλλωστε, δεν προκύπτει συχνά η ευκαιρία να αγωνιστείς μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, και πολλοί οδηγοί ήρθαν για την ευκαιρία αυτή από τη Ζάκυνθο, την Πτολεμαΐδα και τη Θεσσαλονίκη ως και τη Χίο, τη Σάμο, την Κρήτη και την Κω.
Δείτε πιο κάτω το video από το κανάλι στο youtube “The Upgrades”.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου