Aναέωση για το Toyota Camry Hybrid

Η Toyota προχωρά σε ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα για το Camry Hybrid, περίπου δυο χρόνια μετά από την ανακοίνωση της έλευσης του στην Ευρώπη.

Βρείτε μας στο
Toyota Camry Hybrid ανανέωση 2020

Το υβριδικό Toyota Camry είναι ένα από τα παγκόσμια best sellers της ιαπωνικής εταιρίας με πωλήσεις που έχουν ξεπεράσει πια τα 19 εκατ. μονάδες από το 1982 μέχρι σήμερα, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν επίσης πως πρόκειται παράλληλα για το πιο μοσχοπουλημένο sedan της κατηγορίας του (μεσαία/μεγάλη) με 700.000 μονάδες ετησίως.

Βασισμένο στην πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA), το Camry Hybrid δέχεται το πρώτο του φρεσκάρισμα που αφορά στους τομείς της αισθητικής, της ψυχαγωγίας αλλά και τις ασφάλειας.

Εξωτερικά το ανανεωμένο Camry Hybrid φέρει περιορισμένες αλλαγές που εντοπίζονται στον εμπρός προφυλακτήρα και μάσκα ώστε να γίνει σύμφωνα με την Toyota πιο δυναμικό. Σε αυτό έρχονται να προσθέσουν το δικό τους λιθαράκι η νέας σχεδίασης ζάντες διαθέσιμες με διάμετρο 17 ή 18 ιντσών αλλά και ένα νέο σκούρο γκρι μεταλλικό χρώμα που έρχεται να προστεθεί στην υπάρχουσα παλέτα, το Deep Metal Grey.

Διαβάστε επίσης: Πενήντα χρόνια ιστορίας για το Toyota Celica

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εστιάζονται στην αναβάθμιση του συστήματος πολυμέσων αλλά και σε νέες επιλογές για τις επενδύσεις των καθισμάτων και των υπόλοιπων μερών της καμπίνας.

Το σύστημα πολυμέσων αποκτά πλέον νέα οθόνη αφής με διαγώνιο στις εννέα ίντσες έναντι των οχτώ της προηγούμενης και ταχύτερη απόκριση. Η οθόνη τοποθετείται τώρα ψηλότερα στο κέντρο του ταμπλό, ενώ φέρει και φυσικά χειριστήρια και κουμπιά, Το λογισμικό έχει επίσης αναβαθμιστεί ενώ το σύστημα υποστηρίζει τόσο Apple CarPlay όσο και Android Auto.

Με στόχο να δώσει μια πιο premium εικόνα στο εσωτερικό η Toyota αναφέρει την προσθήκη δύο νέων σετ επενδύσεων για τον πίνακα πληροφοριών, την κεντρική κονσόλα και τα πλαίσια των χειριστηρίων στις πόρτες, σε δύο διαφορετικά μοτίβα με το πρώτο να είναι στο χρώμα του μαύρου ξύλου και το δεύτερο στο χρώμα του τιτανίου.

Επίσης υπάρχουν διαθέσιμες δύο νέες επιλογές για τις επενδύσεις των καθισμάτων, σε μαύρο ή μπεζ δέρμα, αλλά και μία που συνδυάζει τη δερματίνη με ύφασμα.

Διαβάστε επίσης: Το Toyota C-HR σε νέα έκδοση GR Sport

Αναβάθμιση έχουμε επίσης και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota Sense με την προσθήκη του υποσυστήματος που ανιχνεύει την κατά μέτωπο προσέγγιση από άλλο όχημα (front-to-front oncoming vehicle detection), την υποβοήθηση αλλαγής κατεύθυνσης σε διασταύρωση (Intersection Turn Assistance) και την υποβοήθηση εκτάκτου ανάγκης στο τιμόνι (Emergency Steering Assist).

Παράλληλα το ενεργό cruise control συνεργάζεται πλέον με το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων και αναβαθμίζεται σε Intelligent Adaptive Cruise Control με την προσθήκη επίσης της λειτουργίας μείωσης της ταχύτητας στη στροφή (Curve Speed Reduction). Τέλος το σύστημα αναγνώρισης και συγκράτησης στη λωρίδα Lane Trace Assist (LTA) αναβαθμίζεται επίσης ώστε να αναγνωρίζει πιο εύκολα τις διαγραμμίσεις, αλλά και να ενεργοποιείται ξανά ταχύτερα έπειτα από την αλλαγή λωρίδας. Στις βελτιώσεις του συστήματος περιλαμβάνεται και η πιο ενισχυμένη αντίδραση στο τιμόνι στις υψηλότερες ταχύτητες αλλά και όταν προσπερνάτε ένα μακρύ φορτηγό και η σταθερότητα του Camry Hybrid επηρεάζεται από την περιδίνηση του αέρα.

Αλλαγές στο υβριδικό σύστημα κίνησης του μοντέλου της Toyota δεν ανακοινώνονται με τη συνδυαστική απόδοση του να ανέρχεται στους 218 ίππους, χάρη στον 4κύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Toytoa Camry Hybrid αναμένεται να ξεκινήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές της Δ. Ευρώπης της ερχόμενη Άνοιξη.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr