Όπως συμβαίνει με κάθε μοντέλο αυτοκινήτου, έτσι και στην περίπτωση του A4 η Audi επέλεξε να το ανανεώσει προκειμένου να το διατηρήσει στον αφρό των πωλήσεων. Η ανανέωση αφορά ολόκληρη την γκάμα του αυτοκινήτου και έχει να κάνει με την εμφάνισή του, την τεχνολογία του αλλά και τα μοτέρ του. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά, ξεκινώντας από την εμφάνιση του A4.
Η αισθητική του γερμανικού μοντέλου τόσο όσον αφορά τις σεντάν εκδόσεις όσο και τις Avant, έχει διαφοροποιηθεί στα… σημεία. Έχει να επιδείξει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φώτα, τα οποία συνθέτουν ένα επιθετικότερο χαρακτήρα, ενώ νέα είναι και η μάσκα εμπρός. Μικροαλλαγές υπάρχουν και στη σχεδίαση του αμαξώματος και κυρίως στα πίσω φτερά, που είναι ελαφρώς πιο τονισμένα.
Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου Audi A4, η σημαντικότερη αλλαγή που εντοπίζουμε έχει να κάνει με το σύστημα πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτό είναι τελευταίας γενιάς με οθόνη αφής 10 ιντσών και πλέον δεν έχει περιστροφικό χειριστήριο αλλά επιφάνεια αφής, ενώ δέχεται και φωνητικές εντολές. Φυσικά το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί και με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit ο οποίος είναι 12,3 ιντσών και η εμφάνισή του μπορεί να παραμετροποιηθεί (προαιρετική επιλογή καθώς στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται αναλογικός πίνακας οργάνων). Φυσικά, η τεχνολογία δεν σταματά εδώ, καθώς όλα τα ανανεωμένα Audi A4 συνοδεύονται από τα τελευταία συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Audi A4 για την ευρωπαϊκή αγορά, θα απαρτίζεται συνολικά από έξι διαφορετικές μονάδες. Αυτές είναι από 150 (35 TFSI) έως 347 ίππους (S4) και πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp. Μάλιστα τρεις από αυτούς θα συνεργάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα. Η κορυφαία έκδοση S4 κάτω από το καπό της θα έχει κινητήρα πετρελαίου 3.0 V6 TDI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και θα τη δούμε με σεντάν και στέισον βάγκον αμάξωμα. Και στις δύο περιπτώσεις για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,8 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Φυσικά και πάλι θα υπάρχουν εκδόσεις με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 ή 8 σχέσεις, ενώ θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις quattro.
Κατά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα δούμε και την έκδοση Edition One με βενζινοκινητήρα 2.0 λτ. TFSI κινητήρα 245 ίππων και 2.0 λτ. TDI 190 ίππων ή 3.0 λτ. TDI 231 ίππων.