Απασφάλισε το αφεντικό της Toyota: “Όσο περισσότερα ηλεκτρικά φτιάχνουμε, χειροτερεύουν τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα”

Ενδιαφέρουσες ήταν οι δηλώσεις του αφεντικού της Toyota σχετικά με την μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εποχή του ηλεκτρισμού.
Akio Toyoda

Ο κύριος Akio Toyoda, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota και εγγονός του ιδρυτή της ιαπωνικής μάρκας εξέφρασε με έντονο τρόπο τους προβληματισμούς του σχετικά με την αλλαγή πλεύσης της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση.

Κάντε κλικ εδώ και ακολουθήστε μας στο Google News για να παρακολουθείτε τη θεματολογία του www.traction.gr

Διαβάστε επίσης: Που κατασκευάζονται τα Toyota που έρχονται στην χώρα μας

Το αφεντικό της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο είπε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε εχθές Πέμπτη 17/12/2020, πως “το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα καταρρεύσει εάν η βιομηχανία μετατοπιστεί βιαστικά προς την ηλεκτροκίνηση”.

Ο εγγονός του ιδρυτή της μάρκας, Kiichiro Toyoda, δήλωσε ότι “η Ιαπωνία θα εξαντλούσε την ηλεκτρική ενέργειά της το καλοκαίρι εάν όλα τα αυτοκίνητα λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός εξολοκλήρου ηλεκτρικού στόλου οχημάτων θα κόστιζε την Ιαπωνία μεταξύ 14 τρισεκατομμύρια και 37 τρισεκατομμύρια γιεν (135 δισεκατομμύρια έως 358 δισεκατομμύρια δολάρια). Και το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας παράγεται με την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου που έτσι κι αλλιώς δεν βοηθά απαραίτητα το περιβάλλον.

Μάλιστα συνέχισε λέγοντας πως “όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο γίνεται το διοξείδιο του άνθρακα. Όταν οι πολιτικοί λένε «ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη» δεν το καταλαβαίνουν αυτό”.

Αφορμή για τις συγκεκριμένες δηλώσεις του αποτέλεσε το πλάνο της ιαπωνικής κυβέρνησης να απαγορεύσει την πώληση καινούργιων αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα από το 2035, κάτι που έχει εξαγγελθεί και από την βρετανική κυβέρνηση.

Nα θυμίσουμε πως η Toyota αυτή την στιγμή δεν έχει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, κάτι που θα αλλάξει σύντομα όπως μπορείτε να δείτε εδώ, ενώ είναι πρωτοπόρος και ηγέτης στα υβριδικά αυτοκίνητα εδώ και χρόνια, ενώ κατασκευάζει και το υδρογονοκίνητο Mirai το οποίο βρίσκεται στην δεύτερη γενιά του. Επίσης αξίζει να αναφέρουμε πως η Toyota σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 13 δισεκατομμύρια δολάρια στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, έχοντας βάλει στόχο τα 4.5 εκ. υβριδικά και 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.

ΠΗΓΗ: Observer

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ήδη διαθέσιμο και συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 1.000.000 χλμ. Δείτε που θα βρίσκεται μέχρι τις 28/12......
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Συνδυαστική ισχύς που θα ξεπερνά τους 650 ίππους! Δείτε τις πρώτες επίσημες εικόνες από το supercar της Toyota......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται