Αποστολή στην Κρήτη: Οδηγήσαμε την ανανεωμένη Porsche 911 – Πρώτη φορά υβριδική

Η Porsche 911 "μπαίνει" στην υβριδική εποχή! Ο Μάνος Στεφανής οδήγησε την ανανεωμένη 992.2 στους δρόμους της Κρήτης...
Porsche 911

Η Porsche 911 ανανεώθηκε πρόσφατα και πλέον χαρακτηρίζεται με την κωδική ονομασία “992.2”. Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στην Κρήτη είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το θρυλικό μοντέλο της εταιρείας, το οποίο για πρώτη φορά αποκτά… υβριδική υπόσταση!

Δείτε επίσης: Τα πέντε δημοφιλέστερα SUV της αγοράς – Οι τιμές εκκίνησης στην Ελλάδα

Συνδυαστική ισχύς 541 ίππων
Την “καρδιά” της υβριδική Porsche 911 Targa 4 GTS αποτελεί ένας νέος κινητήρας boxer 3,6 λίτρων. Το συγκεκριμένο μοτέρ δέχθηκε μία αύξηση τόσο στη διαδρομή, όσο και στη διάμετρο των εμβόλων, κερδίζοντας 0,6 λίτρα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης έλεγχο εκκεντροφόρου VarioCam και διατηρεί την ιδανική αναλογία μίγματος καυσίμου και αέρα σε ολόκληρο τον χάρτη λειτουργίας. Το ελαφρύ και ισχυρό σύστημα T-Hybrid διαθέτει έναν πρόσφατα αναπτυγμένο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Ο ηλεκτροκινητήρας στον υπερσυμπιεστή καυσαερίων λειτουργεί και ως γεννήτρια, ενώ η ισχύς του αγγίζει τους 15 ίππους. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει επίσης έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ενσωματωμένο στο νέο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK). Ακόμη και στο ρελαντί, υποστηρίζει τον κινητήρα boxer με επιπλέον ροπή έως και 150 Nm. Η Porsche συνδυάζει και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες με μια ελαφριά και συμπαγή μπαταρία υψηλής τάσης. Αντιστοιχεί σε μέγεθος και βάρος σε μια συμβατική μπαταρία εκκίνησης 12 volt, αλλά αποθηκεύει έως και 1,9 kWh.

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 δλ.
Συνολικά, η ισχύς του συστήματος είναι 541 ίπποι και 610 Nm ροπής. Η αύξηση ισχύος σε σχέση με τον προκάτοχο είναι 61 ίπποι, ενώ η νέα 911 Carrera GTS κερδίζει επίσης το απερχόμενο μοντέλο και στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που ολοκληρώνεται σε μόλις 3,1 δλ. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει στα 312 χλμ./ώρα. Σημαντικό είναι επίσης ότι η αύξηση του βάρους σε σχέση με τον προκάτοχο είναι μόλις 50 κιλά.

Πιο γρήγορο κιβώτιο – Σύστημα τετραδιεύθυνσης για τον πίσω άξονα
Σημαντική αναβάθμιση έχει γίνει και στο κιβώτιο, το οποίο επιτρέπει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να διακόπτεται η ροή της ισχύος. Το οκτατάχυτο PDK φέρει το ηλεκτρικό μοτέρ που προσφέρει υψηλότερη ροπή, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ στη λειτουργία ανάκτησης μετατρέπει τη μηχανική ενέργεια σε ηλεκτρική. Επίσης, μεταξύ πρώτης και έκτης ταχύτητας, το PDK είναι σε σπορ ρύθμιση για ταχύτερη απόκριση, ενώ στην έβδομη και όγδοη ταχύτητα δίνεται έμφαση στην άνεση του ταξιδιού.

Οδηγώντας: Προσαρμόστηκε στην “εξηλεκτρισμένη” εποχή – Παρέμεινε γνήσια 911!
Η πρώτη οδηγική επαφή με την ανανεωμένη 911 έγινε στην έκδοση “Targa 4 GTS”, σε μία διαδρομή πέριξ της Σητείας. Μάλιστα, στην προγραμματισμένη διαδρομή περιλαμβανόταν ένα κομμάτι με αρκετές στροφές, ώστε το γερμανικό μοντέλο να “ξεδιπλώσει” τις αρετές του. Ξεκινάμε ασφαλώς από το υβριδικό σύστημα, το οποίο “συνεργάζεται” εξαιρετικά με το κιβώτιο PDK. Ειδικά στο πρόγραμμα “Sport+” (υπάρχουν συνολικά τέσσερα Drive Modes), η αντίδραση στις εντολές του οδηγού είναι ακαριαία. Το υβριδικό σύστημα προσφέρει άπλετη ροπή και το σημαντικότερο… είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλές στροφές! Το σύστημα διεύθυνσης εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πιο “δυνατά” στοιχεία της Porsche 911 και εδώ αξίζει να σημειώσω τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το σύστημα τετραδιεύθυνσης του γερμανικού μοντέλου, το οποίο βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες στρίβουν προς την ίδια διεύθυνση αυξάνοντας σημαντικά την ευστάθεια.

Διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα
Ένα τελευταίο στοιχείο που αξίζει να αναφέρω έχει να κάνει με την διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Το υβριδικό σύστημα πρόσθεσε μόλις 50 κιλά στο αμάξωμα. Στη μείωση του βάρους συνέβαλε και η επιλογή της Porsche να προσφέρει την 911 ως διθέσια στον βασικό εξοπλισμό. Ωστόσο, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τη διάταξη 2+2 θέσεων χωρίς επιπλέον κόστος. Ακολουθεί σχετικό video, δυναμώστε τον ήχο απολαύστε την 911 της νέας εποχής!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Cayenne περνά στην ηλεκτρική εποχή με την παρουσίαση του νέου SUV που είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Porsche....
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...
Ο γερμανικός όμιλος κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις του στο 9μηνο με εντυπωσιακή άνοδο στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του που έφτασε το 78% στην Ευρώπη....
Αν έχεις μπει σε Porsche, τότε θα ξέρεις πως ο διακόπτης της μίζας για το κλειδί είναι στo ταμπλό, αριστερά του τιμονιού. Και υπάρχει λογική...
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....
Η Porsche παρουσίασε τη νέα 911 Carrera 4S, η οποία θα είναι διαθέσιμη ως coupé, cabrio και αλλά και Targa 4S, με δύο παραλλαγές αμαξώματος...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής