Τρία χρόνια μετά από την πρώτη της παρουσίαση η μεσαίου κυβισμού δικύλινδρη Tracer ανανεώνεται σε εμφάνιση και ουσία με στόχο να γίνει μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα από ό,τι είναι ήδη.
Το χαρακτηριστικό νέο κοστούμι της Tracer 700, φέρει σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από την superbike YZF-R1 κάτι που γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό στη σχεδίαση του φέρινγκ που κερδίζει τις εντυπώσεις. Προφανώς οι Ιάπωνες θέλουν να συμπεριλάβουν στο πελατολόγιο τους και ένα πιο νεανικό κοινό και με αυτή την εμφάνιση κινούνται και προς τον σωστό δρόμο, χωρίς να παρουσιάζονται ενστάσεις από τους μεγαλύτερους.
Η νέα Tracer 700, διαθέσιμη και σε έκδοση για δίπλωμα κατηγορίας Α2, πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 74 ίππους και 68 Nm στις 8.750 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Η Yamaha προχώρησε σε αλλαγές και στην εργονομία ώστε να αυξήσει την προσφερόμενη άνεση και να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τον έλεγχο αλλά και τη συμπεριφορά της Tracer 700. H σέλα έχει ανασχεδιαστεί για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη και φέρει λίγο περισσότερο αφρώδες με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει στα 840 χλστ. Το τιμόνι έχει κερδίσει ελαφρώς σε πλάτος. Από το κύμα αλλαγών δεν γλίτωσε ούτε η LCD οθόνη που έδωσε τη θέση της σε μια καινούρια με τις ψηφιακές ενδείξεις να παρουσιάζονται λευκές σε σκούρο φόντο.
Οι αλλαγές προχωρούν στην ανάρτηση με το συμβατικό πιρούνι να είναι νέο, με διαδρομή στα 130 χιλιοστά και να ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων του. Το αμορτισέρ ρυθμίζεται στην απόσβεση επαναφοράς και έχει διαδρομή 142 χιλιοστά.
Το βάρος διατηρείται στα 196 κιλά και αυτό καθιστά την Tracer ως το ελαφρύτερο μοντέλο της κατηγορίας σύμφωνα με τους Ιάπωνες, με το μεταξόνιο των 1.460 χιλιοστών να συνδυάζει την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες με την ευελιξία στις χαμηλότερες.
Η ανανεωμένη Tracer 700 θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα που μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.