Ανανέωση για τη χλιδάτη Bentley Bentayga των 550 ίππων

Με αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές παρουσιάστηκε η ανανεωμένη Bentley Bentayga με το βρετανικό SUV να μετρά ήδη τέσσερα χρόνια εμπορικής παρουσίας.

Βρείτε μας στο
2020 Bentley Bentayga ανανέωση


Η Bentley Bentayga, το μεγάλο και μέχρι στιγμής μοναδικό SUV των Βρετανών, δέχτηκε την πρώτη του ανανέωση από τότε που έκανε την εμφάνιση του στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, πίσω στο 2016.

Οι αλλαγές στις οποίες προχώρησαν οι άνθρωποι της Bentley έγιναν με στόχο το φρεσκάρισμα του μοντέλου τους που έχει βρει μέχρι στιγμής περισσότερους από 20.000 ιδιοκτήτες σε όλο τον κόσμο παρά την αλμυρή του τιμή.

Διακριτικές αλλά πολλές είναι οι επεμβάσεις των Βρετανών στην εξωτερική σχεδίαση της Bentayga, η οποία φέρει έναν νέας σχεδίασης προφυλακτήρα αλλά και νέα μάσκα. Ανασχεδιασμένα και ελαφρώς ελλειψοειδή παρουσιάζονται για πρώτη φορά και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακή λεπτομέρεια. Μεγαλύτερες αλλαγές παρατηρούνται στο πίσω μέρος. Το γενικό σχήμα διατηρείται αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι μικρότερα και ολοκαίνουρια, ενώ νέα είναι τόσο ο προφυλακτήρας και οι απολήξεις της εξάτμισης όσο και η πίσω πόρτα.

Τα αυξημένα επίπεδα χλιδής που χαρακτηρίζουν τις καμπίνες των Bentley είναι γνωστά και αυτό της ανανεωμένης Bentayga δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι Βρετανοί προχώρησαν σε μικρές αλλαγές στο εσωτερικό του SUV τους, το οποίο άλλαξε ελαφρώς χωρίς να χάσει κάτι από τον χαρακτήρα του. Παρατηρούμε ένα ελαφρώς ανασχεδιασμένο τιμόνι, ενώ εκ νέου σχεδιάστηκαν τα πάνελ στις πόρτες. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στη νέα σχεδίαση για το πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, το οποίο φιλοξενεί νέου σχήματος αεραγωγούς αλλά και την μεγαλύτερη οθόνη των 10,9 ιντσών του νέου συστήματος πολυμέσων. Για πρώτη φορά βλέπουμε στάνταρ και το ασύρματο Apple CarPlay, μαζί με την ενσύρματη έκδοση του, ενώ οι πίσω απολαμβάνουν πλέον ένα μεγαλύτερο σε μέγεθος tablet που τους προσφέρει απομακρυσμένο έλεγχο. Νέες είναι και οι θύρες σύνδεσης, πλέον USB-C και στον στάνταρ εξοπλισμό βλέπουμε και ασύρματη φόρτιση. Ένα νέο μοτίβο για τα δερμάτινα καθίσματα στην έκδοση Mulliner και άλλες λεπτομέρειες στο εσωτερικό είναι επίσης διαθέσιμα, όπως η νέα επένδυση του ταμπλό από αλουμίνιο σε σκούρα απόχρωση.

Αλλαγές στο V8 μηχανικό σύνολο των τεσσάρων λίτρων και δύο τούρμπο δεν υπάρχουν με την απόδοση του να παραμένει στους 550 ίππους και τα 770 Nm ροπής.

Οι Βρετανοί αναφέρουν επίσης και υψηλότερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας για τους πίσω τα οποία προκύπτουν με τον χώρο για τα γόνατα να παρουσιάζεται αυξημένος έως και 100 χλστ., ανάλογα με την διαρρύθμιση του καθίσματος.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr