Αλλαγή λωρίδας με την κίνηση του ματιού – Η πρώτη εταιρεία που έλαβε έγκριση στη Γερμανία

Πράσινο φως για το Motorway Assistant με λειτουργία "hands-off" και το Active Lane Change με ενεργοποίηση μέσω της κίνησης του ματιού...
αυτόνομη οδήγηση

Σύντομα, οι πελάτες της BMW θα μπορούν να βιώσουν την εμπειρία της αυτόνομης καθοδήγησης και των ελιγμών προσπέρασης με μια ματιά στον εξωτερικό καθρέπτη σε ακόμη περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, χάρη στο Motorway Assistant. Το BMW Group είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στη Γερμανία που έλαβε έγκριση για συστήματα υποβοήθησης οδηγού της νέας BMW iX3, σύμφωνα με τον Κανονισμό υπ’ αριθ. 171 του ΟΗΕ για τα Συστήματα Υποβοήθησης Ελέγχου Οδήγησης (DCAS).

Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το νέο υβριδικό C-SUV των Γάλλων – Ξεκινά κάτω από τα 30.000 ευρώ

Ο κανονισμός DCAS καθορίζει το διεθνές νομικό πλαίσιο για καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Επιπέδου 2, με επίκεντρο την ασφάλεια των πελατών. Με την έγκριση αυτή, το BMW Group θα μπορεί να προσφέρει στο μέλλον το Motorway Assistant με λειτουργία “hands-off” Επιπέδου 2 σε ακόμη περισσότερα μοντέλα και αγορές, καθώς και με διευρυμένη γκάμα λειτουργιών. Επιπλέον, θα ακολουθήσουν νέες καινοτόμες λειτουργίες υποβοήθησης για αστικές συνθήκες οδήγησης.

Motorway Assistant: Οδήγηση χωρίς χέρια με ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα
Το σύστημα υποστηρίζει την καθοδήγηση του οχήματος εντός της λωρίδας και μπορεί να αλλάξει λωρίδα αυτόματα, εάν χρειαστεί — το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να το επιβεβαιώσει με μια ματιά. Η νέα έγκριση DCAS ανοίγει το δρόμο για ακόμα περισσότερες λειτουργίες. Με την ενεργή καθοδήγηση διαδρομής μέσω BMW Maps, το σύστημα προτείνει έγκαιρα μία αλλαγή λωρίδας σε διασταυρώσεις και εξόδους αυτοκινητοδρόμων, η οποία μπορεί να επιβεβαιωθεί με μια ματιά στον εξωτερικό καθρέπτη. Το Motorway Assistant παραμένει ενεργό κατά τη διέλευση διασταυρώσεων και μέχρι το τέλος των εξόδων. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί της BMW iX3 μπορούν να χρησιμοποιούν την υποβοήθηση οδήγησης Επιπέδου 2 σε ακόμη περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς να αγγίζουν το τιμόνι.

Το νέο Motorway and City Assistant της BMW iX3 προσφέρει επίσης καινοτόμες λειτουργίες για αστικές περιοχές. Κατά το λανσάρισμά της στη γερμανική αγορά, περιλαμβάνει την αυτόματη στάση σε κόκκινους φωτεινούς σηματοδότες και την αυτόματη εκκίνηση. Επιπλέον, πρόσθετες λειτουργίες υποβοήθησης για πιο περίπλοκες συνθήκες οδήγησης στην πόλη θα διατεθούν σε μεταγενέστερο στάδιο μέσω over-the-air ενημερώσεων λογισμικού.

Το Motorway Assistant με τεχνολογία προηγούμενης γενιάς έκανε το ντεμπούτο του στην τρέχουσα Σειρά 5 Sedan το 2023. Το BMW Group είχε λάβει προσωρινή έγκριση από την Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών της Γερμανίας για τη χρήση του συστήματος. Με την έγκριση DCAS, τέτοιες άδειες δεν είναι πλέον απαραίτητες και τα συστήματα μπορούν να προσφέρονται σε όλη την Ευρώπη και σε άλλες χώρες της ECE.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη