Το Audi TT RS είναι η αιχμή του δόρατος του σπορ κουπέ μοντέλου της μάρκας από το Ίνγκολσταντ και πλέον ανανεώθηκε, τόσο στην Coupe όσο και στην Roadster έκδοσή του, προκειμένου να παραμείνει σύγχρονο σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Ας δούμε λοιπόν τις αλλαγές του αναλυτικά.
Το ανανεωμένο Audi TT RS λοιπόν, έχει να επιδείξει νέο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διαφοροποιημένη γρίλια αλλά και λογότυπο quattro στη μάσκα χαμηλά, στο κάτω μέρος της. Στο πίσω μέρος η βασική αλλαγή εντοπίζεται στη σταθερή αεροτομή η οποία έχει πλέον πτερύγια στα άκρα της, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο αεροδυναμικός διαχύτης.
Το εσωτερικό έχει αλλάξει στις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα στον σχεδιασμό των καθισμάτων και των επενδύσεων. Το λογότυπο RS κάνει αισθητή την παρουσία του σε διάφορα σημεία (πλάτες καθισμάτων, τιμόνι, πίνακας οργάνων), ενώ το σύστημα πολυμέσων έχει αναβαθμιστεί.
Μηχανικά, το ανανεωμένο Audi TT RS δεν έχει να επιδείξει κάποιες αλλαγές. Κάτω από το καπό του παραμένει ο πολυβραβευμένος 2.0 λτ. TFSI 5κύλινδρος κινητήρας ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής. Τιμές που σε συνδυασμό με την τετρακίνηση quattro και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic χαρίζουν στο Coupe TT RS 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ.
Το ανανεωμένο Audi TT RS θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις 5 Μαρτίου, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει αμέσως μετά, ξεκινώντας από την Ευρώπη, με τιμή αφετηρίας στα 67.700 ευρώ για την αγορά της Γερμανίας.